Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Berekoud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Berekoud

Het zonnetje scheen en de weg lag droog. Kon het me echt niet laten en heb mijn R6 nog eens buitengehaald. Buiten het feit dat het TE koud was, lag de weg eigenlijk ook zo droog niet.
    Volgende keer zal de thermometer toch een aantal graden boven nul moeten aanduiden of den deze laat em staan.

Respect voor diegene die woon-werk met de moto rijden !
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

waar de zon niet aan kon was het soms nog gevaarlijk glad .
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Koldark bedoel je nu bij de madam of wat???:biggrin:
      [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
      *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ZZ®
        Koldark bedoel je nu bij de madam of wat???:biggrin:
        klets klets tegen uw oren ge gaat of toppic
        en het is wel makadam he
        Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

:biggrin: hehehe Aaaaaaaaaa het is MACADAM sorry :biggrin:
          [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
          *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

't was best wel koud vandaag, maar de baan was wel droog, daar ben'k al blij om.
            als het maar droog is, tegen de kou kunt ge u kleden.
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
              't was best wel koud vandaag, maar de baan was wel droog, daar ben'k al blij om.
              als het maar droog is, tegen de kou kunt ge u kleden.
              en de baan zag spierwit waar het droog was, en je zag het zout rondvliegen als er iemand voorbij reed.
              Okinawa Goyu Ryu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                en de baan zag spierwit waar het droog was, en je zag het zout rondvliegen als er iemand voorbij reed.
                Waar het droog was wel ja, maar de kleinere wegjes (vooral tss bomen) lagen serieus glad !

Laat de zomer maar komen en vooral lang duren.
                Mvg

Joe
                http://www.joebar.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoeBar
                  Waar het droog was wel ja, maar de kleinere wegjes (vooral tss bomen) lagen serieus glad !

Laat de zomer maar komen en vooral lang duren.
                  Ik stond om 11h klaar om mijne jas aan te trekken, maar een frisse sneeuwbui maakte snel een einde aan de goede voortnemens
                  Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

-10 deze morgend toen 'k naar me werk tufte :tongue:
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Heel goed, maar ik heb toch al gehoord dat een toerke in de sneeuw niet te best zou kunnen uitvallen voor mijn machientje]zonder[/b] verwarming.
                      Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

zolang ik geen ijsbeerlullevet meer heb om me in te smeren kom ik niemeer buiten bij deze temperaturen !
                        today is a good day to race !

Comment

Bwoa ikken ook met mijn thermokledij van den ALDI aan en een dubbele vest met pinguin-handschoenen en 2 paar kousen... had alleen koude tenen en voorhoofd haha ... in ieder geval gezien het weerbericht rij ik morgen met iemand mee want uitschuiven op de sneeuw wil ik niet

Joe de mannen

Stef

Comment

Had ook vele laagjes aan vandaag, geen kou gehad. Thermisch onderlijveke van North Face, windstopper van Dainese, 2 tshirts met lange mouwen en een ski-trui. Thermisch lange onderbroek, windstopper, trekking sokken,leren laarzen en broek, IXS winterjas met voering, winter buff en Arctic handschoenen van IXS.

Maar dat kolere rotzout, vandaag heb ik zelf op geschoven op de afrit van de E314 in Aarschot. Yukkiebah.
                            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Juist terug, maar het was berekoud niet normaal amai.
                              Nu ff elektrisch vuurke langs mij das beter

Comment

Working...
                              X