Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale flitser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Digitale flitser

Bring me the money!

Het Franse weg- en verkeerdepartement mag tevreden zijn met de gedane investering. Een recent aangekochte digitale flitscamera (geen rolletjes meer vervangen dus) heeft op slechts enkele dagen de investering teruggewonnen... met een bonus er bovenop!

In de omgeving van Nantes is er op de ring een digitale flitscamera geplaatst die dagelijks zo een 500 overtreders op de automatische bon slingert... Auto's, motoren, vrachtwagens... Ze moeten er allemaal aan geloven. Dit wonder der techniek brengt de Franse regering zo maar even 45.000 euro PER DAG op!
    Dergelijke paal in België en er is meteen voldoende cash om de infrastructuur van onze wegen te verbeteren!

Bron www.motor-europe.com

[quote="guido"]Bring me the money!

Dergelijke paal in België en er is meteen voldoende cash om de infrastructuur van onze wegen te verbeteren!
    QUOTE]
    :biggrin: :biggrin: ...mr wel n goed idee Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
      Bring me the money!

:biggrin: :biggrin: ...mr wel n goed idee Guido

Comment

eerlijk gezegd bennek ervan verbaasd dat het zo lang heeft moge duren eer het fotopapier door pixels w vervangen. kdenk zelf dat een gebogen plak hier niet tegen op kan...mja leve de evolutie dan maar eh

Comment

Plaat gewoon zodanig plooien dat ze maar voor de helft zichtbaar is.

GReetZ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
            eerlijk gezegd bennek ervan verbaasd dat het zo lang heeft moge duren eer het fotopapier door pixels w vervangen. kdenk zelf dat een gebogen plak hier niet tegen op kan...mja leve de evolutie dan maar eh
            Plaat plooien kan wel nog idd , en een foto blijft een foto.
            Ksnap niet waarom dit zo wonderlijk genoemd wordt , is toch gewoon zoals een digitaal fototoestel. De flitseenheid enzo in het kastje blijft toch werken op het zelfde principe. Alleen worden de foto's nu digitaal opgeslagen ipv dat ze telkens nieuwe DURE filmrolletjes moeten steken. En hierdoor kunnen ze er natuurlijk ook een pak meer flitsen dan op de filmrolletjes die een kleinere capaciteit hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peet
              Plaat gewoon zodanig plooien dat ze maar voor de helft zichtbaar is.

GReetZ
              pas daar maar mee op, ne maat van ons is zo is tegengehouden en toen ze zagen da zijn plaat geplooid was , is zijn rijbewijs ingetrokken en hij is da dus terug moeten gaan afleggen, verplicht met lessen enal
              plus nog een goei boete
              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
              maar hou het daar wel proper he mannen.
              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki
                pas daar maar mee op, ne maat van ons is zo is tegengehouden en toen ze zagen da zijn plaat geplooid was , is zijn rijbewijs ingetrokken en hij is da dus terug moeten gaan afleggen, verplicht met lessen enal
                plus nog een goei boete
                Lijkt mij sterk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peet
                  Lijkt mij sterk
                  Rijbewijs afnemen,daar weet ik niets van,maar dat van die boete is juist en dat kan hoog oplopen.

Comment

hallo, allemaal zou het niet beter zijn onze verzekering op te zegen en allemaal

op ciriut te gaan snoren,zodat de staat wat minder verdiend aan de motorijders ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FRAKKE-VTR
                      hallo, allemaal zou het niet beter zijn onze verzekering op te zegen en allemaal

op ciriut te gaan snoren,zodat de staat wat minder verdiend aan de motorijders ?
                      heel fijn, maar ik heb minder circuit als jij waarschijnlijk, en niet aleen ik denk'k
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever

Comment

ja ok het is wel duur ,maar verleden zomer ben ik ook geflits in leuven in een zone van 50km ik snorde 83km dat kost ook ,zodoende durft ne mens ni seruis meer door te rijden met zijn moto en moet je meer uitkijken naar de vogelkastjes

Comment

volgens mij rijden jullie allemaal op de verkeerde plaatsen? Ik steek hier gewoonlijk de grens met frankrijk over voor ik de kraan opendraai, hier snel rijden (en vooral in stad of dorp centra) is gewoon erom vragen

(denk nu niet dat ik voor die flitstoestanden ben he, ik ben zelf tegen al dat hypocriete gedoe van de staat met hun excuus van verkeersveiligheid maar ze zijn er nu eenmaal en als je gaat sjezen op plaatsen waar ze te verwachten zijn, tja.......)
                          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

[quote="beulke"]volgens mij rijden jullie allemaal op de verkeerde plaatsen? Ik steek hier gewoonlijk de grens met frankrijk over voor ik de kraan opendraai, hier snel rijden (en vooral in stad of dorp centra) is gewoon erom vragen

[quote]
                            dus ik vraag er gewoon om dan? héhé
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

das allemaal wel zo.. maar probeer gij eens 50km per uur te rijde, dan heb ik ne pols van ik weet na wa zonder te zwijgen en te proberen dat ik niet om val maar geheb op een mannier wel gelijk makker maar gekunt nu toch ni atijd naar frankrijk of naar den duits,daar moet ge tijd voor hebben he:biggrin:

Comment

Working...
                              X