Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mooie moto's and........

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mooie moto's and........

jammie jammie bedoel wel die moto's hé:biggrin:

greets

Er is hier en daar wel wat aan getuned, he? Aftermarket carrosseriewerk en zo....
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Er is niet alleen aan de moto's getuned hoor
      God must love stupid people, he made so many!
      Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Daar kruipen veel tubes TEC7 in ze...

Oorspronkelijk geplaatst door Vikske
        Er is niet alleen aan de moto's getuned hoor
        http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

van waar altijd die belachelijke associatie van bijna blote/blote vrouwen met motoren???

Comment

Awel dat is nie moeilijk Kay, moto's en vrouwen zijn gewoon beide zeer aangenaam om naar te kijken, de twee samen is dus prachtig:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
              Awel dat is nie moeilijk Kay, moto's en vrouwen zijn gewoon beide zeer aangenaam om naar te kijken, de twee samen is dus prachtig:biggrin:
              Kan misschien aan mijzelf liggen , maar ik vind een aantal van die fotookes toch lichtjes génant.
              Ik kijk liever naar mooie machientjes dan naar blote achterwerken.
              Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Er staan er veel tussen met een dikke achterband met een diep profiel.
                Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kcyrt
                  Kan misschien aan mijzelf liggen , maar ik vind een aantal van die fotookes toch lichtjes génant.
                  Ik kijk liever naar mooie machientjes dan naar blote achterwerken.
                  hoe bedoelt ge , genant ?
                  ik denk dat de meeste daar wel pap van lusten:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Comment

Ik bevoorbeeld! :tongue: :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kcyrt
                      Kan misschien aan mijzelf liggen
                      yup

[quote+kcyrt]
                      maar ik vind een aantal van die fotookes toch lichtjes génant.
                      Ik kijk liever naar mooie machientjes dan naar blote achterwerken.[/QUOTE]

ff serieus, ik hou ook van motoren maar een mooie vrouw weet ik minstens even goed te appricieren. (zeg nu zelf : als ge moet kiezen tussen voor het ultieme plezier dan kiest ge toch een vrouw (er zijn altijd uitzonderingen maar soit, laten we daar niet over zeveren)
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Gay is ok.
                        [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                        *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                          yup
                          ff serieus, ik hou ook van motoren maar een mooie vrouw weet ik minstens even goed te appricieren. (zeg nu zelf : als ge moet kiezen tussen voor het ultieme plezier dan kiest ge toch een vrouw (er zijn altijd uitzonderingen maar soit, laten we daar niet over zeveren)
                          Daar heb je gelijk in Beulke Maar ik denk da kcyrt et nie zo letterlijk bedoelde, hij wil denk ik nie zegge dat hij motos liever ziet dan vrouwen , hij is dus niet gay lol, maar kbegrijp zn punt als hij wil zeggen dat n moto op zich al mooi is en dat daar hiervoor geen halfnaakte babe moet opzitten. Ik kan zn argument wel volgen.
                          En IK ben NIET gay :tongue: :tongue:

Comment

[quote="Dieterke750"]En IK ben NIET gay :tongue: :tongue: ]

Ik ook niet, en ik ben al content dat er nog zijn die kunnen inzien dat de connectie bloot vrouwvlees en motoren nodeloos opgedrongen wordt.
                            Op dit moment ben ik inderdaad meer voor de moto's als voor de vrouwen:biggrin: ,
                            Maar dat is al anders geweest.
                            Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Working...
                            X