Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haaaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Haaaat

Er is een beltoon voor GSM's die ze van een oude internetquizz gepikt hebben.

Hij duikt op op het internet, op de radio en op allerlei GSM's. Dat geluid is zo irritant dat ik dicht tegen mijn tolerantiegrens aan het geraken ben. Voor ik iemands zaktelefoon door zijn strot ram, heb ik alvast een petitie getekend om het ellendige lawaai weg te stemmen. Gaat niet helpen, maar ik voelde mij gesteund, als in een soort zelfhulpgroep.

Wie ook zijn moordlust iets wil bekoelen kan hier terecht.

:tongue:
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

moahaa done

Kan da spel niemeer horen, is tegenwoordig zelfs al een liedje van gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
      moahaa done

Kan da spel niemeer horen, is tegenwoordig zelfs al een liedje van gemaakt
      e lieken huh , waar ze tegewoordig allemaal geen geld uit willen slaan tsss....

Comment

Da geluid lijkt sterk op da van Honda moto's ! ! ! :cool

Comment

En ik maar zoeken, waar halen ze da tof muziekske voor op de gsm toch. Bedankt voor de hulp.
          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

het feestteam - 50cc.
            lieke is wel eens goe, en 't manneke zelf ook, natuurlijk welniet als je het 20 keer per dag hoort
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

idd ben het ook beu aan het geraken.

Comment

Op het eerste zicht grappig maar kan aannemen dat het na een tijdje wel iets te veel van het goede wordt. :biggrin:

Ik ga het downloaden en eens testen op mijn collega's maandag
                Mvg

Joe
                http://www.joebar.be

Comment

Working...
                X