Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geflist

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geflist

2 weken geleden hebben ze een fotootje van mijn auto gemaakt
    Reed dacht ik zo'n 85 en mocht maar 70, dacht lap das weer 150€.
    Gisteren mijn pv in de brievenbus.
    Ik reed 83 en moet 50€ betalen, ben dat dan maar dadelijk gaan betalen
    Sponsors - 2fast4u.be

waar was je geflitst?

Comment

Allee,da valt nog mee,heb hier http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php?action=1 even gekeken en onmiddelijke inning is €50,minnelijke schikking €60.

Comment

da is kak
        mij moeten ze ook hebben

drie weken geleden in Mons cruise control op 140 en ik zag ze staan in mijn achteruitkijk spiegel ->niks van gekregen:biggrin:

een week daarna in Leuven ne pipo voor mijn neus alles toe ikke opt ander vak wil van mijn oren maken en kijk opzij en er stond ene in de kant geparkeerd mocht 70 reed 85 -> niks van gekregen :biggrin:

dan nog is richting Luik en ook niks 2005 is goe begonnen maar ik dat het nietgaat blijven duren
        I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
        Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Heb je wel een nummerplaat achteraan ? :biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door CBartje
          da is kak
          mij moeten ze ook hebben

drie weken geleden in Mons cruise control op 140 en ik zag ze staan in mijn achteruitkijk spiegel ->niks van gekregen:biggrin:

een week daarna in Leuven ne pipo voor mijn neus alles toe ikke opt ander vak wil van mijn oren maken en kijk opzij en er stond ene in de kant geparkeerd mocht 70 reed 85 -> niks van gekregen :biggrin:

dan nog is richting Luik en ook niks 2005 is goe begonnen maar ik dat het nietgaat blijven duren
          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

zondag voormiddag stonden ze bij ons int dorp ook weeral te flitsen.Reed 70 in bb kom maar heb de flitser niet zien afgaan.Zal er pas gestaan hebben de extra belasting inners dat ze zijn.Trouwens ik zie nog altijd niet het gevaar in van die plaats en toch staan ze er regelmatig.
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
              Heb je wel een nummerplaat achteraan ? :biggrin:
              ben net gaan kijken ze hangt er nog aan ge moet ni schoon zijn voor geluk te hebben dat is bij deze bewezen

Comment

CBartje, bij mij heeft het ook 2 weken geduurd vooraleer ik dat goed nieuws in de brievenbus kreeg.
                Had ook stilletjes gehoopt dat er niks was, maar ben toch content dat het maar 50€ is i.p.v. 150€
                @ Kay, Ben geflitst aan Kiewit Kerk Hasselt, was na mijn werk 's avonds nog gezellig gaan kletsen en bij het naar huis rijden om 12.03 's nachts (als er geen kat op de baan is) hebben ze
                Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Normaal binnen de tien werkende dagen en ze kennen mijn adress al (lease wagen) dus da moet normaal vlug gaan

ik hoop dat ge geen gelijk hebt

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forummoeke
                    CBartje, bij mij heeft het ook 2 weken geduurd vooraleer ik dat goed nieuws in de brievenbus kreeg.
                    Had ook stilletjes gehoopt dat er niks was, maar ben toch content dat het maar 50€ is i.p.v. 150€
                    @ Kay, Ben geflitst aan Kiewit Kerk Hasselt, was na mijn werk 's avonds nog gezellig gaan kletsen en bij het naar huis rijden om 12.03 's nachts (als er geen kat op de baan is) hebben ze
                    aan een flitspaal die er al meer als een half jaar staat
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                      aan een flitspaal die er al meer als een half jaar staat

Kzal ze voor u int fluo geel verven da ge ze zeker gezien hebt in 't vervolg

Comment

[quote="Dr.Brainiac"]

Kzal ze voor u int fluo geel verven da ge ze zeker gezien hebt in 't vervolg ]
                        voor forummoeke bedoelt ge?
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Mij hadden ze liggen op KERSTDAG. Kom helemaal van De Panne naar huis gereden en in Genk geflitst tegen 132 km/h... . 150 €...

Greetzzz

Sanka
                          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Dacht dak drie weken geleden ook geflitst was maar nog steeds niks van gekregen.

Hebt horen vallen da als je binnen twee weken na uw "overtreding" nog niets hebt ontvangen er ook niets zal komen... is daar eigenlijk een bepaalde termijn ofzo?

Vorige week wel prijs gehad... tegengehouden... nummerplaat was niet goed leesbaar en reed rond zonder achterste uitlaat... en ja... was bekke te vroom blijkbaar ook :biggrin:
                            http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sanka1976
                              Mij hadden ze liggen op KERSTDAG. Kom helemaal van De Panne naar huis gereden en in Genk geflitst tegen 132 km/h... . 150 €...

Greetzzz

Sanka
                              Op de autostrade? Dan is €150 wel veel.
                              http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php?action=1 hier kun je de boete bereken.

Comment

Working...
                              X