Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flitsmarge ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• flitsmarge ?

Heb net vernomen via het nieuws dat de flitsmarge gaat verkleine ipv 16km/h marge naar 6km/h, ze klagen nu al van personeelstekort voor de pv's te behandelen. Regering heeft duidelijk weer een begrotingstekort
    Wat is het volgende?

grtzz :cool
    The only thing that can beat you, is you're own fear

10 euro cent per keer dat uw wiel rond draaid
    Oorspronkelijk geplaatst door Bladeke
    Heb net vernomen via het nieuws dat de flitsmarge gaat verkleine ipv 16km/h marge naar 6km/h, ze klagen nu al van personeelstekort voor de pv's te behandelen. Regering heeft duidelijk weer een begrotingstekort
    Wat is het volgende?

[font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Dat gaan ze zowiezo toch niet kunnen volhouden, zoals ge al zegt bladeke. Het aantal pv's gaat daarmee zowiezo omhoog. Maare is dat een voorstel of gaat de regering dat effectief uitvoeren?

Comment

Dit wordt vanaf heden uitgevoerd op laste van de procureur-generaals van het parket, was op het nieuws van 18h.
        Mss willen ze op die manier de werkloosheid indijken,door ze in te schakelen in het afhandelen van de pv'kes
        1 - geen werkloosheidsuitkering
        2 - extra inkomen kwa belastingen
        3 - kassa kassa bij de boetes
        Ik had beter politiek(zakkenvuller) gevolgd op school ipv ne stiel te leren

Grtzz
        The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

6km/h wil zeggen dat ze de officiële foutmarge gaan willen toepassen. Vanaf 100 is dat 6% geloof ik. Ik wil maar zeggen, 't is de wet, niet?
          Ik heb toch ook al gehoord dat er protesten komen vanuit gerechtelijke kringen i.v.m. te veel werk e.d. Ne mens zou soms al eens wensen dat de maffia de dienders eens goed zou bezighouden, alhoewel, daar hebben de politiekers toch geen oren naar (en oogkleppen voor).
          Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Wat is het volgende?

Bladeke, om de regeringen een handje te helpen en hen laten besparen op overuren kun je natuurlijk een groot kastanjeblad mbv een flinke lik vet op de nummerplaat plakken.

Ik weet niet wat het kost om in de zomer met een herfstblad rond te rijden???

Bill
            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Wat is het volgende?
              Het volgende zal zijn dat er meer gasten met een geplooide plaat zullen rijden. En gelijk hebben ze!

Dit heeft niks meer met verkeersveiligheid te maken.

Dringend tijd om diene Landuyt eens wakker te schudden.

GreetZ

Comment

ze stonden gistere te flitsen in zone 30...
                ikke dolgelukkig da ik me de fiets was en ze me gene vinger konden uitsteken...
                mja... krijg ik toch wel ni een boet zeker ..
                geen voor & achterlicht...

Comment

Nog even geduld , en 't word hier juist als in Holland , rekeningrijden , nog eens betalen per gereden km , terwijl er al wegentaks betaald is , tax op de benzine , btw op aankoop voertuig ,...
                  Dat de staat eens ergens anders centen gaat zoeken i.p.v altijd in't verkeer!
                  Dat die ministers om te beginnen hun dienstwagens eens laten voor wat ze zijn en met hun persoonlijke auto rijden , juist gelijk de meeste werkmensen , ze verdienen toch genoeg om hunne audi of mercedes zelf te betalen! Zouden al miljoenen uitsparen! Om maar een voorbeeld te geven!
                  En dat ze die diplomaten hun boetes die ze hier in België hebben openstaan eens laten betalen!!
                  You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

De politie heeft beslist voortaan sneller een proces-verbaal op te stellen voor snelheidsover- tredingen. Dat schrijft De Standaard. Sinds 1 januari worden niet alleen zware overtredingen bekeurd, maar ook lichte. Op de autosnelwegen wordt de flitsdrempel 128 kilometer per uur in plaats van 136 kilometer per uur. In de bebouwde kom wordt er nu geflitst vanaf 56 kilometer uur in plaats van 67 kilometer per uur. Niet alle politiediensten zijn blij met de nieuwe richtlijn. Zij vrezen een toevloed aan pv's. In Antwerpen te beslissen de politiediensten op het terrein zelf hoe streng ze optreden. De liberale politievakbond VSOA vreest een toevloed aan overtredingen en dan wordt het onmogelijk ze af te handelen.
                    Bron:motorwereld.be

Comment

De eikels moeten nu ook ni overdrijven hee .... iedereen MOET zondagsrijder
                      worden...

Hoe zou het in Duitsland zitten met de snelheden en da flitsgedoe ... niemand duitse vrienden die daar wat meer over kunnen vertellen ...

@Guido.... hopen dat ze hun flitsneigingen in de Ardennen en omstreken een beetje houden zoals het is... besides oppassen in de buurt van maredsous daar ist ook gevaarlijk voor het Flitsen...

Ik begin serieus een radardetector te overwegen die ik in mijn rugzak steek met een oorspeakertje .... zou zoiets werken ?

En nog een vraagje bestaan er radar radardetectoren ?

mvg

Stef

Comment

www.radardetector.be

Whistler werkte zeer goed vroeger.

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                        worden...

Hoe zou het in Duitsland zitten met de snelheden en da flitsgedoe ... niemand duitse vrienden die daar wat meer over kunnen vertellen ...

@Guido.... hopen dat ze hun flitsneigingen in de Ardennen en omstreken een beetje houden zoals het is... besides oppassen in de buurt van maredsous daar ist ook gevaarlijk voor het Flitsen...

Ik begin serieus een radardetector te overwegen die ik in mijn rugzak steek met een oorspeakertje .... zou zoiets werken ?

mvg

Stef
                        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Gisteren ben ik voorbij gestoken door een wagen met de nummerplaat A170 ( een politieker denk ik )
                          Wel ik reed 140 dus hij iets sneller.
                          Ik dacht dat zij het voorbeeld moesten geven.
                          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Heb familie in Duitsland... Beweert dat iedereen zich daar aan de snelheid houdt omdat ze op de autosnelweg toch kunnen doorperen... Maar als er bv een bord van 100 staat, dat ze dan daadwerkelijk ook 100 rijden. En om dat te controleren staan er daar onbemande camera's...

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                            worden...

mvg

Stef
                            Oooops ... I did it again :biggrin:
                            Damn I'm good...

Comment

ma das hunne chauffeur die te snel rijd e
                              Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                              Gisteren ben ik voorbij gestoken door een wagen met de nummerplaat A170 ( een politieker denk ik )
                              Wel ik reed 140 dus hij iets sneller.
                              Ik dacht dat zij het voorbeeld moesten geven.
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X