Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Derde Ferrari voor Rossi?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• F1 Derde Ferrari voor Rossi?

Het vertrek van Jaguar, Jordan en Minardi zou wel eens gevolgen voor MotoGP-kampioen Valentino Rosi kunnen hebben. Indien de topteams in 2005 een derde wagen moeten inzetten, maakt de Italiaan kans om de derde Ferrari te besturen. Dat gaf Ferrari-baas Di Montezemolo te kennen.

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

dat zou de max zijn khoop alleen dat die niet stopt met gp rijde da zou erg jammer zijn ben er een grote fan van fotootje:tongue:
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki
      dat zou de max zijn khoop alleen dat die niet stopt met gp rijde da zou erg jammer zijn ben er een grote fan van fotootje:tongue:
      Ik zie liever de 46 op zijn pootjes, vind het leuker als nr 3 zo afstapt.
      En rossi moet in de gp blijven totdat Biaggi met pensioen is, ik gun die gast geen enkel WK!!
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

waarom hed iedereen iet tegen Biaggi?
        great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwenny
          waarom hed iedereen iet tegen Biaggi?
          SImpel:

Biaggi is een dikkenek die meer met geld dan met talent in het gp circus is geraakt. Hij rijd als een robot en leeft als een frigo
          Rossi is iemand die altijd en overal fun tapt en menselijkheid belangrijker vindt dan collega's omver te rijden om toch dat puntje meer.

In alle tijd dat ik beide piloten volg (n das al van hun 125cc tijdperk) vallen me 2 dingen keihard op:

Biaggi heb ik nog maar zelden zien lachen (de zuurpruim) en als er iets foutloopt dan is het de schuld van een andere piloot, van de motor, de baan, de banden,.....
          (zie maar: vorig jaar zei hij dat de yamaha een prul was en dat hij op een honda rossi wel zou verslaan, ondertussen rijd hij op de superieure hondan een rossi op die prul en kijk, die prul wint )
          Rossi memt niet en lacht altijd, als hij eraf gaat zegt hij dat het zijn fout was en als hij niet wint dan zegt hij dat niet meekon, dat ze rapper waren of dat hij zich niet lekker in zijn velde voelde, nog nooit heb ik rossi de schuld weten leggen bij een ander!!!!

volgens mij heb ik mijn punt nu wel duidelijk gemaakt he??
          (sorry voor de maxie fans)

Comment

Vind ik ook,ik zou het nie beter kunnen zeggen.Rossi is de MAX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
              SImpel:

Biaggi is een dikkenek die meer met geld dan met talent in het gp circus is geraakt. Hij rijd als een robot en leeft als een frigo
              Rossi is iemand die altijd en overal fun tapt en menselijkheid belangrijker vindt dan collega's omver te rijden om toch dat puntje meer.

In alle tijd dat ik beide piloten volg (n das al van hun 125cc tijdperk) vallen me 2 dingen keihard op:

Biaggi heb ik nog maar zelden zien lachen (de zuurpruim) en als er iets foutloopt dan is het de schuld van een andere piloot, van de motor, de baan, de banden,.....
              (zie maar: vorig jaar zei hij dat de yamaha een prul was en dat hij op een honda rossi wel zou verslaan, ondertussen rijd hij op de superieure hondan een rossi op die prul en kijk, die prul wint )
              Rossi memt niet en lacht altijd, als hij eraf gaat zegt hij dat het zijn fout was en als hij niet wint dan zegt hij dat niet meekon, dat ze rapper waren of dat hij zich niet lekker in zijn velde voelde, nog nooit heb ik rossi de schuld weten leggen bij een ander!!!!

volgens mij heb ik mijn punt nu wel duidelijk gemaakt he??
              (sorry voor de maxie fans)
              Spijtig dat Biaggi zo'n dikke nek gekregen heeft, ik weet nog dat hij jaren geleden een race reed op het circuit van Zolder met een 80cc machine en toen was hij zeer vriendelijk. Ik stond toen te vlaggen en hij viel tijdens de trainingen bij stil. Heb een gezellige babbel met hem gehad.
              http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
                Spijtig dat Biaggi zo'n dikke nek gekregen heeft, ik weet nog dat hij jaren geleden een race reed op het circuit van Zolder met een 80cc machine en toen was hij zeer vriendelijk. Ik stond toen te vlaggen en hij viel tijdens de trainingen bij stil. Heb een gezellige babbel met hem gehad.
                Als ik iemand nodig heb ben ik ook vriendelijk hoor, anders ben ik een bullebak

(btw: graptje he, ben altijd vriendelijk, sprak even in naam de max)

Comment

foto was maar voor te lache he rossi rules. biaggi kan het ook wel maar klaagt te veel over zijn motor en tja ook wel iets te dikke nek he.Maar mijn vriend was en nis een super doohan fan mar ja tkan ni blijve dure he en op volger is rossi dus go rossi
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Rossi is wel echt een zeer sympatieke jongen met oh zoveel talent.
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

bwa nr 3 ne dikke nek, ik weet het zo nie......;kunt da pas zeggen as ge iemand persoonlijk kent........van mij mag natuurlijk de beste winnen.......en dat is rossi wel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        Als ik iemand nodig heb ben ik ook vriendelijk hoor, anders ben ik een bullebak

(btw: graptje he, ben altijd vriendelijk, sprak even in naam de max)
                        Hehe dat is het net, hij had me niet nodig, hij had zijn fietske zelf al aan de kant geparkeerd en stond bij ons op post te kijken naar de rest van de trainingen en toen hebben we staan babbelen. Heb toen zelfs goed gelachen, die kerel maakte constant jokes. Maarja toen was die nog lang zo beroemd niet. Dat verandert de mensen nogal eens... als ze sterallures krijgen komt er ook vaak een nekske bij...
                        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Working...
                        X