Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flitspalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Flitspalen

Al gezien?
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Zijn dat flitspalen?? Dat is toch niet in België?

Comment

Das geen vaste paal, maar een mobiel ding. (flitspaal of niet?)

achter dat ding zie een een stel witte kabels lopen achterlangs de vangrail naar de witte bestelwagen waar een manneke in zit met geel overjasje.
      volgen mij is het niet in belgie aangezien die SOS-paal zeker niet belgisch is.
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Kdenk ook niet da het in Belgie is, anders zou zo'n nieuw ding altijd eerst in het Nieuws bekend worden gemaakt. En hebben wij hier niet van die Speedgun's

Comment

Heb eens gevraagd aan die gast die de fotos heeft opgestuurd, weet ook ni van waazr dat komt. Wacht nog op antwoord. Het zijn zeker mobiele flitspalen.
          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

flitspalen

volgens mij zijn deze flitsers ergens in duitsland actief, maar ben niet zeker.

Comment

Hoop dat da hier ook nie gebruikt ga worden.
              (Kunde wel goe omrijde met den oto denk ik )
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

hebt ge wel ene ferm deuk denk ik
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

Er zit nog een kabeltje aan vast. En weet ge waar da kabeltje aan vasthangt? Heel goe geraden, een koekedoos met een blauw flikkerlamp met twee broeders erin.

Diene gast weet ook niet of ze dat hier gebruiken.

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                  Hoop dat da hier ook nie gebruikt ga worden.
                  (Kunde wel goe omrijde met den oto denk ik )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
                    Er zit nog een kabeltje aan vast. En weet ge waar da kabeltje aan vasthangt? Heel goe geraden, een koekedoos met een blauw flikkerlamp met twee broeders erin.

Diene gast weet ook niet of ze dat hier gebruiken.
                    Daar moete nie op lette.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Working...
                    X