Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2fast4u Motorgroet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2fast4u Motorgroet

Kunnen we niet een soort motorgroet bedenken die enkel voor de forumleden herkenbaar is als we elkaar tegen komen?

Laat al je voorstellen maar horen of zien en misschien valt er wel iets uit de bus wat intressant kan zijn om te gebruiken in de toekomst.

Ride On!!

------------------------------------------------------------------
    EDIT CREW
    We zijn op het idee gekomen om een unieke 2fast4u.be motorgroet te houden zodat we andere leden gemakkelijk kunnen herkennen onderweg.

deze groet lijkt hard op een gewone groet, maar voor degene die dit weten(actieve leden dus) is het gemakkelijk te herkennen.

dan kan je mischien nog samen iets gaan drinken ofzo...

en als je achteraf wil weten wie je nu was tegengekomen van het forum, kan je dat Hier vragen.
    0
    de duim-wijsvinger(pistool)
    0%
    0
    de middel&wijsvinger (V)
    0%
    0
    "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Hmmm, goe initiatief maar ik herken een forumlid meestal als hij mij juist voorbijgereden is (bij het kruisen wil ik zeggen). Ik kan een forumlid niet direkt herkennen om dan nog een speciale groet te te geven. Maar het zou misschien lukken als de groet voor niet-2fast4u.be'ers overkomt als een gewone groet maar wel herkenbaar is voor de leden.

Comment

Da heb ik dus ook Jazzthieve, ma zo zou ik idd wel kunnen weten of ik een lid gepasseerd ben. Zou leuk idee zijn, ma vind er maar eens ene......

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
      Hmmm, goe initiatief maar ik herken een forumlid meestal als hij mij juist voorbijgereden is (bij het kruisen wil ik zeggen). Ik kan een forumlid niet direkt herkennen om dan nog een speciale groet te te geven. Maar het zou misschien lukken als de groet voor niet-2fast4u.be'ers overkomt als een gewone groet maar wel herkenbaar is voor de leden.
      http://imageshack.us/http://imageshack.us/
      [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
      [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Als ik een motorrijder tegenkom maak ik altijd een v met men vingers,teken van vrede:cool

Comment

lijkt me heel moeilijk dat te doen.
          wat je wel kan doen is op meetings goed op alle bikes letten.
          en verder kan je een 2fast4u.be stickertje zoeken op elke bike die je passeert.
          ik val redelijk hard op door m'n groen lampjes, en 'k plump soms eens met m'n lichten als ik ne moto zie passeren.

kan mischien handig zijn als ik in de zomer weer naar "nergens" rijd. 'k heb me vorige zomer regelmatig omgedraaid om ene e flyerke in z'n handen te duwen, ma 'k moest toen soms al horen dat ze dat al wel kende.
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever

Comment

Kan er anders wel wat leuke verzinnen ze... dat ze altijd even serieus gaan zijn valt serieus te betwijfelen aangezien ik redelijk crazy ben ma der zitten er wel 'doenbare' tussen :biggrin:
            http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

2fast4u-Groet

Op uw naftbak rechtstaan en diep buigen?

Nah, serieus, als we een simpel maar herkenbaar handgebaar hebben, dat we naar alle motards doen, dan kun je de forumleden herkennen aan hun handgebaar alleen. Bijvoorbeeld wijzen naar de andere motard met 2 vingers, wijsvinger en middelvinger samen. Ge ziet een collega motard, ge wijst met 2 vingers. Hij/zij ook, dan is de kans groot dat het een forumbroeder of -zuster is. Waarschijnlijk zijt ge elkaar dan toch al voorbij, maar ge kunt altijd stoppen en samen een choco gaan drinken, he?
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                Op uw naftbak rechtstaan en diep buigen?

Nah, serieus, als we een simpel maar herkenbaar handgebaar hebben, dat we naar alle motards doen, dan kun je de forumleden herkennen aan hun handgebaar alleen. Bijvoorbeeld wijzen naar de andere motard met 2 vingers, wijsvinger en middelvinger samen. Ge ziet een collega motard, ge wijst met 2 vingers. Hij/zij ook, dan is de kans groot dat het een forumbroeder of -zuster is. Waarschijnlijk zijt ge elkaar dan toch al voorbij, maar ge kunt altijd stoppen en samen een choco gaan drinken, he?
                Vanaf nu ga ik dus zo groeten

Comment

ikke ook! zouden ze da ni beter bij "aankondigingen " zetten? Zodat iedereen het kan zien.:biggrin:
                  [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

ik doe het ook.
                    grtz wcf on tour

Comment

Als ze naar U wijzen kun je dan zien met hoeveel vingers dat ze wijzen?

We zullen dit toch eens moeten testen vind je niet ?
                      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

en wa dacht je van duim en pink ? da da anders niemand :biggrin:
                        today is a good day to race !

Comment

Duim en pink is dan toch beter herkenbaar als wijs en middenvinger ze...

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
                          en wa dacht je van duim en pink ? da da anders niemand :biggrin:
                          http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

zou het niet makkelijker zijn om duim en wijsvinger te gebruiken .
                            denk dat duim en pink niet echt zichtbaar is(vooral met handschoenen aan).
                            of je kan ook enkel de duim gebruiken .
                            ook fan van www.teamgreen.be
                            ทีมสีเขียว

Comment

root herken je voortaan dus als hij op z'n naftbak gaat staan en buigt.

dat idee van de duim en wijsvinger vind ik nog het beste eigenlijk
                              Oprichter 2fast4u 2004
                              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                              X