Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aprilia 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Het blijft wel iets hebben hè

Verstuurd vanaf mijn SM-A415F met Tapatalk
    Current: 2004 Fireblade (model 2003)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @Bart Bekijk Berichten

persoonlijk vind ik het niet mooi Bart, die bar end spiegels
      Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Tuareg 660 komt nog dit jaar

Comment

Eerste afbeeldingen van de Tuareg zijn vrijgegeven:

Screenshot%202021-07-31%20at%2014.17.12%20copy.png?itok=aPeIfGZt.png
          Be strong & be kind

Comment

https://www.aprilia.com/be_NL/tuareg...utm_term=BE_NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @Bart Bekijk Berichten

Ben wel fan van dat soort After Market Parts ​​
              Road: KTM Superduke 1290 R '19
              StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Net wat informatie gaan vragen over de tuono V4
                de factory kan in België ingevoerd worden op 78kw de gewone Tuono niet, dus 2500€ biv
                Laat ik nu net de gewone (voor mij) veel interessanter vinden dan de factory..
                risers voor het stuur zijn hoger, voor mij betere zitpositie..
                betere windberscherming door hoger ruitje
                comfortzadel
                duo voetsteunen die lager staan
                handgreep voor duo

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
                  Net wat informatie gaan vragen over de tuono V4
                  de factory kan in België ingevoerd worden op 78kw de gewone Tuono niet, dus 2500€ biv
                  Laat ik nu net de gewone (voor mij) veel interessanter vinden dan de factory..
                  risers voor het stuur zijn hoger, voor mij betere zitpositie..
                  betere windberscherming door hoger ruitje
                  comfortzadel
                  duo voetsteunen die lager staan
                  handgreep voor duo

Kan je ze proef rijden?

De 'gewone' heeft mijn interesse ook, maar die BIV ga ik niet betalen... als we dat voldoende kenbaar maken komt er wellicht een andere afweging bij de importeur...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten

Kan je ze proef rijden?

De 'gewone' heeft mijn interesse ook, maar die BIV ga ik niet betalen... als we dat voldoende kenbaar maken komt er wellicht een andere afweging bij de importeur...
                    De factory kan je proefrijden, de gewone niet zelfs in Nederland niet.
                    Hij heeft naar de importeur gebeld om te vragen of het in Nederland eventueel mogelijk zou zijn, niet dus..
                    Erger nog ze zijn in België zo goed als nergens te vinden omdat ze niet verkocht worden enkel de factory.
                    Nu in November zou hij wel een mooie compensatie korting kunnen krijgen, maar die 2500€ ga je blijkbaar niet onderuit kunnen..
                    Ergens in de buurt van Luik moet er ne verdeler zitten die heeft er 1ne staan wil ik hem echt zien, hij kan ze uitvoeren naar Luxemburg blijkbaar omdat ze daar wel gewild zijn.
                    Hier ligt het macho gehalte hoger volgens hem daaromoet iedereen de factory hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

De factory kan je proefrijden, de gewone niet zelfs in Nederland niet.
                      Hij heeft naar de importeur gebeld om te vragen of het in Nederland eventueel mogelijk zou zijn, niet dus..
                      Erger nog ze zijn in België zo goed als nergens te vinden omdat ze niet verkocht worden enkel de factory.
                      Nu in November zou hij wel een mooie compensatie korting kunnen krijgen, maar die 2500€ ga je blijkbaar niet onderuit kunnen..
                      Ergens in de buurt van Luik moet er ne verdeler zitten die heeft er 1ne staan wil ik hem echt zien, hij kan ze uitvoeren naar Luxemburg blijkbaar omdat ze daar wel gewild zijn.
                      Hier ligt het macho gehalte hoger volgens hem daaromoet iedereen de factory hebben
                      Het macho gehalte 😂

Comment

Vandaag een uurtje weg geweest met de tuono factory.
                        Blok draait soepel, boven de 50km p/u daaronder bokt em als een ongetemd paard.
                        Uitgebreide electronika, wel mis ik het automatisch afslaan van de pinkers, als je toch iets gewend bent
                        Remmen zijn mooi doseerbaar, vering stond hard maar wonderwel niet oncomfortabel.
                        Blijkbaar zou je de electronische vering ook handmatig kunnen afstellen, en je afstelling opslaan.
                        Al zou je dan wel het voordeel van de electronische vering missen.
                        Hoe dat in zijn werk gaat heb ik uiteraard niet getest, maar het kan volgens de verkoper.
                        Sturen doet hij messcherp.
                        Up en down schift werkt goed uitgezonderd van 1 naar 2 waar ik telkens een licht snok/schok voelde.
                        Helaas geen foto's genomen
                        Moest ik hem vergelijken met de streetfighter waar ik een tijd geleden een testje mee gedaan heb, en me alles probeer te herinneren plaats ik deze laatste net ietsje hoger dan de Tuono.
                        Maar bij beide motoren heb je een wapen in je handen, en een miskoop kun je met geen van beide doen...

Comment

Automatisch shiften/blippen mag niet van 1 naar 2 en omgekeerd op de Tuono.
                          2011 Kawasaki Z1000SX (black)
                          2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
                            Automatisch shiften/blippen mag niet van 1 naar 2 en omgekeerd op de Tuono.
                            Heeft de verkoper anders niks van gezegd

Comment

Working...
                            X