Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorspreuken spel.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorspreuken spel.

[font=Times New Roman]Al maar weer een spel om de wintertijd om te krijgen .Ditmaal gaan we zelf maar eens wat motorspreuken in elkaar boxen.Dus laat u gaan zou ik zeggen.Een vb om het ijs te breken.[/font]

[font=Times New Roman]* Nog liever een vrouw achter het stuur , dan ene met ne ducati als overbuur.[/font]
    Last edited by Thinluni; wo. 30 dec. '15, 18:39.
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Beter een vogel onder uw band, dan tien flitspalen langs de kant.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Mijn thuis is waar mijn moto staat
      Mvg

Joe
      http://www.joebar.be

Comment

[font=Verdana][font=Verdana]*Beter het stuur vast met twee handen,dan op de grond met al je tanden.[/font]
        [font=Verdana][font=Verdana][/font]

[/font][/font]
        Last edited by Thinluni; wo. 30 dec. '15, 18:39.
        [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]

Comment

ken er ook ene maar durf die hier nie zo goe posten. zal eerst maar zeggen dat het hier om een grap gaat en er geen bijbedoelingen aan verbonden zijn!

beter 10 vreemden in de spouw dan er 1e op de bouw!

dit is geen discriminatie, dit is isolatie!
          bandit 4 ever and ever
          MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Gaaaaaap

ZZ®, wat denkt ge van;

Al rijdt dah jong op den R1 nog zo snel,
            Dien ouwe op den ZX9 achterhaalt hem wel......
            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

[font=Verdana]*Beter een gat in je lerenpak ,dan andersom..[/font]
              Last edited by Thinluni; wo. 30 dec. '15, 18:40.

Comment

Oh, zo ken ik er nog:

[font=Times New Roman]Beter een goede motor onder onder uw gat, dan andersom!

[/font]
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Als ik een vogel was dan vloog ik ver van huis, aangezien ik geen vogel ben, v...l ik maar thuis.

Comment

Beter een boete in de hand , dan geen hand !:biggrin:
                    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

met een werkbakske bij de hand, rijd je met een harley door gans het land

Comment

Een Harley langs de weg al of niet met pech trekt altijd bekijks!

Comment

Een Harley heb je niet voor even, die heb je voor het leven.

Comment

Meeuwen op het land, onweer en 2fast4u rijders aan het strand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fatboyke
                              Een Harley heb je niet voor even, die heb je voor het leven.
                              Een Harley heb je niet voor even, die heb je voor het leven, je loopt er soms wel neven

Comment

Working...
                              X