Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eurobillltracker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eurobillltracker

Hallo,

Ik wil jullie een interesant en nieuw project laten zien het volgen van Eurobiljetten bij:

Eurobilltracker.com

Op deze internet site hebben ongeveer 46.000 europeanen zich ingeschreven en die hebben samen zo`n 5.7 miljoen eurobiljetten geregistreerd.
    Op elk biljet uit elk land staat een unieke serial code en een zogenaamde shortcode. Deze 2 codes moet je dan invoeren op Eurbilltracker. Voor elke sericode staat een letter. Aan die letter kan je zien waar het biljet vandaan komt, L is bijvoorbeeld Finland.

Dit project kan ook je eurobiljetten volgen. Je voert gewoon de shortcodes en serial codes in op de website, dan kan je precies zien waar je eurobiljet is gedrukt en voor wel land.

Als iemand anders uit Duitsland ook jouw zelfde biljet heeft ingevoerd dan heb je een zogenaamde 'hit' dan kan je zien welke weg je biljet heeft afgelegt met de reistijd en de kilometers erbij.

Zelf heb ik al meer dan 700 eurobiljetten geregistreerd en ik heb 1 hit met een Duitser.

Hier kan je zien waar de Users leven:

Biljet verspreiding:

Kortom het is gewoon een mooie hobby.

Hopelijk zie ik jullie op Eurobilltracker!

Rufes

Ieder zijn hobby maar ik pas aangezien ik niet genoeg tijd heb tussen het ontvangen en uitgeven van de biljetten :biggrin:

Succes met het tracen van je €'s
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

Comment

Dank je wel!

Zelf fiets ik een paar keer per week naar de bank om even wat te pinnen en in te voeren..

Comment

Working...
      X