Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Will E.T. Visit us again this year.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Will E.T. Visit us again this year.

It's almost that time again

de laaste 2 jaar hebben ze hem gemold.

ben eens benieuwd hoelang ie er nu zal staan.

ik zal maar beginnen.

11 dagen.

edit:voor zij die niet weten waar het over gaat.
    op linker oever staan geen flitspalen,maar 1 maal per jaar komt E.T. ons bezoeken.
    en hij overleefd zijn bezoekje hier niet.

en let op wat je schrijft want ik verzeker u,ze lezen mee.
    heb dit vorig jaar zelf ondervonden met een bezoekje aan de politie.
    Bijgevoegde bestanden
    Last edited by Kiekeboe; ma. 24 sep. '12, 16:19.
    first you see god than you hit the brakes...

Tegen wanneer wordt ET verwacht?
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

september normaal gezien.
      http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...n-brand-2.aspx
      Last edited by Kiekeboe; di. 10 jul. '12, 21:49.

Comment

Spannend om te zien hoe het dit jaar zal aflopen
        ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
          Spannend om te zien hoe het dit jaar zal aflopen
          euu ...we weten hoe het gaat aflopen de poll is hoelang zal het duren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekeboe Bekijk Berichten
            euu ...we weten hoe het gaat aflopen de poll is hoelang zal het duren.

Comment

Burn, burn, yes ya gonna burn
              Fa Kin Su Pa

Comment

is da diene flitspaal die langs voor en achter kan flitsen?

Comment

Ik heb me laten vertellen dat hij langs voor de meting doet en dan de foto langs achter neemt.
                  Ben er laatst aan relatief hoge snelheid eentje genaderd maar aan legale snelheden voorbij gereden en (nog?) niks in de bus gekregen.
                  Meestal worden ze tegenwoordig ingezet aan wegenwerken (waar ik dat op zich nog nuttig vind ook wat de veiligheid voor die wegenwerkers betreft).
                  Benieuwd of ET ook dit jaar veranderd in Darth Vader
                  In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
                    Meestal worden ze tegenwoordig ingezet aan wegenwerken (waar ik dat op zich nog nuttig vind ook wat de veiligheid voor die wegenwerkers betreft).
                    Ik denk dat ET zich momenteel aan de werken op het viaduct van Kraainem op de E40 bevindt, of het kan zijn broer zijn en dan is de invasie precies gestart
                    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timverhoeven Bekijk Berichten
                      Ik denk dat ET zich momenteel aan de werken op het viaduct van Kraainem op de E40 bevindt, of het kan zijn broer zijn en dan is de invasie precies gestart
                      nu staat hij aan de werken,maar ik verwacht hem terug op L.O. in september.
                      maar nu met wat meer toezicht,ze waren er nogal op uit om de vorige daders te pakken en
                      zover ik weet is dat niet gelukt.
                      ik vermoed dat ze dit jaar E.T. als lokaas zullen gebruiken.

Comment

?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timverhoeven Bekijk Berichten
                          Yep stond er gisteren én vandaag.
                          Of het moest zijn dat de pakkemannen hem gisteravond vergeten hadden. Of dat ET niet "home" geraakt.

Moest er iemand interesse hebben, ge moogt hem altijd hebben.
                          Hij staat daar toch maar te staan
                          Eigen vervoer wel te voorzien
                          [FONT=franklin gothic medium]"A man who stands for nothing will fall for anything"[/FONT] Malcolm X

History: Bandit 1200N, Honda XL1000 Varadero, Suzuki SV1000S, KTM 990 Adventure, KTM 990 Adventure R, KTM 1190 Adventure, Honda CB500X.

Present: BMW RNineT Scrambler aka The Hipster

Comment

ik zen er al door gepakt, stond enkele weken terug op de E-19 aan de werken in Brecht.
                            heeft er maar een dag of drie gestaan. dien ene dag dat ik daar is me de moto voorbij rij (anders altijd met de wagen) stond hij daar. was precies kermis daar, denk dat 70% toen gepakt is geweest.
                            nu nog afwachten wat het zal worden... en hoeveel ik kwijt zal zijn
                            en al die hollanders komen er weer goed vanaf want het word niet doorgerekent aan die mannen
                            Never drive faster than your guardian angel can fly!
                            Suzuki GS500E '04
                            Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
                            Kawasaki ZX-6RR Ninja '04
                            Kawasaki ZX-10R Ninja '08

Comment

aan de werken hier in Brecht heeft em de eerste 2 dagen meer dan 3000 fotokes getrokken.
                              Nu staat hij ook in Brecht maar dan richting Nederland. Dus opgepast.
                              Der zijn er ondertussen meerdere in gebruik denk ik.
                              En voor de pronostiek zal ik hem 9 dagen geven op LO.
                              YAMAHA FAZER 600 2002 SOLD
                              YAMAHA FZ6 SA 2007 SOLD
                              YAMAHA MT09 2015

Comment

Working...
                              X