Mededeling

Collapse
No announcement yet.

22 nieuwe locaties voor flitspalen in Limburg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 22 nieuwe locaties voor flitspalen in Limburg

Hier staan ze al!!!!!!!

Maaseik
    Kruispunt Ophovenstraat/Maaseikerlaan in Neeroeteren

Houthalen-Helchteren
    Kruispunt Grote Baan/Koolmijnlaan
    Kruispunt Groten Baan/Ringlaan
    Kruispunt Grote Baan/Herebaan-Oost
    (camera's bediend door federale politie)

Hier is een aanvraag voor ingediend door de gemeentebesturen!!!!!!

Dilsen-Stokkem
    Boslaan ter hoogte van de Sint-Jansweg (1 paal)
    Boslaan ter hoogte van camping Sparrendal (1 paal)
    Kruispunt Rijksweg/Dorpsstraat in Lanklaar
    Kruispunt Rijksweg/Europalaan in Dilsen
    Kruispunt Rijksweg/Kempenstraat in Rotem

Houthalen-Helchteren
    Herebaan-Oost in Houthalen
    Ringlaan in Houthalen
    Koolmijnlaan in Houthalen
    Kazernelaan in Helchteren

Bron: Het Belang van Limburg
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

paco wint de lotto es,dan kunnen we prive-circuit aanlegge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco

Houthalen-Helchteren
      Herebaan-Oost in Houthalen
      Ringlaan in Houthalen
      Koolmijnlaan in Houthalen
      Kazernelaan in Helchteren
      da doen ze om mij te peste he
      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
        da doen ze om mij te peste he
        mm, waarschijnlijk zuijt ge der al te veel voorbij gevlamd en hebben ze centjes geroken
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

miljaar der zijn zoveel gemeentes, waarom weer hier

Comment

njah ze doen maar,hou mij wel in,houthalen sta al goe vol op de hoofdwegen tegewoordig

Comment

Beter ene paal dan wat die sm**rlappen hier in Tongeren doen, elke dag op 3 verschillend plaatsen staan flitsen, ze scheren zelfs stukken uit hagen voor u te kunnen flitsen

Comment

gaat dan es met uwen hond wandelen en laat 'm es goe pissen op die struikskes,daar groeien ze goe van

Comment

Begint echt wa overdreven te worden hé!!!!!Dit heeft ECHT NIKS M MET VEILIGHEID TE MAKEN.Voor dat ge geboren zijt hebben uw ouders al belastingen betaald om spullen enz.te kopen.Ze houden geld af van uw loon.Ge krijgt elk jaar een belastingsbrief aan.Op al wat ge dan nog eens koopt,van potje choco tot een wagen enz...betaal je weer aan de staat.Uw hele leven werken om het grootste gedeelte aan de staat te geven,40 uur per week.Alles maken ze duurder en dan nog hebben ze niet genoeg.Dan maar wat flitspalen bijzetten hé.BRENGT ENORM VEEL OP,en als ge dan zegt dat het voor de veiligheid is en ge kunt goed het woord voeren dan trappen we daar maar weer met open ogen in.We moeten wel. WELVAARTSTAAT =OPENBARE GEVANGENIS
                  Deze enorme hoeveelheid aan flitspalen heeft Niets meer te maken met veiligheid,enkel nog met vrijheidsberoving,schrikbewind,psychologise tereur en de belasting betaalende mens die toch steeds doet wat men ze oplegt nog wat meer uit zijn zakken halen.EEN GROTE SCHANDE IS HET.Elke dag dat je op de baan bent word je niet verplicht om veilig te rijden maar wordt je verplicht om op die palen te letten.En dit zijn telkens gevaarlijke momenten waarbij je enkel nog de paal in het vizier hebt en niet de weg.
                  [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekes
                    Begint echt wa overdreven te worden hé!!!!!Dit heeft ECHT NIKS M MET VEILIGHEID TE MAKEN.Voor dat ge geboren zijt hebben uw ouders al belastingen betaald om spullen enz.te kopen.Ze houden geld af van uw loon.Ge krijgt elk jaar een belastingsbrief aan.Op al wat ge dan nog eens koopt,van potje choco tot een wagen enz...betaal je weer aan de staat.Uw hele leven werken om het grootste gedeelte aan de staat te geven,40 uur per week.Alles maken ze duurder en dan nog hebben ze niet genoeg.Dan maar wat flitspalen bijzetten hé.BRENGT ENORM VEEL OP,en als ge dan zegt dat het voor de veiligheid is en ge kunt goed het woord voeren dan trappen we daar maar weer met open ogen in.We moeten wel. WELVAARTSTAAT =OPENBARE GEVANGENIS
                    Deze enorme hoeveelheid aan flitspalen heeft Niets meer te maken met veiligheid,enkel nog met vrijheidsberoving,schrikbewind,psychologise tereur en de belasting betaalende mens die toch steeds doet wat men ze oplegt nog wat meer uit zijn zakken halen.EEN GROTE SCHANDE IS HET.Elke dag dat je op de baan bent word je niet verplicht om veilig te rijden maar wordt je verplicht om op die palen te letten.En dit zijn telkens gevaarlijke momenten waarbij je enkel nog de paal in het vizier hebt en niet de weg.
                    Volledig mee akkoord, want as het echt voor de veiligheid is moeten ze borden zetten om u er op attent te maken dat er ne flitspaal (in fluokleur liefst) staat. Op deze manier hou je je wel aan de snelheid (gelijk ik al eerder zei ivm met de wildgroei van verkeersborden, het kan bijna niet anders of je mist af en toe wel een bord). Palen worden toch normaal gezet op gevaarlijke punten (zou normaal moeten zijn), indien men niet weet waar deze punten zich bevinden en je rijd iemand onderste boven wa nut heeft dieje paal dan gedaan buite wa geld opgebracht. Denk as je weet dat der ne paal staat dat ge nie te hard ga rijden of ge moe stom zijn. En dan verbeter je pas de verkeersveiligheid. Want laten we eerlijk zijn iedereen rijd wel "es" te hard, onbewust of bewust.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Niekes, gij moet in de politiek stappen .
                      We kunnen misschien met een petitie starten om de waarschuwingsborden er te krijgen .Eigenlijk wel een goed initiatief voor 2fast4u . Ik zou zeggen dr.brainiac er is werk aan de winkel .
                      ook fan van www.teamgreen.be
                      ทีมสีเขียว

