Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgelet motorrijden tast uw verstand aan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Opgelet motorrijden tast uw verstand aan.

Een zoekertje gevonden maar ik kan er eerlijk gezegd niet aan uit:

http://moto.2dehands.be/markt/motor/...R1&vanillaq=R1

Amaai was da.
    sigpic

Comment

den engelse tekst klopt wel beter ,ik denk dat die zo'n goedkoop vertaal programma heeft gebruikt ofzo

Is anders wel grappig...

greetz
      kiki
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

ik vind dat serieus verdacht..

Comment

geweldige fiets , geweldige prijs, geweldige verkoop............zou diene van eddy wally zijn...........ah nee want dan was t fantaastisch:biggrin:

Comment

Niet geloven wat die daar vertellen! Uit goede bron weet ik dat die mannen gekend zijn als oplichters.

Ze vragen je om een voorschot te storten om zogezegd de motor naar je toe te verschepen en dan hoor je er uiteindelijk nooit iets meer van nadat je geld gestort hebt naar hun.

Ride On!
            "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Buiten het feit dat het zeer amusant is om het te lezen is die handel ook nog eens zeer verdacht.
              Hier is nog een voorbeeld:
              Ontdek de beste lokale aanbiedingen voor motorfietsen, reserveonderdelen en uitrusting. Vind lage prijzen voor de meest uiteenlopende producten op 2dehands

Mijn gedacht, als het te mooi is om waar te zijn dan is het meestal ook zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ace
                Niet geloven wat die daar vertellen! Uit goede bron weet ik dat die mannen gekend zijn als oplichters.

Ze vragen je om een voorschot te storten om zogezegd de motor naar je toe te verschepen en dan hoor je er uiteindelijk nooit iets meer van nadat je geld gestort hebt naar hun.

Ride On!
                Heb het zelfde voorgehad als ik de mijne verkocht heb.
                Heb toen ook een verdacht mailtje gekregen en heb ze ervoor bedankt.
                Dus oppassen met die mannen zeker als ge er zelf geld moet voorschieten
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Op Duitse websites zijn die mannen al een tijdje bezig, ze gebruiken Western Union om uw geld op te strijken zonder moto af te leveren.

Greetzzz

Sanka
                  Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
                  X