Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IK ZIE, IK ZIE.......

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• IK ZIE, IK ZIE.......

IK ZIE, IK ZIE...... IK ZIT ZONDER NAFT
    ik val toch zonder naft daarjuist op autosnelweg richting lummen.
    alle geluk dat steffz1 daar net voorbij kwam die heeft me dan zo'n 2 kilometer geduwd op mijn valtop tot aan het tankstation.
    waar valtoppen allemaal niet goe voor zijn he.
    maar wat ik wil zeggen is heel hartelijk bedankt steffz1 en de volgende keer betaald één he.
    ps. nice wheelie als je vertrok.

thanks steffz1
    grtz wcf on tour

Amai,da is sjans dat steffz1 daar juist voorbij kwam en dat hij gestopt is

Comment

Maar goed dat het allemaal goed gegaan is..
      anders stond je daar misschien nog

En vanaf nu op tijd tanken hé !!!
      God must love stupid people, he made so many!
      Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Das nie slim, ma goed da de nie te ver hed moete taffelen.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

da is me ook al een 6 -tal keer voorgevallen meestal op de meest
          zotte plaatsen... (wet van murphy eh )

ene keer op R4 richting holland heb dan achterop een scooterke met iemand meegereden die dan verloren reed en ook zonder naft viel... (gelukkig op 500m van benzinepomp )

is IN de tunnels van brussel, kwam juist op tijd met mn bidonneke, want ze gingen hem wegtakelen

nog paar keer is op E40, en is op de single in antwerpen

Comment

Amai, en ik dacht da ik de enige was die zoiets voorhad....
            http://imageshack.us/http://imageshack.us/
            [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
            [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

'k ken het, erg vervelend.
              zo heb ik al eens 12-13 km een lichte helling moeten duwen, in m'n eentje dan.(moto is iets van een klein 200kg)
              onderweg hele tijd zitten plumpen toeteren hand opsteken voor hulp, niemand die stopte, zelf politie niet.
              en 't toppunt van al.... moraal van't verhaal
              20-30 meter voor het naftstation stoppen 2 dames om te vragen of ik hulp vandoen heb
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
                IK ZIE, IK ZIE...... IK ZIT ZONDER NAFT
                ik val toch zonder naft daarjuist op autosnelweg richting lummen.
                alle geluk dat steffz1 daar net voorbij kwam die heeft me dan zo'n 2 kilometer geduwd op mijn valtop tot aan het tankstation.
                waar valtoppen allemaal niet goe voor zijn he.
                maar wat ik wil zeggen is heel hartelijk bedankt steffz1 en de volgende keer betaald één he.
                ps. nice wheelie als je vertrok.

thanks steffz1
                grtz wcf on tour
                Hey das me plezier gedaan zele ... ik weet hoe embetant het is als ge in nood zijt. Ik vond da best wel grappig om te zien ene met ne sjieke SVsoes die met zijn voeten aan de grond aan het peddelen was :biggrin::biggrin:
                In ieder geval zijde toch min of meer aan het pompstation geraakt.
                Ik heb er alleen een stijf been aan over gehouden want een sv'ke en daar nog ne motorrijder derop da voelt ge wel....
                Ik wheeliën neuh .....

Allez tot één van dees.

mvg

Stef

Comment

Orde

Ik vind dat Steff een speekmedalje verdient, er zou toch een ridderorde voor motards moet zijn, zoals die van de Kouseband, met een motto en dies meer, zoals een ceremonie waarbij hij knielt en Guido hem op de schouders pletst met een groot mes en dan aan zijn oor trekt.
                  “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

[quote="steffz1"]Hey das me plezier gedaan zele ... ik weet hoe embetant het is als ge in nood zijt. Ik vond da best wel grappig om te zien ene met ne sjieke SVsoes die met zijn voeten aan de grond aan het peddelen was :biggrin::biggrin:
                    In ieder geval zijde toch min of meer aan het pompstation geraakt.
                    Ik heb er alleen een stijf been aan over gehouden want een sv'ke en daar nog ne motorrijder derop da voelt ge wel....
                    Ik wheeliën neuh ..... ]
                    'k vind de manier waarop er geduwd word wel raar.
                    ene gaat erop zitten en den ander duwt dan maar

volgens mij is het toch logisch dat den ene 't stuur pakt, ernaast loopt en duwt, en de helper kan achteraan een beetje helpen meeduwen om het werk lichter te maken, niet?
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                      'k vind de manier waarop er geduwd word wel raar.
                      ene gaat erop zitten en den ander duwt dan maar

volgens mij is het toch logisch dat den ene 't stuur pakt, ernaast loopt en duwt, en de helper kan achteraan een beetje helpen meeduwen om het werk lichter te maken, niet?
                      Runner X =>

Ik denk dat ge u de situatie lichtelijk anders inbeeld
                      dat zou ik inderdaad ook raar vinden maar we hebben het zo gedaan =>

Ik in 1 ste versnelling op mijne Fazer met mijn voet duwend tegen de valblok van de SV en onze man met pech op de SV. MAW we reden allebei weliswaar tegen een snelheid van circa 10 km per uur. Op het einde voelde mijn been om deze reden een beetje verkrampt aan ...

mvg

Stef

PS ik ga jullie een week niet meer lezen !!! Tot volgende week.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                        Ik vind dat Steff een speekmedalje verdient, er zou toch een ridderorde voor motards moet zijn, zoals die van de Kouseband, met een motto en dies meer, zoals een ceremonie waarbij hij knielt en Guido hem op de schouders pletst met een groot mes en dan aan zijn oor trekt.
                        Een Speekmedalje ??? Neen merci zene

allez salut.

mvg

Stef

Comment

Hela Stef, het is het gebaar dat telt he.:biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                          Een Speekmedalje ??? Neen merci zene

allez salut.

mvg

Stef
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Amaai, indd sjans dat de stef daar passeerde... voor de stef!!

Ik heb dat ook al aan de hand gehad hoor trientje... nu zijn we met 3

Comment

voor de Steffz!

Comment

Working...
                              X