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr boy
                        Niekes, gij moet in de politiek stappen .
                        We kunnen misschien met een petitie starten om de waarschuwingsborden er te krijgen .Eigenlijk wel een goed initiatief voor 2fast4u . Ik zou zeggen dr.brainiac er is werk aan de winkel .
                        Als ik wist dat het zin had om iets dergelijks te doen wou ik het wel proberen, maar tis gewoon tijdverspilling vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                          Als ik wist dat het zin had om iets dergelijks te doen wou ik het wel proberen, maar tis gewoon tijdverspilling vrees ik
                          Denk nie da da tijdverspilling is als er genoeg reacties zijn. Maar het probleem is dat iedereen denkt dat helpt toch niet en hierdoor gebeurt er uiteraard niks. Denk als er van verschillende kampen actie ondernomen wordt dat dit mss wel degelijk iets zal uithalen. (uiteraard niet met een paar reactie maar met duizenden)
                          Probeer optimistisch te blijven en dat er naar de gewone man geluisterd word.
                          Suzuki rules

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                            Denk nie da da tijdverspilling is als er genoeg reacties zijn. Maar het probleem is dat iedereen denkt dat helpt toch niet en hierdoor gebeurt er uiteraard niks. Denk als er van verschillende kampen actie ondernomen wordt dat dit mss wel degelijk iets zal uithalen. (uiteraard niet met een paar reactie maar met duizenden)
                            Probeer optimistisch te blijven en dat er naar de gewone man geluisterd word.
                            als ge ziet wat de tuf tuf club alemaal alnie heeft geprobeerd, niks help.
                            die manne zijn der trouwens mee afgehaakt, omdat het gene zin meer heeft
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                            hoe gekker hoe liever
                            -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                              als ge ziet wat de tuf tuf club alemaal alnie heeft geprobeerd, niks help.
                              die manne zijn der trouwens mee afgehaakt, omdat het gene zin meer heeft
                              Probleem is ook da die e beke te extreem tewerk gegaan zijn volgens mij. Flitspalen hoeven van mij niet te verdwijnen, vind gewoon as het om verkeersveiligheid gaat dat ze moeten aangeven dat er ne paal staat en da ze gezet worden op gevaarlijke plaatsen, alleen dan kan je spreken dat het is om de verkeersveiligheid aan te pakken.
                              Suzuki rules

Comment

Working...
                              X