Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas op met de 600rr, voor ge 't weet roest 'm door...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Pas op met de 600rr, voor ge 't weet roest 'm door...

    http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1717

    honda roept dus een deel van zijn rr's terug ivm roesten van de verbinding tussen het schakelvoetje en de remcilinder...

  • #2
    Verbinding tussen schakelvoetje en remcilinder?
    Ge bedoelt waarschijnlijk rempedaal en -cilinder...

    Comment


    • #3
      Trouwens, den achterrem, wie gebruikt da nog?

      Comment


      • #4
        ge gelezen schluss heb mij vergist dedju ma wist da 't da was.

        ik gebruik op de v men rem nooit,bij den rs wel zenne en veel,die kwam van de grond met het uitremmen juist voor de bochten dus moest wel om 'm stabiel te houden

        Comment


        • #5
          Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die zijn achterrem gebruikt op de motor.

          de reden: Ik gebruik deze om de buell stabiel te houden en evt bij te remmen in de bocht. De Achterrem van een buell is practisch onblokkeerbaar en zeer goed te doseren dus geen gevaar om hem plt te remmen.

          Voor mij werkt het goed dus warom niet (ik dacht trouwens dat colin edwards dat ook deed op zijn SP1.
          tis altijd ombouwtijd ....

          Comment


          • #6
            Gebruik mene achterrem toch ook dikwijls.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

            Comment


            • #7
              Ik ook zou er niet zonder kunnen.

              Comment

              Working...
              X