Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weekend rijden met een L

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Weekend rijden met een L

Weet iemand wat ze met je doen als ze je pakken met een L als je vrijdag na 22u aan het toeren bent? En nog belangrijker zonder de L (de mijne is weggewaait, echt waar)

http://wegcode.be/straf/t4hs3.htm

Kijk daar eens.

Comment

Ik rij al 8maanden met voorlopig rijbewijs en heb er nog nooit een L opgeplakt..
      ben al 4keer tegengehouden en heb al accident meegemaakt..
      nooit iets van gezegd geweest , wel da mijn nummerplaat te scheef stond.. :biggrin:
      kdenk ni da er veel controle op is...

Comment

Ik denk dat ze ook wel mild zijn als ge de L niet hebt hangen, maar is dat ook zo als ge bijvoorbeeld 'snachts int weekend aant rijden zijt of als ze u tegenhouden met een passagier?

Niemand dit ooit voorgehad met de wagen L of zo, komt wel vaker voor denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyb-ymer
          Ik denk dat ze ook wel mild zijn als ge de L niet hebt hangen, maar is dat ook zo als ge bijvoorbeeld 'snachts int weekend aant rijden zijt of als ze u tegenhouden met een passagier?

Niemand dit ooit voorgehad met de wagen L of zo, komt wel vaker voor denk ik.
          met passagier zou ik toch niet vertrouwen zulle als je een erg accident voor hebt kan je zwaar in de problemen komen.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

als ge ouder zijt dan 24 moogt ge wel snachts int weekend rijden, maar ne passagier mag ni , en ik denk als ge dan een accident hebt da ge der ni goe van gaat zijn...

ik rij ook met die L (maar bij mij plakt ze er wel op want ik ben zo'n braaf meiske:biggrin: ) en kzou zeggen: haal zo snel mogelijk je rijbewijs dan moet ge daar ni meer over denken

greetz
            kiki
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...