Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

we gaan die 700 leden gewoon halen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• we gaan die 700 leden gewoon halen

tis bijna zover 700 leden da is al wa volk bij elkaar. dus jongens door gaan he we zitten allemaal met frusrtaties te wachten op da goe weer maar da komt wel even tanden bijten.en dan gaan we weer lol beleven met onze machientjes.en alle stres en haperingen vallen dan wel weg. kop op iedereen en tis te hopen da we nie allemaal op komen dagen voor de rond ritten he tzou nogal wa zijn 700 rijders door de straten van ons landje

kiki en mr white
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

tof ....al 700 bekans.......op na de 800

Comment

effe verplaatst naar off-topic, kwestie van algemene motorpraat informatief te houden. Er zijn nog veel meer motards in België dus laat die 700 een goed begin zijn
      En da schoon weer mag rap komen, krijg begot mijne moto nie eens uit rodage met da weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
        effe verplaatst naar off-topic, kwestie van algemene motorpraat informatief te houden. Er zijn nog veel meer motards in België dus laat die 700 een goed begin zijn
        En da schoon weer mag rap komen, krijg begot mijne moto nie eens uit rodage met da weer
        dacht het al,me nen nieve moto en ne camera blijven die filemkes van dr. brainiac weg da klopt ni he :biggrin: :biggrin: :biggrin: da goe weer komt wel en dan is het weer genieten

Comment

tja,maar hoeveel zijn er nu nog echt lid? 70 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
            tja,maar hoeveel zijn er nu nog echt lid? 70 ?
            De helft ongeveer heeft ooit iets gepost volgens statistieken. Echt actieve leden is natuurlijk een stuk minder, maar toch wel meer dan 70 vermoed ik. Tis maar wat je actief noemt hé, iemand die alle dagen komt zien en zelden post is eigenlijk ook actief

Comment

tis plezanter 50 actieve,dan 500 waar men niets van hoort

[quote="Dr.Brainiac"]De helft ongeveer heeft ooit iets gepost volgens statistieken. Echt actieve leden is natuurlijk een stuk minder, maar toch wel meer dan 70 vermoed ik. Tis maar wat je actief noemt hé, iemand die alle dagen komt zien en zelden post is eigenlijk ook actief ]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                tis plezanter 50 actieve,dan 500 waar men niets van hoort
                Is wel een feit. Maar als ge ziet hoeveel posts er zijn de laatste tijd, denk ik wel dat wel een grote bende actieve leden aan het krijgen zijn

Comment

Is wel een feit. Maar als ge ziet hoeveel posts er zijn de laatste tijd, denk ik wel dat wel een grote bende actieve leden aan het krijgen zijn
                  Merk ik hier al een beter gezinde Dr.Brainiac ?
                  Zal de beslissing van einde deze week zeker in de goede zin beïnvloeden. Of heb je ze al genomen en hou je ons gewoon in spanning? :biggrin:
                  Mvg

Joe
                  http://www.joebar.be

Comment

Weet je sinds ik terug beter ben ( woensdag) en ga werken krijg ik hier s'avonds zo tussen de 150 en de 180 nieuwe reactie's.
                    Ben ik eventjes een half uur bezig om een beetje bij te blijven.
                    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Het klinkt mischien onnozel en bekend misschien voor sommigen, maar, wij zijn goe bezig!!! Op dit forum is elke keer dat ge inlogd wel iets intresant te bemerken voor elk type 'motar' met om het even welke soort moto. Ik ben al naar veel meetings geweest en het was altijd leuk. Een echte toffe bende. Dikke merci aan de crew. Doe zo voort.
                      Comming soon, new trips
                      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Ik ben nu zo ziek als een hond, heel de nacht wakker gelegen en van de miserie gewoon opgestaan (btw tis nu 7h s'morgens). En wat is het eerste wat ik doe, de pc aanzetten en het forum eens checken. Dat zegt toch wel wa vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                          Ik ben nu zo ziek als een hond, heel de nacht wakker gelegen en van de miserie gewoon opgestaan (btw tis nu 7h s'morgens). En wat is het eerste wat ik doe, de pc aanzetten en het forum eens checken. Dat zegt toch wel wa vind ik.
                          Tis hier ook hetzelfde, ben ook zo ziek als ne hond en van misere opgestaan en dan kijk ik ook eerst naar de posts van vandaag opt forum ...
                          ma ik denk dak er straks terug ga in kruipen ...
                          gwenny

Comment

we hebben er 700 maar iets zegt me ni allemaal met goei bedoelingen (zie topic over bannen)

Kijk ik ken nu is helemaal niks van ne pc, dankzij jullie weet ik nu hoe dak ne foto moet verkleinen:biggrin: en zo nog van die dingen. Ik snapte nooit hoe iemand uren achter elkaar voor da schermpke kon zitten , en nu doe ik het zelf:tongue:
                            Om maar te zeggen dak redelijk ( lees héél erg) verslaafd ben aan jullie! De meeste van mijn vriendinnen zijn zwanger of hebben al kindjes en ik voelde mij al bijna abnormaal dak ipv ne kleine ne moto kocht:biggrin: maar ik heb hier gezien dak zeker ni de enigste vrouw ben die gek is op motos! Ik vind jullie hier een heel toffe bende, we hebben hier al heel toffe mensen leren kennen en ik hoop da we er nog veel gaan leren kennen ook
                            da moest ik gewoon ff kwijt

greetz
                            kiki

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
                              Ik vind jullie hier een heel toffe bende, we hebben hier al heel toffe mensen leren kennen en ik hoop da we er nog veel gaan leren kennen ook
                              da moest ik gewoon ff kwijt

greetz
                              kiki
                              Heel just Kiki, veel initiatieven op het forum en, hoe kan het anders met 700 mensen, ook wel eens woorden.

Bill
                              Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Working...
                              X