Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blaaskaken op de motor, hier melden aub

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• blaaskaken op de motor, hier melden aub

naar aanleiding van al da off topic gedoe in http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=704
    over blaaskaken en toestanden
    ff dit topic gestart

Oorspronkelijk geplaatst door valentinno
    Om even off-topic een vb te geven ik kom ene rond punt opgereden zie ik daar ene gast met ne R6 een kneedown doen awel zonder moeite ging ik die buitenom vlot voorbij.

als ik ga spelen, dan ga ik voor het plezier kniekes leggen en dan weet ik dat ik elke bocht nog vele harder kan pakken
    maar waarom risico's gaan pakken op den openbare weg, is voor niks nodig
    kan goed zijn of misschien nie dat je mij ook langs buiten voorbij komt op den openbare weg
    maar bij een rondje zolder zulde toch wa meer gas moeten geven om mij buitenom voorbij te komen
    ik weet dat nog vele rapper kan dan da ik ga en ja als ik me men maten aan't klappe zen da ga altijd over motors, wheelies, kneedowns en ga zo maar verder
    maar veel geblaas is er bij ons nie bij zelle

hebben jullie geen rondetijden van op zolder of zowe
    dan weete al direkt vele meer
    My other toy has tits

Hang Loose!!!

zoals ik al gepost had in het andere topic (maar verwijdert heb aangezien deez topic een beter alternatief is)

ik vind het persoonlijk de moeite ni 'als ik iemand tegenkom(motorrijder)' fkes voorbij te steken om mij ff de betere motorrijder te noemen..
    ik ga ook ni balen als nen R6 mijne hayabusa voorbijsteekt..
    ik rij met ne moto zolang ik er plezier aan heb..
    ervaring wordt ge rijker me den dag..
    en na 10jaar ervaring zult ge mij zeker geen beginneling horen uitschijten
    dattem ni kan rijden..
    die concurentie is mischien toepasselijk op het circuitgebeuren maar[font=Times New Roman]in mijn ogen nix waard..[/font]

Comment

Mannen ondereen hé...

Ge moogt hier allemaal vertellen wat je wil, maar IK heb de grootste!!!

Ik ben eigenlijk helemaal genen held, de enige wheelies die ik doe zijn per ongeluk omdat diene TL zoveel koppel heeft
      Maar het is toch wel fijn als je met niet-rijders aan 't klappen bent en hun ogen ziet vergroten als je vertelt dat je al 275 gereden hebt op de E313 :cool

Boys will be boys

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
        Mannen ondereen hé...

Ge moogt hier allemaal vertellen wat je wil, maar IK heb de grootste!!!
        yihaaaaaaaaaa
        1-0

My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XeRpiO
          naar aanleiding van al da off topic gedoe in http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=704
          over blaaskaken en toestanden
          ff dit topic gestart

als ik ga spelen, dan ga ik voor het plezier kniekes leggen en dan weet ik dat ik elke bocht nog vele harder kan pakken
          maar waarom risico's gaan pakken op den openbare weg, is voor niks nodig
          kan goed zijn of misschien nie dat je mij ook langs buiten voorbij komt op den openbare weg
          maar bij een rondje zolder zulde toch wa meer gas moeten geven om mij buitenom voorbij te komen
          ik weet dat nog vele rapper kan dan da ik ga en ja als ik me men maten aan't klappe zen da ga altijd over motors, wheelies, kneedowns en ga zo maar verder
          maar veel geblaas is er bij ons nie bij zelle

hebben jullie geen rondetijden van op zolder of zowe

dan weete al direkt vele meer
          In 2000 heeft mijn broer een paar rondjes gemeten met een chrono 2' 02" was het beste (met R1) Ik weet ni dat toen het circuit al veranderd was of ni maar ik denk het ni. Na mijn R1 ben ik er niet meer geweest want de Fazer heeft voorlopig niet genoeg grondspeling. Komt wel een beetje meer grondspeling bij als ik mijn pas ontvangen dogbones monteer.

