Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dank u

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dank u

Wou toch ff de crew bedanken om ervoor te zorgen dat die stomme winter een beetje opgevuld wordt en aangenaam is.
    En zeker de leden, om ervoor te zorgen dat we ons niet vervelen. Al die uitstapjes en activiteiten....heel tof en prettig om deze koude donkere dagen door te komen.
    Al de mensen op de chat, om elkaar 's avonds bezig te houden.
    De winter duurt al lang....veel te lang en hij lijkt ni eens op te houden.
    Ma het is fijn om met zovelen op die eerste, lekkere warme zonnestraaltjes te wachten....

Thx crew, thx leden, want die winter begint me nu echt de keel uit te hangen!!!!!!
    http://imageshack.us/http://imageshack.us/
    [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
    [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Eersrte zonnestralen ? droge weg "will doo" en zomeruur zodat ge later kunt rondbollen zonder in den donker naar huis te moeten komen .
    Ben rap tevreden, maar moet toegeven het is wel anders rijden met het zonnekke en 1 of 2 lagen kledij ipv nu 4.

Heb voorlopig nog geen activiteiten meegedaan, maar wa niet is kan nog komen, alvast van mijne kant ook bedankt voor het aanbod.
    V4 for ever and 4 days
    met rust......na 513000 TROUWE kilometers
    Staande twin met verdraaide (270 graden ) krukas in de plaats

Comment

Code:
      van mij ook:
                 _  _ ____ ____ ____ _ 
                 |\/| |___ |__/ |    | 
                 |  | |___ |  \ |___ | 

\////
                                 ( oO)  
                               ./'-._
                           .oO( /'-. |
                              | '-.| )Oo.
                             =|'-._ /    
                              \/</_/=   
                              />/                
                              ''
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

De winter mag voor mij nu toch ook stoppen maar het is alsof hij nog maar juist begint,goed dat we het forum nog hebben om ons bezig te houden :biggrin:

Comment

Allé Guido, nie klagen hé
          [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

idd mooi gezegd Trientje. maar ge gaat dat zien op de paasmeeting gaan we knn genieten van het eerste zonneke ( positief blijven denken :biggrin: )

Comment

sorry hoor maar voor mij mag de winter nog iets langer duren, ben nog helemaal niet klaar met d moto.

liefst nog en maandje goed winteren (anders loop ik te gefrustreerd rond omdak nie kan rijden) hopelijk ben ik eind maart klaar.(ten laatste eind april!)
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ja trientje moet u gelijk geven ben da klote weer ook moe ik snak naar warmte en ben blij da we zoals trientje zegt toch nog iets hebben met het forum

thx
                I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

idd, bedankt aan alle medewerkers van het 2fast4u forum en de mensen die het zo plezant houden

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

wij zijn het hier helemaal mee eens! tis toch wel erg he : sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald , heb ik ni meer gereden maar idd ,het eerste wat we doen als we thuis komen is de computer opzetten en dan om ter eerste op de site geraken:biggrin: om dan elke 5 seconden aan degene die er op zit te vragen : wa zeggen ze? wa zeggen ze?

serieus nu : wij waarderen wat jullie doen echt HEEL erg, kweet ni of ik het zo zou kunnen...Wij zitten hier de dagen af te tellen om met jullie de zomer in te kunnen rijden
                    Van ons allebei nen dikke merci, en doe zo verder
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Thx crew, we beleven een hoop plezier aan het forum en al wat er door jullie en de leden zoal georganiseerd wordt.

Grtz,
                      Bill
                      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

alles wat ik wou zeggen is al gezegd, ... dus kan alleen maar zeggen bedankt dat jullie er allemaal zijn
                        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Working...
                        X