Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aprilia 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aprilia 2021

Zou dit de Tuono 660 zijn?

Be strong & be kind

Dit is duidelijk een photoshop,zoals er van elk model altijd wel verschijnen.
    Intussen is de prijs van de RS660 bekend : €11050
    Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan verkopen,maar ik heb grote twijfels.
    BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
      Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan verkopen,maar ik heb grote twijfels.
      Gewoon uit nieuwsgierigheid (want ik ken niks van deze soort motoren) : Wat zijn je twijfels?
      2002 Kawasaki ZZR 1200 (2017-2021)
      2014 Kawasaki Gtr 1400 (2021- )
      A man who stands for nothing will fall for anything.

Comment

Sportmotoren verkopen zo al slecht,en tegenover een echte supersport heeft hij te weinig vermogen.
        In de twin middenklasse 650/700 cc staat hij technisch (vooral electronisch) wel op een veel hoger niveau dan de rest,maar hij kost ook meer dan €3000 extra dan bvb. een Kawa Ninja 650.
        Hij heeft ook meer vermogen,maar het is al wel duidelijk dat daarvoor veel hogere toerentallen moeten gedraaid worden.
        Er gaat dus al geen echt twin gevoel met veel koppel op lage toeren meer zijn.
        Ik vraag me dus af wie die hoge meerprijs gaat willen betalen voor een 660 twin.
        BOCHTENPIKKER

Comment

De hardcore 600cc supersports verkopen inderdaad niet meer en dat segment is overgenomen door de sportieve nakeds.
          Maar ik zou toch wel eens op die aprillia willen rijden.
          Zoals ik lees is de zithouding veel minder extreem als de looks je laten geloven. Hoog zadel maar minder extreme kniehoek en de clipons staan verhoogd opgesteld, dus je zou niet echt vol op de polsen steunen.
          En , hij is echt wel lichtgewicht, 20kg lichter dan de honda cbr650r met gelijkaardig vermogen en koppel (honda zelfs ietjeminder.
          Dus een leuk smijtfietsje, dat niet al te hardcore zit en heel mooi is.

Comment

Tweede keer, goeie keer. De Tuono 660:

Meer foto's en het persbericht hier.
            Be strong & be kind

Comment

En zo zou de hoogpoter met het 660-blok eruit kunnen zien:

Meer foto's hier.
              Be strong & be kind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leville Bekijk Berichten
                En zo zou de hoogpoter met het 660-blok eruit kunnen zien:

Meer foto's hier.
                Moest dat ding ooit in productie gaan dan hoop ik dat ze er tegen dan toch een andere uitlaat aan hangen dan die van een Honda Accord MY 1998
                In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

De nieuwe RSV4 en Tuono V4 zijn voorgesteld.

Wel nog niet veel foto materiaal te bespeuren.

http://www.maxxmoto.be/nieuws/2021-aprilia-rsv4

http://www.maxxmoto.be/nieuws/2021-aprilia-tuono/
                  2011 Kawasaki Z1000SX (black)
                  2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

hoezo nieuw ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
                      hoezo nieuw ?
                      Nieuwe swingarm, headlight, electronica en ecu, naft tank, fairings met geïntegreerde winglets, en meer ergonomische zithouding.
                      Er zou misschien zelfs eindelijk een naftmeterke op staan (not confirmed yet).

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
                        Nieuwe swingarm, headlight, electronica en ecu, naft tank, fairings met geïntegreerde winglets, en meer ergonomische zithouding.
                        Er zou misschien zelfs eindelijk een naftmeterke op staan (not confirmed yet).
                        Als de vorm van de tank intern veranderd is, zou het wel kunnen dat een niveau voeler er zijn plaats in vind deze keer.
                        Ze komen vrij laat aandraven met deze 2021 versie, benieuwd of ze al euro 5 is, de fabrikanten hebben op bepaalde aantallen euro 4 modellen wat respijt gekregen tot in 2022...
                        Last edited by ESR; zo. 17 jan. '21, 08:08.

Comment

Ze zijn beiden Euro5.

Op de zijzicht foto's staat de Tuono niet mooi. Tzelfde met de 660. Maar als je er vanuit een hoek naar kijkt, geeft het al een heel ander beeld.

Ik vind dit tbh ook maar een povere launch kwa media. 1 zijkant foto in 1 kleur van elk model en da's al

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Gelijk heb je, een povere presentatie, ondanks redelijk wat updates.
                            Een vernieuwd chassis en swingarm vind ik toch wel belangrijke wijzigingen.

Misschien willen ze hun 660'ers in de spotlights houden, en mag er niet te veel aandacht afgeleid worden, commercieel gezien dan.
                            Er is al een tijdje een trend naar beneden aan de gang, ondanks een recent pk opbod bij de supernakeds. Deze gaan dezelfde weg op als de racers......te duur, en voor het weinige plezier dat je er nog aan mag beleven op straat, riskeer je je rijbewijs.

Kwam laatst nog bij opruiming papieren een faktuur tegen van bij Wim Motors, in 2005 gekochte Honda SC57 Repsol, aankoopprijs 12.500 euro btw in.......
                            Als je ziet wat we nu uitgeven.....en straks elektrisch, prijs maal 3 of te voet, ......en goeie trapfietsen moeten ook al 5.000 euro kosten tegenwoordig.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ESR Bekijk Berichten
                              Gelijk heb je, een povere presentatie, ondanks redelijk wat updates.
                              Een vernieuwd chassis en swingarm vind ik toch wel belangrijke wijzigingen.

Misschien willen ze hun 660'ers in de spotlights houden, en mag er niet te veel aandacht afgeleid worden, commercieel gezien dan.
                              Er is al een tijdje een trend naar beneden aan de gang, ondanks een recent pk opbod bij de supernakeds. Deze gaan dezelfde weg op als de racers......te duur, en voor het weinige plezier dat je er nog aan mag beleven op straat, riskeer je je rijbewijs.
                              Je moet niet zo ver zoeken.
                              Corona is to blame. (toch al paar keer gelezen op de moto nieuws sites. )

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Working...
                              X