Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat een weer!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een weer!!!!

Ok,

Ikke dus vanmorgen heel goed gezind opgestaan omdak buiten zag dat het droog was en het toch een beetje het gevoel geeft dat het motorweer eraan komt.
    Maar nu zit ik hier achter men pc, met zicht op de leuvensesteenweg en ik zie er hier dus keiveel passeren hè!!!! Heeft iedereen verlof genomen om van het weer te profiteren of wa?

Verwittig me dan volgende keer please :biggrin:
    Dan zit ik hier ni te smachten bij elk zalig geluid dat hier voorbijkomt.
    http://imageshack.us/http://imageshack.us/
    [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
    [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
    Ok,

Ikke dus vanmorgen heel goed gezind opgestaan omdak buiten zag dat het droog was en het toch een beetje het gevoel geeft dat het motorweer eraan komt.
    Maar nu zit ik hier achter men pc, met zicht op de leuvensesteenweg en ik zie er hier dus keiveel passeren hè!!!! Heeft iedereen verlof genomen om van het weer te profiteren of wa?

Verwittig me dan volgende keer please :biggrin:
    Dan zit ik hier ni te smachten bij elk zalig geluid dat hier voorbijkomt.
    Je bent niet alleen

Comment

Ben ook met de motor nr het werk gereden vanmorgen.
      en straks neem ik de laaaaaaaaaaange weg naar huis :biggrin:

diagonally parked in a parallel universe
      - IsaMotion-

Comment

ga straks ook gaan werken met de moto nu dat het eens proper ligt op de baan

voor de rest veel genot

Comment

Hier idem...
          Ben vandaag ook fijn met het tufke gaan werken
          God must love stupid people, he made so many!
          Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Ik kan spijtig genoeg niet met de moto gaan werken. Dus kijk altijd uit naar de weekends, maar zoals het er nu uitziet geven ze weer winterse buien ...... argl

Of wel moet ik van job veranderen of naar een ander land met gunstiger klimaat verhuizen. Andere mogelijkheid is me er gewoon bij neerleggen. :biggrin:
            Mvg

Joe
            http://www.joebar.be

Comment

Hehe,

Deze middag naar huis gereden om te lunchen en daarna de moto genomen om me terug naar het werk te haasten. Om met de moto te kunnen rijden, ben ik bereid de zotste kuren uit te halen.
              Luckily or sadly, depending on your callousness, stupidity is a self correcting condition...

Comment

Ik had het een beetje te laat gezien. Kans gemist dus.
                Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Ben net terug, heb 95 km rondgereden in het zuiden van limburg en heel eventjes in de Voerstreek geweest. 't was fantastisch, lekker de zon op je helm

Comment

Ook juist een toerke gedaan, het was prachtig weer, mijn week kan al niet meer stuk

Comment

was super ik en de doctor zijn ook gaan rijden allee als je da nog rijden kunt noemen meer boven de 200 dan er onder lol maar het was zalig nog eens kunnen scheuren :biggrin: :biggrin:
                      I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

ben ook een toerke gaan doen maar de vrouw verstaat de kribbels niet bij de eerste zonnestralen:biggrin: ik heb het toch maar weer gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
                          was super ik en de doctor zijn ook gaan rijden allee als je da nog rijden kunt noemen meer boven de 200 dan er onder lol maar het was zalig nog eens kunnen scheuren :biggrin: :biggrin:
                          dan serieus veel bochten gedaan ;p

Comment

Ik was ook weg met de moto toen m'n vriendin thuis kwam van haar werk. Ze zei dat ze het al abnormaal zou vinden als ik op dat moment was thuis geweest, want de zon scheen .

Greetzzz

Sanka
                            Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Tja ook geen verlof kunnen nemen, dus het was even op de tanden bijten. Maar tis een feit, het ziet er naar uit dat het motoweer eraan komt
                              Comming soon, new trips
                              De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                              ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Working...
                              X