Met dit topic wil ik gewoon de mensen proberen te overhalen die nog geen smske hebben gestuurd, of diegenen bij wie het er gewoon nog nie is van gekomen
Gewoon doen zou ik zeggen!, nu meteen alst kan
*ALLE BEETJES HELPEN*
Stuur gewoon een smske naar 3108 met "JA" erin.
Je krijgt er zelfs nog een bedankje voor trug
Elke sms kost 1€ en als minstens 100 leden dit zouden doen, zitte we al vlug aan 100€
*2fast4u steunt slachtoffers tsunami* ..hehe zie je de krantenkoppen al :cool hehe efkes dromen...
Alvast bedankt voor diegenen die sturen!!
Het eerste smske in de pol is alvast van mij(ik had er al gestuurd :-) )
En kvind ook dat er in de toekomst wa meer aandacht mag geschonken worden door de media aan andere problemen in de wereld, omtrent hongersnood, ziektes door gebrek aan vaccinaties enz... en dan heb ik het over de landen die nooit in het nieuws komen maar waar het er al even erg aan toe gaat.

Stuur gewoon een smske naar 3108 met "JA" erin.

Elke sms kost 1€ en als minstens 100 leden dit zouden doen, zitte we al vlug aan 100€

Alvast bedankt voor diegenen die sturen!!
Het eerste smske in de pol is alvast van mij(ik had er al gestuurd :-) )
En kvind ook dat er in de toekomst wa meer aandacht mag geschonken worden door de media aan andere problemen in de wereld, omtrent hongersnood, ziektes door gebrek aan vaccinaties enz... en dan heb ik het over de landen die nooit in het nieuws komen maar waar het er al even erg aan toe gaat.
Comment