hey,er zitten spijtig genoeg veel funbieders tussen,als er iets op verkocht is,motorfiets e.d.,word er direct een bepaalt bedrag ingehouden,en komt de koper niet opdagen,kan u zelf beginnen met uw verlies terug te vragen,wat een paar weken in beslag neemt,kijk zeker naar het getal,en de feedback,hoe hoger het getal achter de naam,hoe betrouwbaarder,mvg rudi
Oorspronkelijk geplaatst door Falcon Frank
Yoh de manne en vrouwe
Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met kopen op Ebay?????
voor het ogenblik alleen nog maar aankopen gedaan en daar heb ik geen problemen mee gehad ik ben wel het matriaal altijd zef gaan halen want een moto kopen zonder te zien is toch maar gevaarlijk want alles is altijd niet veel gebruikt en in nieuw staat maar als je het ziet??? kan da tegen vallen
ben zelfs al naar duitsland onderdelen gaan halen
verder veel succes
I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)
ik heb ondertussen toch ook al wel een paar onderdelen via ebay gekocht vooral vanuit duitsland en tot nu toe nog geen problemen gehad maar het blijft wel een risico
Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met kopen op Ebay?????
Hello,
ik ben Pro Ebay .... heb tot nu toe nog maar één keer iets niet ontvangen.
Vooral Ebay Duitsland biedt enorme mogelijkheden ... ik heb er overlaatst mijn dogbones (verhogingskit Fazer) gekocht. Verder koop en verkoop ik regelmatig spullen op Ebay . Dit is leuk en de site is enorm goed opgezet. Wat ook belangrijk is als je bij Ebay koopt is de feedback van de persoon bekijken want daar geven de kopers die bij hem gekocht hebben kommentaar op de verkoper.
Wat ook een feit is dat je bvb een uitlaat aan ee korting van 40 % of meer kan terugvinden. Of een ander scherm voor je moto of ....
mvg
Stef
Als je meer wil weten laat me een berichtje en ik leg alles uit.
IK heb al heel veel gekocht op ebay duitsland en zelfs UK en nog maar 1 keer mijn gekocht product niet aangekregen... voor de rest altijd prima deals gedaan
Verschillende zaken aangekocht en verkocht. Bij mijn aankopen nooit problemen gehad, soms wat late levering. Bij verkopen 2 keer problemen gehad, voor de rest niets op een totaal van ongeveer 15 transacties.
1 keer een vogelkooi gekocht en de verkoper laat na een paar dagen doodleuk weten dat hij het heeft verder verkocht voor 125€ meer dan datgene wat ik had geboden.Dan maar klacht ingedient via officiele weg en dan kreeg ik een dom antwoord terug wat te lang is om uit te leggen.
1 keer cross machine verkocht en koper komt niet opdagen.Moest wel bedrag ophoesten van 19 € en had ook hier klacht tegen ingedient.Op klacht geen productief antwoord gehad dus ikke het vertikt om 19€ te betalen.
Lang niks meer gekocht via ebay maar nu pas terug via een omweg terug ingeschreven en een kleinigheid gekocht.Persoon nam contact met me op om mijn eerlijkheid te controleren,omdat mijn opgegeven adress echt wel overdreven verkeerd is.Hij heeft me uiteinelijk toch laten bieden en die koop is goed afgehandeld geweest.
Veel dingen gekocht op Ebay,
voornamelijk duitsland, maar zelfs uit Amerika verschillende dingen
laten komen.
Allemaal geen probleem.
Je moet voornamelijk op de feedback letten die kopers op een verkoper
geven.
Hoe dichter bij de 100% hoe beter uiteraard.
De meeste waar ik van heb gekocht zaten rond de 98, 99%
en gaven alle positieve feedback aan mij als koper zijnde.
Niks dan top dus
Will Wile ever get [font=Arial]the[/font] Roadrunner ????
Zoals de meerderheid hierboven ben ik ook content. Alleen moet je uitkijken hoeveel je wil gaan betalen om uiteindelijk niet meer te moeten betalen als in de winkel. De verzendkosten kunnen soms serieus oplopen.
Heb onlangs nog witte pinkers gekocht en had ze binnen de week. (vanuit Duitsland)
Comment