Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rond Punt Hoofd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rond Punt Hoofd

Rijd ik naar een klant langs Rotselaar, om 5 uur, goed druk. Met 40 per uur neem ik het rondpunt even voorbij het industrieterrein, en een ouwe zak in een bordeau Renault rijdt gewoon (van rechts haha) het rondpunt op, 1 meter voor mijn wiel.
    Ik rem volle force en val naar binnen. Gooi mijn volle gewicht (kan tellen) naar rechts, en kantel de motor te ver naar rechts natuurlijk. Dan maar motocrossgewijs been uitgestoken en rond rechterbeen gepivoteerd.

Resultaat: niet gevallen, applaus van de mannen van het cafee daar op de hoek, ouwe zak allang verdwenen, heeft niks gezien. Maar wel een verstuikte enkel en dikke knie. Manken gelijk ne sukkelaar. Die ouwe kl()()th()mmel is op zoek naar zijn volgende slachtoffer, maar motards zijn gevaarlijk, zeker mijnheer, ze moesten het verbieden.

Ik beloof hier plechtig 1 ding: de volgende keer rijd ik gewoon rechtdoor, vlam in zijn deur. Ik een nieuwe motor en dat publiek gevaar voorgoed van de openbare weg.

/me is pissed, steer clear.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

simpel, 'k zou er gewoon knal in de zijkant oprijden, wel niet echteraan want dan ben je zelf in fout, het moet echt in z'n zijflank zijn.

als ik de kans krijg doe ik het, en zeker zorgen dat je de wagen goed raakt, en dat ie niet doorrijd natuurlijk. goed letten op de nummerplaat dan.

dit is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, want je zit dan maar zonder bike, je trekt wel alles terug, maar dat kan even duren.

dit is wel een zeer vlugge en vooral pijnlijke beslissing om je bike tegen de grond te laten gaan.

je betaald verzekering voor iets hé :tongue:
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Aaaw. Klinkt pijnlijk. Als er maar geen ligamenten gescheurd zijn of zo! Been in het gips rijdt wat moeilijk...
      Volgende keer nummerplaatje onthouden, dan kan je klacht indienen. Vluchtmisdrijfje, tikt lekker aan. Of inderdaad in zijn deur knallen - wel beter aan 20 dan aan 40 per uur.
      Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

Comment

Root, ... dat is flink kl**e. Hoop dat enkel en knie vlug geneest, en je er niks aan overhoud. Makkelijk gezegd ik rij erop , maar je automatische reflexen zijn toch anders denk ik. Sterkte ... en hopelijk mis je niet teveel mooie dagen km's, door die p*mmel.
        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Van mijnentwege toch ook staande ovatie - Klap klap klapperklap.
          Aan diegene die er bewust tegen zouden willen rijden, ge zit nog altijd met uw instinctieve reactie dus pas daar toch maar mee op. RunnerX van u kan ik dat nog begrijpen gij hebt wat onderdelen die vervangen moeten worden he ;-)

mvg

STef

Comment

Idd klasse wat je daar toonde! maar wat als zoiets gebeurt metn minder ervaren motard , dan vliegt ie tegen de grond en weg is de auto.
            Wie is het dan dat onze hobby levensgevaarlijk maakt???
            Maar ja Root, we hebben er dan ook zelf voor gekozen hé,volgens mr."mercedesidioot"

Comment

ja root, da is serieus kl**te, dus in't vervolg gewoon doorrijden en laat ze dan maar betalen hoor, zou ik toch in ieder geval doen. Hopelijk is het niet te erg en ben je er rap van hersteld

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Spoedig herstel en tis te hopen dat ge zoiets niet meer moet meemaken,maar dat zal wel whisfull thinking zijn zeker.

Comment

Hopelijk ben je snel weer op de been Root. Ik denk dat ik inderdaad ook wel alles zou doen behalve ertegen te rijden. Is instinctieve reactie denk ik.
                  http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                  [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                  [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

gasten, vergeet die beslissing maar om in zijn deur te rijden, als je al en keer zon deur gedeukt heb met je knie (met pak aan) zoals ik dan wet je dat je dat liever niet meer wil!! autootje was perto, net genoeg geld gekregen voor de ondedelen (zoner werkuren!!) en aachteraf wast blijkbaar nog niet genoeg.
                    Knie nar de kloten omdat de dokters ton 'niks gezien hebben' nu heb ik blijkbaar iets aan de ligamenten en krakbeen of zo die slecht gegroeid is

vorr wie het toch wil proberen: veel plezier in het hospitaal
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ja Root, dat is minder. Hopelijk ben je weer snel genezen. Meestal is de auto waar je voor moet uitwijken al lang weg en nooit heeft iemand het gezien. Het is toch maar een dikke zot op de moto zeggen ze dan. Een knuppel en een schild kan zeker helpen als je gaat rijden, de ridders trokken op deze wijze ook hun plan vroeger.
                      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

ma voor 'k ertegen rij kijk ik wel eerst in m'n kalenderke of ik de komende weekend vrij ben

en beulke, 't is nog een heel verschil of je totaal onverwachts valt, of als je de val op voorhand een beetje kan inschatten, 't erg belangrijk hoe je valt.
                        bestaan er eigenlijk geen val-cursussen?(zeker voor circuitmannen, of crosmotoren)
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
                          Ja Root, dat is minder. Hopelijk ben je weer snel genezen. Meestal is de auto waar je voor moet uitwijken al lang weg en nooit heeft iemand het gezien. Het is toch maar een dikke zot op de moto zeggen ze dan. Een knuppel en een schild kan zeker helpen als je gaat rijden, de ridders trokken op deze wijze ook hun plan vroeger.
                          Zoiets?

Comment

Dat is een SUPER foto wel lastig op racer
                            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

veel beterschap!

tja oudjes op de baan da's een gevaar, die denken da ze overal voorrang hebben omda ze oud zijn

Comment

Working...
                              X