Mededeling

Collapse
No announcement yet.

korte vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• korte vakantie

http://guido-viviane.skynetblogs.be/ hier enkele foto's van ons verblijf te Givet.
    Zondag ben ik tussen Dinant en Givet,een beetje voorbij het kasteel van Freyr geflitst,langs voor.Ik had dit wel gezien en dacht nog ,laat maar doen ik heb toch geen nr. plaat aan de voorkant,maar dat was even mis.Een paar honderd meter verder hadden ze mij al ingehaald met hun blauwe lampen aan en deden teken om te stoppen.Ik reed 87 ,maar waar ze stonden was een strook van een paar honderd meter waar men maar 50 mocht.De agenten zijden mij dat ze vanaf nu elke zondag gaan kontroleren in gans de provincie Namen,oppassen dus.Ze gaan speciaal op de moto's letten ,zogezegd voor de veiligheid omdat er volgens hun te veel ongevallen gebeuren.Heb dus vandaag €175 betaald .Maandag tijdens het ritje met Scarver hebben we ze ook zien staan.

Zie ook deze topic wat betreft de kontroles in Namen wat betreft de uitlaten ... idem dito...We liggen duidelijk onder vuur.

Ik ga er toch meer over denken om er tijdens de week tussenuit te trekken... het is echt een triestige zaak aan het worden. Was dit nodig Guido volgens u om daar kontroles uit te voeren ?
    Naar een wildreservaat zullen we verbannen worden.

mvg

Stef

Comment

Bah, dat is geen goed nieuws. Wij hebben onze vrienden van de politie ook zien staan tijdens de rit zondag en Jazzthieve & zijn broertje werden blijkbaar ook tegen gehouden om hun papieren te controleren .
      Maar je blog ziet er goed uit Guido, mss dat al die bubbels de pijn toch wat verzacht hebben.

diagonally parked in a parallel universe
      - IsaMotion-

Comment

ziet er mooi uit guido, en tof dat jullie even langskwamen.
        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Ik ga mijn tuf wit verven met een rode streep over. Dat mag nu wel weer.

Terzij Guido, hoeveel seconden hebt ge getwijfeld om die mannen ff los te rijden? :biggrin:
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Hey Guido,

Gullie hebt ook een leuk weekendje gehad zien ik.

Vwb snelheidsbelasting - accepteren, volgende keer beter kijken en hopelijk meer geluk en gewoon en blijven genieten!

Grtz,
            Bill
            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
              Zie ook deze topic wat betreft de kontroles in Namen wat betreft de uitlaten ... idem dito...We liggen duidelijk onder vuur.
              http://www.2fast4u.be/forums/showthr...=open+uitlaten
              Ik ga er toch meer over denken om er tijdens de week tussenuit te trekken... het is echt een triestige zaak aan het worden. Was dit nodig Guido volgens u om daar kontroles uit te voeren ?
              Naar een wildreservaat zullen we verbannen worden.

mvg

Stef
              Het is daar op die plaats helemaal niet nodig ,wat betreft de veiligheid dan,maar ik denk dat zeker 70% daar harder rijd dan 50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Het is daar op die plaats helemaal niet nodig ,wat betreft de veiligheid dan,maar ik denk dat zeker 70% daar harder rijd dan 50.
                Dit zijn waarschijnlijk verdoken belastingen + ze zijn het gerace en lawaai moe ginderachter. In ieder geval de Horeca zal er door in het slop geraken. Ik heb dit trouwens van Henny van Hotel Cobut gehoord. Door al de controles in de buurt van hun hotel gaat het zakencijfer ook fameus achteruit.

mvg

Stephan

Comment

Working...
                X