Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paar dagen Londen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• paar dagen Londen

Wie is er al ginds geweest voor een paar dagen met zn lief/vrouw?
    Hoe geboekt?reisbureau?via internet?(geen jeugdherberg en ook geen tent!)
    Wat?last minut?Weekend tarief....?
    Met?Trein?Boot?-->Daarna taxi-metro-bus?
    Waar?Hotel?Pension?
    In t stad of langs de rand?
    Hoeveel?E-£
    Wat moet je gezien hebben?nightlife?Tower bridge?Madam Taussau?
    Waar kan je gaan eten want het eten schijnt daar niet te vreten
    Mc donald?Pizzeria?Chinees?
    Enz enz...
    Alle info is welcome http://www.ral.be/
    GreetZ
    http://www.2fast4u.be/forums/images/smilies/crossy.gif

Hallo,

Ik ben er al een paar keer geweest hé!
    Zal je een paar goeie dingen zeggen....of toch proberen!

Ik zou boeken via reisburo.
    Er zijn soms speciale akties voor London momenteel voor 99€ met de vlieger. Vertrek vanuit Brussel
    Als je naar London gaat moet je zeker en vast eens gebruik maken van de beroemde Cab's.
    Het ibis hotel (ook gekend bij ons) en toch 1 van de goedkoopste hotels om te overnachten
    Je hebt ook Regent Palace, wel al een stukje duurder maar de ligging ervan is heel mooi, ligt vlak bij het Piccadilly Circus. Ik schat de prijs ongeveer £ 50 à 60. De volgende bezienswaardigheden moet je ook gezien hebben:
    -Trafalgar Square
    -St. James Park
    -National Gallery

Als je op verkenning gaat ---> [font=Verdana]Tip: Koop op het metrostation een London City Map voor £ 2.00 uit een citymapautomaat. Je vind hierop niet alleen gedetaileerd aangegeven waar de bezienswaarsigheden van Londen te vinden zijn, maar ook met welke metro verbinding je er het beste heen kunt reizen. Tevens zijn een aantal kortingsbonnen bijgesloten met leuke voordeeltjes.
    [/font][font=Verdana] Op Liverpool Street Station kan je een 2 dagenkaart voor de metro. Lekker makkelijk. Voor £ 7.60 per persoon kan je onbeperkt 2 dagen door Londen reizen met de metro. Op de City map staan de grootste bezienswaardigheden vermeld hé.

Het eten is natuurlijk iets anders, het is er inderdaad niet zo lekker, let er wel op dat in de restaurants altijd fooien gelden en die staan niet vermeld op je rekening hé.

Voor de rest wens ik je in ieder geval heel veel plezier, je moet er echt eens geweest zijn.
    Om te shoppen, even naar Harrods :cool maar dan wel een héééééél dikke portefeuille meepakken :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
    [/font][font=Verdana]
    [/font]
    God must love stupid people, he made so many!
    Vikske per sempre !!!!!!

Comment

ben al een paar keer geweest, ik zeg het pas op met de sterren van de hotels, die zijn nie hetzelfde gelijk hiere, veel minder waard als bijvoorbeeld in parijs

voor de rest wel een heel toffe stad, is de ministry of sound daar ook nie ergens?

Comment

Eten valt wel mee als je niet gaat zoeken naar culinaire hoogstandjes.
        Je zou es een steakhouse kunnen proberen, dat formaat is hier nog niet echt bekend.
        De laatste keer heb ik er ook chinees en pizza geprobeerd, is niet veel verschillend van wat je hier krijgt.
        Ontbijt viel mij tegen. Ofwel continental breakfast (cornflakes e.d.) ofwel English breakfast met vettige worstjes en bonen in tomatensaus.
        Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

en 's avond een stokbrood met chips en ketchup...
          ja, ik heb engelse roots hé.......:biggrin:
          God must love stupid people, he made so many!
          Vikske per sempre !!!!!!

Comment

als ze ergens scones hebben, zeker ne keer proeven lol jam jam
            ook leuk voor te bezoeken is Towerbridge

Comment

Okee tnx
              Ga da es allemaal uitspitten
              Als er nog ideeen zijn laat maar weten!
              GreetZ
              http://www.2fast4u.be/forums/images/smilies/crossy.gif

Comment

Working...