mvg

Stef

Comment

ik weet nu eigenlijk nie of er veel veranderd is aan zolder
            ik ben pas in 2004 begonne met op't circuit te rijden
            eerst niv1 men eigen steendood verveelt
            dan niv 2 daar op de zithouding gewerkt voor de rest was alles goed
            ik moest in den bocht na het afremme terug platter gaan liggen op de motor
            dan nog 2x vrij rijden minder snelle groep waarvan ik de 2de keer in de 3de sessie een highsider heb gehad, den diablo corsa had er ff geen zin meer in
            een maandje later begon het toch terug te kriebelen om op't circuit te gaan knalle, ff een dagje boeken, deze keer in de snelle groep
            toen wel racekuip en kont erop, gedeukte naftbak er terug op
            setje rensporten er onder en gaan
            dacht dak da nie zoveel opghouden ging worden door tragere rijders en dat de rappe manne me wel rond men oren gingen vliegen
            verkeerd gedacht dus heb geene eene ronde echt voluit kunne gaan
            maar natuurlijk wel vele plezanter dan in de minder snelle groep
            maar toch 1.54 op de klok gezet en dan ben ik nog rustig geweest met het uitacceleren omdat dieje highsider nog wa in men kopke zat

nu gaan ik stoppe me men off topic gelul
            maar menne rondetijd staat er toch in
            My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XeRpiO
              ik weet nu eigenlijk nie of er veel veranderd is aan zolder
              ik ben pas in 2004 begonne met op't circuit te rijden
              eerst niv1 men eigen steendood verveelt
              dan niv 2 daar op de zithouding gewerkt voor de rest was alles goed
              ik moest in den bocht na het afremme terug platter gaan liggen op de motor
              dan nog 2x vrij rijden minder snelle groep waarvan ik de 2de keer in de 3de sessie een highsider heb gehad, den diablo corsa had er ff geen zin meer in
              een maandje later begon het toch terug te kriebelen om op't circuit te gaan knalle, ff een dagje boeken, deze keer in de snelle groep
              toen wel racekuip en kont erop, gedeukte naftbak er terug op
              setje rensporten er onder en gaan
              dacht dak da nie zoveel opghouden ging worden door tragere rijders en dat de rappe manne me wel rond men oren gingen vliegen
              verkeerd gedacht dus heb geene eene ronde echt voluit kunne gaan
              maar natuurlijk wel vele plezanter dan in de minder snelle groep
              maar toch 1.54 op de klok gezet en dan ben ik nog rustig geweest met het uitacceleren omdat dieje highsider nog wa in men kopke zat

nu gaan ik stoppe me men off topic gelul
              [size=75]maar menne rondetijd staat er toch in ]
              Het circuit is veranderd tussen die periode, ik dacht dat er iets gedaan geweest is aan de linkse bocht na het rechte stuk misschien nog andere zaken er zullen er hier wel zijn die dat weten. Ik heb er verleden jaar alleen nog met mijn koersfiets gereden aan een gemiddelde van 37 km/uur .
              Ook enkel mogelijk door het feit dat in groep rijden ervoor zorgt dat je als het ware meegesleurd wordt.

mvg

Stef

Comment

MANNEN ONDEREEN..................DAT IS NI MIN :biggrin:

WIJ VROUWEN ZIJN TOCH WEL GEMATIGDER :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
                [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                666 -->> luna666

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
                  zoals ik al gepost had in het andere topic (maar verwijdert heb aangezien deez topic een beter alternatief is)

ik vind het persoonlijk de moeite ni 'als ik iemand tegenkom(motorrijder)' fkes voorbij te steken om mij ff de betere motorrijder te noemen..
                  ik ga ook ni balen als nen R6 mijne hayabusa voorbijsteekt..
                  ik rij met ne moto zolang ik er plezier aan heb..
                  ervaring wordt ge rijker me den dag..
                  en na 10jaar ervaring zult ge mij zeker geen beginneling horen uitschijten
                  dattem ni kan rijden..
                  die concurentie is mischien toepasselijk op het circuitgebeuren maar[font=Times New Roman]in mijn ogen nix waard..[/font]
                  Ik ben van dezelfde mening.

