Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weekend rijden met een L

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Weekend rijden met een L

Weet iemand wat ze met je doen als ze je pakken met een L als je vrijdag na 22u aan het toeren bent? En nog belangrijker zonder de L (de mijne is weggewaait, echt waar)

http://wegcode.be/straf/t4hs3.htm

Kijk daar eens.

Comment

Ik rij al 8maanden met voorlopig rijbewijs en heb er nog nooit een L opgeplakt..
      ben al 4keer tegengehouden en heb al accident meegemaakt..
      nooit iets van gezegd geweest , wel da mijn nummerplaat te scheef stond.. :biggrin:
      kdenk ni da er veel controle op is...

Comment

Ik denk dat ze ook wel mild zijn als ge de L niet hebt hangen, maar is dat ook zo als ge bijvoorbeeld 'snachts int weekend aant rijden zijt of als ze u tegenhouden met een passagier?

Niemand dit ooit voorgehad met de wagen L of zo, komt wel vaker voor denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyb-ymer
          Ik denk dat ze ook wel mild zijn als ge de L niet hebt hangen, maar is dat ook zo als ge bijvoorbeeld 'snachts int weekend aant rijden zijt of als ze u tegenhouden met een passagier?

Niemand dit ooit voorgehad met de wagen L of zo, komt wel vaker voor denk ik.
          met passagier zou ik toch niet vertrouwen zulle als je een erg accident voor hebt kan je zwaar in de problemen komen.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

als ge ouder zijt dan 24 moogt ge wel snachts int weekend rijden, maar ne passagier mag ni , en ik denk als ge dan een accident hebt da ge der ni goe van gaat zijn...

ik rij ook met die L (maar bij mij plakt ze er wel op want ik ben zo'n braaf meiske:biggrin: ) en kzou zeggen: haal zo snel mogelijk je rijbewijs dan moet ge daar ni meer over denken

greetz
            kiki
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
            maar hou het daar wel proper he mannen.
            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

ik heb 10 maand met L gereden (geen tijd voor examen ) en dat ding plakte er nooit op, heb zelfs een accident gehad 3 dagen na het verlopen van rijbewijs, veel sjans gehad dat er geen police bijkwam!!

Ik ben zelfs in het buitenland gaan rijden en met passagier.

Achteraf gezien was dat onverantwoord, als ik toen een accident had gehad was de verzekering wss moeilijk gaan doen om de schade aan de passagier te betalen en het is eigenlijk onverantwoord maar ja, wie loopt hier in belgie altijd op het lijntje??
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik rij ook sinds 1 januari met L rond, maar mag alleen niemand meepakken, ma wa maakt het uit, we kunnen rondbollen

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                  ik heb 10 maand met L gereden (geen tijd voor examen ) en dat ding plakte er nooit op, heb zelfs een accident gehad 3 dagen na het verlopen van rijbewijs, veel sjans gehad dat er geen police bijkwam!!

Ik ben zelfs in het buitenland gaan rijden en met passagier.

Achteraf gezien was dat onverantwoord, als ik toen een accident had gehad was de verzekering wss moeilijk gaan doen om de schade aan de passagier te betalen en het is eigenlijk onverantwoord maar ja, wie loopt hier in belgie altijd op het lijntje??

ikke! hoe bedoelde ge gelooft me ni
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik heb mijn examen gedaan met mijne tweede moto (Honda CB Sevenfifty) en de L er op de parking voor het examencentrum opgeplakt . Met mijne eerste (Suzuki GS500E) heb ik ook zo'n 10 maanden rondgereden zonder L. (Hij had geen 35Kw om mijn examen te mogen doen) Wel ni veel 's avonds in't weekend gereden, voor zover ik me kan herinneren. Met een passagier al helemaal ni. Da's gewoon ni te riskeren .

Ben trouwens in de vier jaar da ik mè den tuffer rij nog nooit tegengehouden mè de moto
                    Ride it like you stole it
                    The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

Met een passagier rijden was ik zoiezo niet van plan, maar snacht rijden int weekend wel (met het oog op morgen dan )

Comment

Working...
                      X