Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiber gonna leave the building :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fiber gonna leave the building :-)

Er zullen misschien wel mensen zijn die vinden dat hiervoor een nieuw onderwerp aanmaken serieus zielig is... ma dan weten jullie tenminste dak ni verongelukt ben ofzo... :biggrin: en het is me absoluut niet om de reacties te doen dus tja...

Dit is dus het laatste berichtje dat ik plaats op 2fast4u... m.a.w. ik hou het hier dus voor bekeken...

Ik heb hier allerlei "redenen" voor, zowel buiten het forum als binnen het forum maar meer wil ik daar dan ook niet over kwijt...

Bij deze @ Brain... je mag mijn account hier wissen en ook alle onderwerpen die ik ooit gestart ben...

Twas serieuze fun, heel leuke mensen leren kennen en keek eerlijk gezegd ook serieus hard uit naar de Paasmeeting maja soite...

Nog veel plezier hier voor iedereen en wie weet kom ik jullie ooit wel eens tegen, terug hier op het forum... of op de weg

tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Nee toch?

He Fiber

Wat gebeurd er jongen? Toen ik gisteren las dat je een laatste berichtje ging zenden dacht ik voor vandaag. Sorry dat ik er niet op reageerde.

Kan er niet meer over gepraat worden? Je leek me toffe gast die avond in de Knoet.

Hoop dat je terugkomt op je beslissing.
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Allé kerel laat ons niet in de steek

We zien je morgen wel terug hopen we toch

Groetjes en moest je niet op je beslissing terug komen veel plezier toegewenst in de toekomst
      hou je goed
      I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
      Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

hey fiber,

da vind ik nu echt spijtig ik zag er al naar uit van jou en je sv (met of zonder m&m's ) eens int echt te zien!

heel jammer, mss tot eens ergens op de weg,en doe het goe als je terug voor je examen gaat hé

heel veel groetjes en het allerbeste van

kiki
        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
        maar hou het daar wel proper he mannen.
        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

allee joh,

Wat is er aan de hand ? Weet niet met wie of waarover ge problemen hebt , maar kunt ge die persoon in kwestie dan niet gewoon negeren ? De groep is toch groot genoeg om plezier te maken met anderen !
          Maar ja , 't is uw beslissing , hopelijk komt ge er nog op terug !!!

See ya !

You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Ben niet iemand die snel van gedacht verandert... en in dit geval zeker niet...

Heb nog zo mijn trots... zelfs al wou ik "terugkomen" ...na deze topic zou ik zelfs niet meer durven...
            http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

BYBY het ga je goed.
              [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
              *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Working...
              X