Als jij maar weet dat je goed bent dat is het belangrijkste, laat de ander maar denken wat hij wil .

Wat wheelie's betreft (dus geen willy's) wel als je die 1000 keer goed doet en 1 keer mist of dit de tweede keer mis loopt, het kost je evenveel .
                  Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 666
                    MANNEN ONDEREEN..................DAT IS NI MIN :biggrin:

WIJ VROUWEN ZIJN TOCH WEL GEMATIGDER :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
                    Ge maakt anders toch veel lawaai, met al dat geroep :tongue:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                      Wat wheelie's betreft (dus geen willy's) wel als je die 1000 keer goed doet en 1 keer mist of dit de tweede keer mis loopt, het kost je evenveel .
                      Vandaar dat ik er maar niet bewust aan begin.
                      Misschien als ik ne supermotard of zo heb als 2e moto.

Comment

Het zal mij een worst wezen wie er rapper, beter, trager,... sjeest dan ik.

Mijne moto heb ik al volledig opengetrokken. Ik moest eens weten wat da is. Da doe ik voor mezelf, niet om mee uit te pakken.

Bij mij is motorijden mijn hobby. Da's adrenaline, maar tegelijkertijd ook ontspannen. Als ik eens een off-day heb, kan een uurtje op mijn moto wonderen doen. En dat is waar het voor mij om draait.
                        Er zullen altijd mensen sneller en trager zijn. Ook kom je altijd van die gasten tegen die zitten uitpakken met hun circuitervaring (ikzelf deed nog nooit circuit, wa nie is kan nog komen) en dan bij de eerste de beste bocht aan het remmen gaan.
                        Tja, who cares.

Zolang het maar fun blijft.

Cya.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                          Het circuit is veranderd tussen die periode, ik dacht dat er iets gedaan geweest is aan de linkse bocht na het rechte stuk misschien nog andere zaken er zullen er hier wel zijn die dat weten. Ik heb er verleden jaar alleen nog met mijn koersfiets gereden aan een gemiddelde van 37 km/uur .
                          Ook enkel mogelijk door het feit dat in groep rijden ervoor zorgt dat je als het ware meegesleurd wordt.

mvg

Stef
                          De eerste links is veranderd en ik dacht het uitkomen bij de kanaalbocht.In elk geval zijn de ronde tijden naar beneden gegaan tegenover vroeger (dus sneller).

Comment

tja jom, op uw bakkes gaan met wheelien is gewoon risico van't vak
                            just zoals motorijden
                            vroeg of laat gaat alleman op zenne toeter
                            der zen 2 soorten motorijders
                            die al gevallen zen, en die nog moeten vallen :biggrin:

en ze zeggen toch altijd
                            ge ze pas ne echte als ge thuis komt met gras in uwe helm

maar ik gaan nergens de grote man uithangen en dingen vertellen die ik nie kan
                            en ja der zen er veel die nog vele rapper zen dan ekik en daar lig ik nie wakker van
                            ik leer elken dag bij, just zoals iedereen
                            maar ik vind het wel altijd lachen, dat je op zolder mannekes in de pits zie staan met dere 1000 die de grote man staan uit te hangen
                            en eens da ge dan op't circuit zit dat ge ze voorbij gaat met 2 vingers in uwe neus

Valentinno heeft wel gelijk dat er vele zen die dere gas durven opendraaien op't rechte stuk en eens ze dan ne bocht tegen komen gaan ze zo hard in de ankers da ze beter kunne afstappen en de motor door den bocht duwen
                            My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Ook al gehoord van nen instructeur van CVM in Tongeren.
                              Die waren op de Nordschleife aan 't vlammen en allemaal kneedowns aan 't doen en aan 'tshowen met R1's en Fireblades e.d.
                              Tot ze elke bocht voorbijgereden werden door ne pé van boven de 60 op een Fazerke.
                              Op de rechte stukken pakten ze hem terug maar bij elken bocht was 't toch opnieuw prijs

Comment

Working...
                              X