Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belachelijke superboetes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• belachelijke superboetes

gelezen op www.ikbenertegen.be
    maandag komt er een reportage van die belachelijke superboetes

Mijn handtekening hebben ze al!
    "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Mijn mening:

*verkeersboetes: Ja.

*idiote boetetarieven: Nee.

*flitsmarges verkleinen, zodat je overal gelijk nen debiel op uwen teller moet blijven kijken: Nee.

*Landuyt: te weinig geknuffeld ofzo toen em klein was.

GReetZ

Comment

Heb besloten niet teveel woorden aan Landuyt vuil te maken... want dan denk ik wel da ge hier nogal wat gaat mogen lezen...

Dat ze in Brussel (niet alleen Landuyt) eens normaal beginnen doen!!!!!!
        http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

zoiets moet ge gewoon tekenen...het is gewoon niemeer normaal !!!

hier in belgie mag niks, maar kan alles !!!
          today is a good day to race !

Comment

Ik ben het er mee eens dat er iets gedaan moet worden aan de "verkeersveiligheid" als ik soms zie wat een bende idiote chauffeurs er op de weg zijn. Het plan om het aantal dodelijke verkeersongevallen te verminderen kan alleen maar toegejuicht worden. De uitwerking ervan begint onderhand vierkant mijn voeten uit te hangen, zeker als ik de voorstellen van Landuyt lees bij mijn ochtendkoffie .

Dat met die superboetes en verkleinen vd flitsmarges is volledig uit de hand aan 't lopen. Je zit verdorie meer op de km teller te kijken dan op de weg te letten - echt geweldig voor de veiligheid op de weg lijkt me dat niet.

diagonally parked in a parallel universe
            - IsaMotion-

Comment

heb er mijn handtekening ook al opgezet gewoon doen

Comment

die van mij staat er al op tword zo stillekes aan echt wel belachelijk...ik vind dat er idd aan die idioten op de weg iets gedaan moet worden,maar da zijn ni per se de mensen die wa te snel rijden, hier bij ons in de buurt geld overal voorrang van rechts : ik rij liever mee met iemand die 70 rijd en overal afremt,dan iemand die mooi en braaf 50 rijd maar aan een kruispunt zelfs ni vertraagt zo zijn der hier al veel op elkaar gereden....

greetz
                kiki
                R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                maar hou het daar wel proper he mannen.
                Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Isabella
                  Je zit verdorie meer op de km teller te kijken dan op de weg te letten - echt geweldig voor de veiligheid op de weg lijkt me dat niet.
                  Tja Isabella, site seeing zit er voor mij ook al nie meer bij en ik rijd just heel graag rond om eens kunnen rond te loeren, zekers in de ardennen.
                  Comming soon, new trips
                  De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                  ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Ik vraag mij ook al lang dit af: stel dat er binnen 5 jaar een onderzoek uitwijst dat heel die geldklopperij met flitspalen en superboetes niets helpt om het aantal verkeersdoden terug te dringen, gaan ze de cirq dan ook terug afschaffen?

Ik wil 500 Euro in een pot leggen voor een onafhankelijk onderzoek, als Renato (of zijn opvolger) dan inderdaad alles terug normaal maakt.

Intussen duurt ELKE trip in België al een derde langer dan toen ik leerde rijden.
                    Iedere weggebruiker een derde meer kans om in het verkeer een ongluk te krijgen, elke motor een derde tijd langer aan het draaien, de openbare weg een derde langer in gebruik door iedereen.
                    Nog NOOIT een woord over gelezen bij Renaat. Als niemand in zijn equippe dat heeft aangehaald zijn het een bende incompetente dienstkloppers, of achterbakse verdoezelaars. Jullie mogen kiezen. (Kan ook beide zijn)
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Grrrrrrrrrrrrrr

Ik ben het geheel met Root eens, en vind (geldklopperij met) flitspalen niet de manier om verkeersveiligheid aan te pakken.

Heb overigens ook juist maar even de petitie getekend, en adviseer een ieder dit ook te doen.
                      www.ikbenertegen.be

Grtz,
                      Bill
                      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

tis idd echt wel een sleur aan het worden om in vlaanderen te rijden:

- continu opletten dat je de opgelegde snelheid bolt (en geen km te veel)
                        - continu verkeersborden proberen ontcijferen om die opgelegde snelheid te kunnen weten
                        - continu geparkeerde auto's uitchecken, want het zou wel eens kunnen...
                        - continu 45 per uur rijden achter één of andere idioot, maakt niet uit waar ze rijden of hoe rap ze mogen (zodanig dat ze ZEKER nie geflitst worden)

ennu dat ik toch aan het ranten ben:

- in de stad continu 23 per uur rijden, met zwalpende wagens voor u die maar remmen naar hartelust voor misschien toch dat ééne parkeerplaatske te vinden, en zwalpen, en remmen, en stilstaan, en TOTAAL geen rekening houden met iemand die achter heb rijdt.
                        - 3 minuten wachten tegen dat de idioot voor u zijn auto in eerste versnelling gekregen heeft als het op groen springt
                        - uw vering kapot rijden op alle verkeersdrempels en obstakels
                        - als ge niet continu goed oplet kunt ge ongeveer elke 2 seconden u dodelijk verongelukken op de putdeksels, middenbermen, rare verkeersgeleiders, volledig wit geverfde straten, ( kent er iemand de voskenslaan in Gent? awel, die weten wat ik bedoel), zware beschadigingen in het wegdek, etc etc...

ik kom niemeer buiten op zondag, zoveel is wel zeker. Rijden in vlaanderen is no fun. ik heb ook maar getekend, maar ik hoop op nie veel.
                        http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

If voting mattered, they'd make it illegal..

Comment

mijne poot hebben ze ook
                            I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                            Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vip
                              If voting mattered, they'd make it illegal..
                              Vip, teken toch ff joh......?
                              Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Working...
                              X