naar aanleiding van al da off topic gedoe in http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=704
over blaaskaken en toestanden
ff dit topic gestart
als ik ga spelen, dan ga ik voor het plezier kniekes leggen en dan weet ik dat ik elke bocht nog vele harder kan pakken
maar waarom risico's gaan pakken op den openbare weg, is voor niks nodig
kan goed zijn of misschien nie dat je mij ook langs buiten voorbij komt op den openbare weg
maar bij een rondje zolder zulde toch wa meer gas moeten geven om mij buitenom voorbij te komen
ik weet dat nog vele rapper kan dan da ik ga en ja als ik me men maten aan't klappe zen da ga altijd over motors, wheelies, kneedowns en ga zo maar verder
maar veel geblaas is er bij ons nie bij zelle
hebben jullie geen rondetijden van op zolder of zowe
dan weete al direkt vele meer
over blaaskaken en toestanden
ff dit topic gestart
Oorspronkelijk geplaatst door valentinno
als ik ga spelen, dan ga ik voor het plezier kniekes leggen en dan weet ik dat ik elke bocht nog vele harder kan pakken
maar waarom risico's gaan pakken op den openbare weg, is voor niks nodig
kan goed zijn of misschien nie dat je mij ook langs buiten voorbij komt op den openbare weg
maar bij een rondje zolder zulde toch wa meer gas moeten geven om mij buitenom voorbij te komen
ik weet dat nog vele rapper kan dan da ik ga en ja als ik me men maten aan't klappe zen da ga altijd over motors, wheelies, kneedowns en ga zo maar verder
maar veel geblaas is er bij ons nie bij zelle
hebben jullie geen rondetijden van op zolder of zowe
dan weete al direkt vele meer

Comment