Na de ZX-10 is nu ook de CBR600RR aan de beurt.
Honda maakte bekend dat alle modellen in de
Chassisnummerreeks 3M000001 tot 3M000648 van de 2003 modellen en de reeks 4M100001 tot 4M100593 in de 2004 modellen terug moeten naar de dealer.
Reden hiertoe is een potentieel probleem met de achterrem. De drukstang van de achterste hoofdrem cilinder kan (door toedoen van pekel) corroderen. In normaal Nederlands betekent dit dat het staafje, wat je indrukt door je rempedaal te bedienen, kan gaan roesten.
Eigenaren van een CBR600RR met bovenstaand chassisnummer zullen binnenkort een brief van Honda Nederland ontvangen, waarin men wordt verzocht contact op te nemen met de dealer. De Honda dealers zijn al aangeschreven en op de hoogte van het probleem. Het probleem is volgens Honda echter niet dusdanig dat er niet meer op de CBR600RR gereden zou mogen worden. Wel wordt uiteraard geadviseerd om het zo snel mogelijk te laten verhelpen.
Bron: http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1717
Honda maakte bekend dat alle modellen in de
Chassisnummerreeks 3M000001 tot 3M000648 van de 2003 modellen en de reeks 4M100001 tot 4M100593 in de 2004 modellen terug moeten naar de dealer.
Reden hiertoe is een potentieel probleem met de achterrem. De drukstang van de achterste hoofdrem cilinder kan (door toedoen van pekel) corroderen. In normaal Nederlands betekent dit dat het staafje, wat je indrukt door je rempedaal te bedienen, kan gaan roesten.
Eigenaren van een CBR600RR met bovenstaand chassisnummer zullen binnenkort een brief van Honda Nederland ontvangen, waarin men wordt verzocht contact op te nemen met de dealer. De Honda dealers zijn al aangeschreven en op de hoogte van het probleem. Het probleem is volgens Honda echter niet dusdanig dat er niet meer op de CBR600RR gereden zou mogen worden. Wel wordt uiteraard geadviseerd om het zo snel mogelijk te laten verhelpen.
Bron: http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1717
Comment