Mededeling

Collapse
No announcement yet.

transalpvraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• transalpvraagje

heeft er iemand misschiens foto's van een transalp die plat gaat in de bocht?
    ben eigenlijk heel curieus naar hoe dat eruit ziet en hoe da die da doen

U vraagt google vindt ...
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

en wat zegt de eigen ervaring?

Comment

ZO op het eerste google bijvoorbeeld dit of dit en niet plat, maar fun ook dit
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Root thx, weet nu ook dat ik kan wheelies trekken, ... maar zal voor iets later zijn ... ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door root
          ZO op het eerste google bijvoorbeeld dit of dit en niet plat, maar fun ook dit
          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Kay,

de eigen ervaring zegt dat ik nog maar een goede 8 maanden rijdt, en dat ik zo plat als de foto niet geraak voor het moment, ... is wel een prachtige bike. Als het niet plat door de bocht kan ... dan kan het met gooi en smijtwerk ...

Plat in de bocht hangt niet zozeer van bike af, maar van de durf van degene die erop zit denk ik aan de foto's te zien ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door kay
            en wat zegt de eigen ervaring?

Comment

[quote="transalpje"]Kay,

de eigen ervaring zegt dat ik nog maar een goede 8 maanden rijdt, en dat ik zo plat als de foto niet geraak voor het moment, ... is wel een prachtige bike. Als het niet plat door de bocht kan ... dan kan het met gooi en smijtwerk ...

Plat in de bocht hangt niet zozeer van bike af, maar van de durf van degene die erop zit denk ik aan de foto's te zien ]

En die kerel doet dat dan ook nog met een oude transalp model 1989, de wegligging van die moto is niet formidabel, kan het weten, heb net dezelfde dit jaar heb ik nog weinig tijd om te rijden en ga ik mijn oud masjientje houden maar volgend jaar zou ik toch graag een buell of een monsterke kopen...
              http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Working...
              X