Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAS OP nieuw virus!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PAS OP nieuw virus!!

Op dit moment is er een nieuw virus rond aan het gaan (onder de naam "see my lesbian friends") het word gewoon in een gesprekvenster doorgestuurd van msn.
    Open dit niet of je computer hangt, mijn vriendin kan het weten we hebben het juist aan de hand gehad.

Zijt dus heel voorzichtig voordat je iets accepteerd...

yep alles wat binnenkomt ( via msn ) met *.jpg of *.exe zelfs van mensen die je kent is best dat je er een mail naar stuurt om te vragen of ze dit hebben gestuurd.
    Er is weer een virus los.

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
    Op dit moment is er een nieuw virus rond aan het gaan (onder de naam "see my lesbian friends") het word gewoon in een gesprekvenster doorgestuurd van msn.
    Open dit niet of je computer hangt, mijn vriendin kan het weten we hebben het juist aan de hand gehad.

Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750

waarom doet jou vriendin een bestand open dat "see my lesbian friends" noemt
      today is a good day to race !

Comment

hehehe LOL nieuwschierig zeker

Comment

Teveel naar niki's geheim gekeken zeker

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
          waarom doet jou vriendin een bestand open dat "see my lesbian friends" noemt
          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Maar gij kent da toch ook zo te zien he Transke :biggrin:
            The hunt will never stop!
            You can run, but you can't hide !!!!!!!!

Comment

ik had ook een virus, maar 'twas ééntje waar ge van naar wc moet gaan:biggrin:

Comment

bedankt voor de waarschuwing anders had ik het nu ook vlaggen
                er is nu op de moment een kerel al heel de tijd fotos aant proberen door te sturen maar aangezien ik het hier heb gelezen heb ik er geen enkel aangenomen het was zelfs een email adres dat ik ken maar als ik iets zij reageerde er niemand dus heb ik niks aangenomen en de 6de foto dat ik kreeg was see my lesbian friends
                dus merci voor de waarschuwing
                rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

ochiere en heb je het met de virusscanner kunnen oplossen?
                  Oorspronkelijk geplaatst door toshke
                  ik had ook een virus, maar 'twas ééntje waar ge van naar wc moet gaan:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                    ochiere en heb je het met de virusscanner kunnen oplossen?
                    khem mijne harde schijf ff gewist, sinsdien is alles terug normaal, kwestie van stoelgang.

Comment

k had ook prijs, twas zelfs zo ne geslepen dat ik alles op de site nog kon lezen, behalve da stukske over die virus , want dan sloot hem onmiddellijk af...........heb goe wa 605 gestrooid.....nu zullen ze wel weg zijn

nee nee veel mensen kennen heeft soms voordelen , allee als die er toch iet van af weten hé :-)

Comment

Working...
                      X