Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vliegende scooter gesignaleerd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vliegende scooter gesignaleerd

geflitst worden het kan nagenoeg iedereen wel eens overkomen.Maar aan 172km/u geklokt worden door een flitstoestel dat is al iets extremer....zeker als je je op een scooter bevindt dat ingeschreven staat als een bromfiets klasse A!Die scootertjes horen namelijk slechts 25 km/u te kunnen rijden,maar in dit geval bleek een-toegegeven,getalenteerd-'tuner' zich uigeleefd te hebben op z'n tweewieler.De politie in het waalse Mariemont-de plaats waar de laagvlieger werd geklist-zal waarschijnlijk even geslikt hebben toen ze het resultaat van hun meting bekeken,want het apparaat bleek wel degelijk correct te werken.Minder correct bleek de motorisatie van de scooter te zijn,en de bijhorende verzekering die slechts geldig bleek voor een'legale scooter'.De(super)boete die hij binnenkort kan verwachten,zal waarschijnlijk pas écht 'hard aankomen'...

BRON:MOTORRIJDER 81 SEPTEMBER 2004:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
    [font=Comic Sans MS][/font]

Goe bezig, da ding gaat rapper dan mijn transalpke... ik zou nogal sip kijken als zo ene langs me door kwam
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

omg, serieuze uitbouwing.
      van 25 naar 172km/h

en er hangen toch geen numerplaten op een scooter?(of was dit in nederland)
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

Dat zo'n ding nog stabiel kan rijden aan die snelheid. 150 km/h op mijne vroegere Suzuki freewind 650 en dat ding begon te schudden met z'n achterste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
          Dat zo'n ding nog stabiel kan rijden aan die snelheid. 150 km/h op mijne vroegere Suzuki freewind 650 en dat ding begon te schudden met z'n achterste.
          bij 150 al schudden, dan zal er wel iets gescheeld hebben
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

eigenlijk wel ja, die moto had al twee accidenten achter de rug en het frame zag er niet echt "katholiek" meer uit.

Comment

'k zou wel eens een foto willen zien van dat "scootertje"
              en zo erg moeilijk is dat niet denk ik.
              ik heb hier bijvoorbeeld een gilera runner staan, die kon je vroeger kopen op 25km/h(nu nietmeer), maar ook een 50km/h versie(die ik heb), maar je kan die ook kopen met een 180c motorblok als motorscooter, steek zo'n blok(wat perfect past) in een 50 frame, voer dat dan nog eens op en 't is klaar.
              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

ja dat scooterke wil ik ook wel eens bekijken(vooral zien wat er aan verandert is) als dat echt een 50 of een 80cc is dan is dat echt wel to the limit getuned zulle
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

En ik dacht dat ik met mijn oud scooterke al snel enorm snel was tegen 105 Maar proficiat voor die tuner dat heb ik nooit en zou ik nooit knn klaarspelen

Comment

172 km/h, maar 25 km/h toegelaten, meer dan 145 km/h te snel. Wa zou de boete voor zoets zijn eh :biggrin:. De gemeente Mariemont zal ff kassa kassa denken.

Comment

het snelste da ik zelf ooit geweten heb was de camino van een vriend die 120 liep.Moet er wel bij vertellen dat ik van mijn stuk was toen ik dat zag.Hij gebruikte destijds de hoofdbaan(is 10 jaar geleden) en mensen die ik kende getuigden dat hij hen voorbij stak op deze 90 per uur banen.Camino was nieuw gekocht maar zach er al snel belabberd uit.Pas later ,toen ik aan het kader van een camino moest lassen kwam ik erachter hoe fragiel zo'n ding in elkaar zat.Levens gevaarlijk.
                      [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekes
                        het snelste da ik zelf ooit geweten heb was de camino van een vriend die 120 liep.Moet er wel bij vertellen dat ik van mijn stuk was toen ik dat zag.Hij gebruikte destijds de hoofdbaan(is 10 jaar geleden) en mensen die ik kende getuigden dat hij hen voorbij stak op deze 90 per uur banen.Camino was nieuw gekocht maar zach er al snel belabberd uit.Pas later ,toen ik aan het kader van een camino moest lassen kwam ik erachter hoe fragiel zo'n ding in elkaar zat.Levens gevaarlijk.
                        120-130 valt wel uit een 50(lees 70cc)tje te halen, maar 172 denk'k nie, ik vermoed dat er een ander blok onder steekt
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

ik vheb hier een race brommerke gehad die ging 150 ongeveer (alles polini evolution 70cc tuned)

ik weet dat er een kit bestaat die wat in theorie 175 kan halen

is een 80cc 2fast4race
                          ma de kosten vind ik abzurd

cilinder 1050 €
                          krukas 800 €
                          uitlaat 700€

dan nog je blok uikotteren om dat krukas erin te krijgen omdat de drijfstang langer en dikker is.

wie zoiets heeft gebruikt dat niet op de weg volgens mij gewoon uit schrik dat ze dat afpakken als ze je pakken met da ding

Comment

dat is bijna onmogelijk 172 km/per uur met zo'n scooter ga maar is kijken naar de scooters op circuit de snelste scooter daaruit gaat maar 160 en daar is voor vele duizenden euros geld in gestoken dus bullshit ik geloof dat dat de scooter van koopmans is.

Comment

Als ik da zo lees moet ik terugdenken aan den tijd dat ik 110 km/h genoteerd
                              heb op de rollen met mijnen camino.
                              De straf die ik kreeg van de rechter was wa minder, en dan zeker nog met mijn grote smoel.

Comment

Working...
                              X