Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Misdadig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Misdadig

Motorrijder bezwijkt aan aanrijding in Gent

Een 46-jarige motorrijder uit De Pinte is donderdagochtend overleden aan de gevolgen van een ongeval in Sint-Denijs-Westrem (Gent).
    Omstreeks 01.00 uur werd de motorrijder op het kruispunt van de Steenaardestraat en de Beukenlaan aangereden door een bestelwagen, bestuurd door een 51-jarige chauffeur uit Sint-Martens-Latem. De motorrijder werd zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis maar overleed later aan zijn verwondingen.
    De bestuurder van de bestelwagen raakte licht gewond en bleek teveel alcohol op te hebben, zegt de politie.

Bron: HBVL
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio

Een 46-jarige motorrijder uit De Pinte is donderdagochtend overleden aan de gevolgen van een ongeval in Sint-Denijs-Westrem (Gent).
    Omstreeks 01.00 uur werd de motorrijder op het kruispunt van de Steenaardestraat en de Beukenlaan aangereden door een bestelwagen, bestuurd door een 51-jarige chauffeur uit Sint-Martens-Latem. De motorrijder werd zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis maar overleed later aan zijn verwondingen.
    De bestuurder van de bestelwagen raakte licht gewond en bleek teveel alcohol op te hebben, zegt de politie.

Ik vraag me echt af of ze die ouwe gaan laten lopen of of ze hem nu echt gaan veroordelen (doodslag lijkt me een goede aanklacht, voor mij mach daar voorbedachte rade bij, als je drinkt en rijd dan weet je op voorhand dat het fou moet aflopen, dus voorbedacht) (hou je ons op de hoogte?)

in ieder geval veel sterkte voor de familie en vrienden van deze collega motorrijder
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Een ding weet ik zeker, ik haat zuipers!

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio

Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

motorrijden gevaarlijk??
        nie moeilijk als ge langst alle kanten ondersteboven word gereden door 4-wielers met stoppen in hun oge
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Working...
        X