Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313

Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313[I][U]

De Hasseltse politierechtbank heeft een 25-jarige motorrijder uit Sint-Truiden veroordeeld tot een rijverbod van dertig dagen en een geldboete van duizend euro wegens overdreven snelheid en het rechts inhalen.

De man liep op zaterdag 24 juli rond 7.45 uur tegen de lamp op de E313 in Lummen. De verkeerspolitie betrapte hem toen hij aan een snelheid van 234 km/u over de autoweg vloog. Na een correctie bedroeg dat 217 km/u. Bovendien had hij een voertuig langs rechts via de pechstrook ingehaald.

De man had volgens zijn advocaat alleen een voorlopig rijbewijs voor de motor. Hij liep ook al vijf veroordelingen op voor verkeersinbreuken, drie daarvan wegens overdreven snelheid.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

DEVIL? :biggrin:

ah nee die's vele ouwer dan 25

weer zo ne slimme die zen nief motoken es wou uittesten op den e313 dan nog

stoem stoem stoem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
      Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313[I][U]

.
      waar is tem, geland? (sorry, flauw grapke)
      tis ne ezel (heb vandaag nie veel trager gereden, maar wel waar ze niet stonden (i hope))
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Vind da die boete nog goe meevalt. Heb overtijd 185 knuite kunne dokke omdak een witte lijn kruiste met me terug te draaien om 2.30 snachts met geen verkeer. (behalve dan de blauw blijkbaar)
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ik vind dit een waanzinnig lage straf!
          4e veroordeling voor overdreven snelheid (veroordeling, da's zonder gewone boetes!)?Voorlopig rijbewijs?
          Inhalen op de pechstrook? Aan zo'n snelheid?

Sorry, ik heb ook al domme dingen op de moto maar zo'n mannen moesten ze voor minstens een jaar zijn rijbewijs afpakken!
          Ik heb ooit €650 moeten betalen en kreeg 15 rijverbod voorwaardelijk (alleen voorwaardelijk omdat ik vertegenwoordiger was) ZONDER eerdere veroordelingen, "slechts" 53km/u te snel (153 ipv 100) op een lege baan op het juiste (rechter-) rijvak...

't Is een schande.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
            Ik vind dit een waanzinnig lage straf!
            4e veroordeling voor overdreven snelheid (veroordeling, da's zonder gewone boetes!)?Voorlopig rijbewijs?
            Inhalen op de pechstrook? Aan zo'n snelheid?

Sorry, ik heb ook al domme dingen op de moto maar zo'n mannen moesten ze voor minstens een jaar zijn rijbewijs afpakken!
            Ik heb ooit €650 moeten betalen en kreeg 15 rijverbod voorwaardelijk (alleen voorwaardelijk omdat ik vertegenwoordiger was) ZONDER eerdere veroordelingen, "slechts" 53km/u te snel (153 ipv 100) op een lege baan op het juiste (rechter-) rijvak...

't Is een schande.
            Bedoelde ik eigenlijk ook, ma had geen goesting om zoveel te type.
            Tis door die manne dat het zo erg wordt.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
              Bedoelde ik eigenlijk ook, ma had geen goesting om zoveel te type.
              Tis door die manne dat het zo erg wordt.
              Dat dacht ik wel dat je dat bedoelde hoor
              Ik was gewoon serieus pissed off toen ik dat eergisteren las in de krant...

Comment

Er zijn mensen die leren het toch nooit. En wij ons maar afvragen waarom motorrijders ne slechte naam krijgen

Comment

Grappige commentaar!

Zou wel eens willen zien of jullie op de moto ook zulke voorbeeldige weggebruikers zijn. Aan jullie machientjes te zien hebben jullie deze niet gekocht om tegen 110 rond te cruisen.

Echt nie slecht bedoeld hoor. Ik kan zelf ook genieten van een rustige rit door een mooi landschap, maar ge ga mij ni vertellen da ge nog nooit 250 hebt gereden (al wast ma vo is te zien wa da nu gaf). OK rechts inhalen en dan nog over de pechstrook is echt niet goed te praten. Suicidal

Nog lekker scheuren en als je echt niet geflitst wil worden is er maar 1 oplossing "De Lijn"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ambassadeur
                    Grappige commentaar!

Zou wel eens willen zien of jullie op de moto ook zulke voorbeeldige weggebruikers zijn. Aan jullie machientjes te zien hebben jullie deze niet gekocht om tegen 110 rond te cruisen.

Echt nie slecht bedoeld hoor. Ik kan zelf ook genieten van een rustige rit door een mooi landschap, maar ge ga mij ni vertellen da ge nog nooit 250 hebt gereden (al wast ma vo is te zien wa da nu gaf). OK rechts inhalen en dan nog over de pechstrook is echt niet goed te praten. Suicidal

Nog lekker scheuren en als je echt niet geflitst wil worden is er maar 1 oplossing "De Lijn"
                    Denk da de meeste reacties gekomen zijn door het rechts inhalen op de pechstrook en dit tijdens de spits (alé denk ik toch).
                    Suzuki rules

Comment

ik vind dit ook rechts inhalen op de pechstrook kan niet maar ik denk al de rest zoals te hard en rechts inhalen als ze niet snel genoeg opzij gaan dat iedereen dit al wel eens gedaan heeft of niet engeltjes
                      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Ik denk dat we ons nu de vraag moeten stellen: wat leren we hieruit?
                        http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

A-gang Member

Comment

tja,als men 10 km achter twee inhalende vrachtwagens moet rijden omdat er eentje honderd en eentje negenennegentig rijd,is voor mij de keuze snel gemaakt,want dan heb ik pech want ik kan er nie voorbij,en bij pech is er de pechstrook

Oorspronkelijk geplaatst door punica78
                          Ik denk dat we ons nu de vraag moeten stellen: wat leren we hieruit?

Comment

[quote="twinsparkske"]tja,als men 10 km achter twee inhalende vrachtwagens moet rijden omdat er eentje honderd en eentje negenennegentig rijd,is voor mij de keuze snel gemaakt,want dan heb ik pech want ik kan er nie voorbij,en bij pech is er de pechstrook]
                            'k zou eerder zeggen bij file, en de auto's doen zodanig moeilijk en noiet aan de kant gaan, of dat er in een file 2 vrachtwagens langst elkaar hangen
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                              'k zou eerder zeggen bij file, en de auto's doen zodanig moeilijk en noiet aan de kant gaan, of dat er in een file 2 vrachtwagens langst elkaar hangen
                              Gebruik soms de pechstrook al eens, maar enkel bij file en als er geen 'toezicht' is. Harder als 200 rij ik nooit, geraak ik (net) niet, deze week nog geprobeerd.
                              Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Working...
                              X