das spijtig.....we hebben mekaar juist leren kennen op de receptie en da was toch tof.....mss tot op de weg
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen. Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
ik vind het idd spijtig da mijn maatje weg is, bedankt aan degene die ervoor gezorgd heeft
Kan toch niemand van't forum zijn?
Hij heeft nog gereageerd dat hij de nieuwjaarsreceptie 'tof' vond , en na die datum heeft hij toch met niemand in discutie gelegen op't forum zelf?
Of is er een onderwerp/reactie in't verkeerde keelgat geschoten? Laat iets weten , is misschien gewoon een misverstand geweest?
Spijtig om ineens iemand minder te hebben , zonder een reden te weten , als die er is ?!
Denk dat de reden 1 van dees wel boven gaat komen hoor
Tja, ik vind precies toch ook dat dat ineens op tafel gegooid mag worden.
Mijn gevoel over zulke zaken is dat je ofwel zegt dat je wegbent en dan ineens ook zegt waarom, ofwel ben je gewoon weg en maak je er zelf ook geen circ van.
Ma ja, zal misschien aan mij liggen
ok mensen denk da het tijd is voor wa recht te zetten
nu het probleem dat er was met des betrefende persoon is opgehelderd en uit gepraat en was eigenlijk een groot misverstand
dus zou zeggen zand er over en life goes on
en nu ga ik nog wa verder doen met mijne tuf uit mekaar te vijsen en thx iedereen voor de support
I never drive fasther then my guardian angel can fly
Comment