Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijden met lichten!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rijden met lichten!

Gelezen in de krant van vandaag, dit jaar nog verplicht voor personenwagens, bromfietsen enz. met dimlicht en of grootlicht te rijden Waar zijn ze toch mee bezig! . Wij zijn daar weeral serieus de dupe van, zullen daar veel minder door opvallen in't verkeer. Ik word daar serieus depressief van van al die onnozel maatregelen
    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

indeed, is voor niks nodig eigenlijk
    gekleurde lampjes zijn de oplossing, hoe de wetten hierover zijn weet ik niet.
    maar ik denk dat alles mag behalve blauwe lampjes.

'k denk dat ik binnekort nog een deel lampjes erbij zet.
    een schijnwerper, een groen, geel, rood, en een koppel blauw die flikkeren als ze nie aan de kant willen

op de safari rit was ook iemand met geel lampen, da valt ook goe op hoor
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Was vandaag op het nieuws.Dus deze avond zeker naar het nieuws kijken.

Als ge die zijn redenering hoort wordt je nog meer boos.
      "Dat de motorrijders dan minder opvallen moeten we er maar bij nemen" zegt hij het weegt niet op bij de vermindering van de doodelijke ongevallen.

Het is zeker geen motorrijder die dit zei want dan zou hij weten dat 75 % van de dodelijke ongevallen ( bij motorrijders ) te wijten zijn aan het niet gezien hebben van de motorrijder.
      Dus nu zal dat 100% worden of toch bijna.

En ik die dacht dat de dodelijke ingevallen vn de auto's te wijten was aan een te hoge snelheid niet dus het is omdat ze niet opvallen.

Man man man waar gaat dit toch naartoe
      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

De wetgeving is hierin duidelijk, de voorverlichting, zijnde dimlichten en/of grootlichten en zelfs ook standlichten, mogen enkel en alleen van een witte of gele kleur zijn. Al de rest is verboden.
        Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        gekleurde lampjes zijn de oplossing, hoe de wetten hierover zijn weet ik niet.
        maar ik denk dat alles mag behalve blauwe lampjes.
        '
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
        ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Nochtans schijnt Flor Koninks achter dit voorstel te staan.

Hij is nochtans zelf motorrijder en zou toch beter moeten weten.
          Maar het hoeft niet allemaal negatief te zijn. Wanneer de automobilisten nu verplicht worden om op de "lichtjes" te letten kan dat ook positief uitdraaien voor motorrijders. allee ik hoop het tenminste.
          Luckily or sadly, depending on your callousness, stupidity is a self correcting condition...

Comment

Ik heb het ook gehoord en gelezen
            www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

Is dat geen wetsvoorstel dat nog moet goedgekeurd moet worden of staat het al vast dat die reglementering zal komen.

Comment

Kunnen we misschien met onze >800 leden geen efforreke doen om tegen van die dwaze voorstellen (cfr. talloze andere onderwerpen op 2fast4u) gezamelijk te protesteren. Eventueel in samenwerking met ander forums, motards, clubs ... Ik heb geen idee hoe we zoiets praktisch moeten aanpakken , maar het kan toch ni da ze stommiteiten in het nadeel van de motards gaan blijven uithalen zonder da we reageren
                Ride it like you stole it
                The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

Is misschien enkel een wetsvoorstel maar als dat zo is dan is de kans nog groot dat het door gaat want hier in belgie stemt men het allerliefst die onozele wetten erdoor die meestal wel een groot deel van de bevolking irriteerd en dan verschieten ze dat het aantal deprecieven in belgie veel hoger ligt dan de omliggende landen.Moet er eens dik mee lachen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                  Is dat geen wetsvoorstel dat nog moet goedgekeurd moet worden of staat het al vast dat die reglementering zal komen.
                  [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

da moet toch te doen zijn om met de clubs en forum leden eens een protest rit te doen in b.v. brussel bij die oelewappers we zullen dan wel opvallen met een paar 1000 moto's

Comment

Mss moeten we dan als de wet erdoor komt maar voortaan met onze lichten "uit" rijden, mss zullen we dan trug opvallen. (als tegenactie)

Comment

Tja Net ook gezien op het nieuws, dit hing al een jaar of 2 in de lucht hoor.

MAG is al een hele tijd aan het protesteren tegen deze wet, zonder resultaat dus.

Mijn tegenactie zal vrij duidelijk zijn als deze wet wordt aangenomen: Overdag ALTIJD met groot licht rijden. Diegen die zich eraan storen hebben me ZEKER gezien.

Greetzzz

Sanka
                        Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sanka1976
                          Mijn tegenactie zal vrij duidelijk zijn als deze wet wordt aangenomen: Overdag ALTIJD met groot licht rijden. Diegen die zich eraan storen hebben me ZEKER gezien.
                          Sanka
                          'k Heb het ook juist gezien. Dat dië M. Beke (CD&V) zomaar durft zeggen dat de voordelen opwegen tegen het KLEINE nadeel dat dit voor motards opleverd is gewoon schandalig . M. Beke eens op ne motto 100km laten rijden zonder licht. Eens zien of em dan nog zo zal spreken. Als em het overleefd. Echt schandalig.
                          Ik weet ook wa doen als het erdoor komt.
                          Mijn fare gaat niet meer uit, punt.
                          Ride it like you stole it
                          The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

we kunnen bijvoorbeeld eens een "grootlicht"rondrit doen!!
                            [font=Fixedsys]Senna&#39;s[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Flikker

Als die tjeef Beke motorrijders zo"n quantité négligable vindt, stel ik een rit naar zijn huis voor, met lichten aan.

Hij kan dan maar zorgen dat ze modulerende (stroboscopische) koplampen voor motoren goedkeuren als amendement op zijn wet.
                              Die koplampen die snel knipperen zijn echt zeer opvallend, en in Canada en een aantal staten in de US ggoedgekeurd en aangeraden. Ik weet geen Belgische (of zelfs Europese) merken en invoerders, maar hier zijn 3 Amerikaanse: Kisan, Comaginationen SDC.
                              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Working...
                              X