Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Puntensysteem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Puntensysteem

Ik heb me even geregistreerd onder een andere nick en een ander IP , ja ja ook bij Telenet kan dit als je weet hoe.
    Waarom anoniem, omdat ik anders strafpuntjes krijg.

Daar gaat dit bericht over !

Vinden jullie het Puntensysteem een goed idee ???
    Volgens mij heel kinderachtige regel op het forum.
    Kom jongens ik voel me net of ik ga terug naar school. :cool

Geen nood, na deze post verdijn ik van het forum want voor mij hoeft het niet meer.
    Ik voel me graag vrij en laat me niets opleggen nee door niemand.
    Mijn school en legertijd is al lang achter de rug.

Schoolmeesters het ga je goed met het forum.
    Nu heb ik zeker 10 bladzijden straf.

Man man man waar zijn jullie mee bezig, ha ha ha

Greetz, NG

Waar ge van wakker ligt ik had daar zelfs niet over nagedacht.
    Volgens mij als ge normaal doet krijg je geen strafpunten en als ik als normaal doende toch strafpunten krijg dan ben ik ook weg. Ik heb nog nooit ergens problemen gehad dus waarom zou dit hier het geval moeten zijn.
    Wacht toch eerst even af alvorens direkt voorbarige konklusies te trekken...
    allez das mijn opinie that' s all.

mvg

Stef

Comment

Ik persoonlijk heb niets tegen een dergelijk puntensysteem en ik geloof dat de meerderheid daar ook geen problemen in ziet. Of je de regels nu graag hebt of niet is jouw persoonlijke beslissing en blijkbaar heb je je conclusies al getrokken. Maar een feit is wel dat bijna elke forum (over welk onderwerp wat dan ook zij het motororen of anders) zijn eigen huisregels heeft waar gebruikers mee moeten instemmen. Zelfs als je je gaat aansluiten bij een vzw, partij, club of wat dan ook, er zullen altijd regels aan te pas komen. Zonder regels kan een forum niet blijven functioneren. 2fast4u.be was eigenlijk een zeer zeldzaam geval omdat het één van de weinige forums was die gedurende een lange tijd geen expliciete regels had waarmee je je akkoord moest verklaren. Bij 2fast4u.be ging men een lange tijd voort op de "goodwill" of "good manners" van de leden. Door omstandigheden is dit nu verandert.
      Als deze post bedoeld is om andere leden van jouw mening te overtuigen dan denk ik dat je je tijd verspilt.

Comment

Sorry,
        Iedereen heeft zich aan de regels te houden, vandaar dat we dit puntensysteem hebben ingelast.
        Ik heb dit ingelast omdat er in het verleden problemen zijn geweest.
        Dit forum is en blijft een informatief forum en wie zich niet aan de regels kan houden ?????? Vuur de vragen maar op mij af, iemand anders kan daar niks aan doen. Opdracht is door mij gegeven.
        Ik had dit al langer moeten doen, sorry hiervoor.
        Mijn e-mail is [email:2op0fxfk][email protected][/email:2op0fxfk]
        Oorspronkelijk geplaatst door Nobody
        Ik heb me even geregistreerd onder een andere nick en een ander IP , ja ja ook bij Telenet kan dit als je weet hoe.
        Waarom anoniem, omdat ik anders strafpuntjes krijg.

Daar gaat dit bericht over !

Vinden jullie het Puntensysteem een goed idee ???
        Volgens mij heel kinderachtige regel op het forum.
        Kom jongens ik voel me net of ik ga terug naar school. :cool

Geen nood, na deze post verdijn ik van het forum want voor mij hoeft het niet meer.
        Ik voel me graag vrij en laat me niets opleggen nee door niemand.
        Mijn school en legertijd is al lang achter de rug.

Schoolmeesters het ga je goed met het forum.
        Nu heb ik zeker 10 bladzijden straf.

Man man man waar zijn jullie mee bezig, ha ha ha

Greetz, NG
        Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Hier nog even uitgelegd waarvoor het puntensysteem dient en hoe dit te werk gaat:
          Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          Hier volgt wat meer uitleg over het puntensysteem:

Als er nu iemand verkeerd post, iets verkeerd zegt, wat tegenstrijdig is met de regels van het forum, zal die persoon in kwestie een waarschuwing krijgen. Aan deze waarschuwing hangen punten vast, naargelang de ernst van de overtreding.

Ieder lid heeft een credit van 10 punten, eenmaal deze 10 punten bereikt volgt er automatisch een ban van 7 dagen. Na deze 7 dagen kan je weer normaal op het forum.

Als je daarna nog een ban weet te bemachtigen is dit voor 14 dagen. Drie bans is permanent.

Dit lijkt allemaal zeer streng, maar het belangrijk om te weten dat er een tijdslimiet aan de punten vasthangt. Zo zal je na een door ons ingestelde periode deze punten ook weer kwijtspelen. Dus een fout maken is niet zo erg, maar je moet uiteraard niet overdrijven want dan schiet het systeem in actie. We begrijpen uiteraard ook dat een topic in het verkeerde forum plaatsen of efkes iets off-topic gaan rap gebeurd is en niet altijd met die intentie. Hier hangt dan ook maar 1 punt aan vast bijvoorbeeld. Dit is vooral voor ons en de moderators om te kunnen zien wie telkens in de fout gaat en welke zaken er zoal verkeerd gaan. Het systeem is bedoeld om waarschuwingen en tevens uitleg te geven, niet om zomaar te gaan bannen (dit zijn extreme gevallen).

De meeste onder jullie gaan dit systeem niet eens opmerken, dus hou je aan de regels en je zal er geen last van hebben.
          @Nobody:
          1. ge zit op adsl en nie op telenet
          2. als ge toch weggaat van het forum wat kan het u dan schelen dat uw eigen account strafpunten krijgt ...
          3. De regels zijn er omdat de groep te groot is geworden en te moeilijk te beheren. En het puntensysteem is niet merkbaar door de leden tenzij ze iets mis doen wat lang niet wil zeggen dat ze zomaar een ban krijgen. En het is ook niet publiek merkbaar, dus kan me nie voorstellen dat iemand hier een probleem van zou maken.

Comment

Working...
          X