Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tlr weeeeer probs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• tlr weeeeer probs

ja wel hoor gisteren tijdens een toereken (niet echt goede baan) lap tellers vallen op en af en pinkers doen het hele maal ni meer. heel de toer zonder das ni alles als ge met 6 man rijd en dan nog op kop rijd. goed weet onder tss alle stekkers al zitten en haal de 2 stekkers van de handvaten uit elkaar en ja hoor de laatste 2 stekkers die ik nog ni heb geopend (al de rest is al vervangen ) zien er klote uit da word weer knutselen kwas graag van daag naar het schaatsen met den tlr geweest mar ja weer ni veel geluk he. maar twas daar toch plezant.en raampje open met de auto nu was ik den johnny in den otto

Mr.White
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

da is percies BBQ geweest daar binne da moet toch een andere oorzaak hebben ?? ni?

Veel succes met het herstellen
    I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
    Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Als de bekabeling of den elentriek het laat afweten dan is dat nooit plezant.
      Al een geluk weet ge zelf ondertss alle fichkes zelf zitten wat als een motordealer naar de oorzaak moet zoeken dan an het weer in de kosten lopen. Mijne Fzs startte in de week ook ni , te kwistig met de tuinslang geweest. Ook weer niet goed als ge de moto kuist. De kabels er op gehangen en na en paar keer proberen toch gestart gekregen. Die techniek he ;-)

mvg

Stef

Comment

[quote="steffz1"]Als de bekabeling of den elentriek het laat afweten dan is dat nooit plezant.
        Al een geluk weet ge zelf ondertss alle fichkes zelf zitten wat als een motordealer naar de oorzaak moet zoeken dan an het weer in de kosten lopen. Mijne Fzs startte in de week ook ni , te kwistig met de tuinslang geweest. Ook weer niet goed als ge de moto kuist. De kabels er op gehangen en na en paar keer proberen toch gestart gekregen. Die techniek he ]

i v m die tuinslang ik laat de mijne altijd draaien kweet wel ni dat da veel verschil gaat maken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CBartje
          i v m die tuinslang ik laat de mijne altijd draaien kweet wel ni dat da veel verschil gaat maken?
          Das ook een goed idee .... denk ik.... of kan daar ook miserie van komen

mvg

Stef

Comment

ik heb ook problemen gehad met mijn vorige zusuki 750 heb het op gelost met kontakt sprei en heb al mijn stekkers goed na gekeken als je naar een garage moet gaan zal ne prijs zijn

Comment

die spray helpt ni meer die fiche is gewoon rot precies, der zit een soort gel in die stekker??? het lijkt toch gel, mss weet iemand wat dat is?

Der steekt ne volledig nieuwe kabelboom in,enkel die fiches waren dus nog ni vervangen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
                die spray helpt ni meer die fiche is gewoon rot precies, der zit een soort gel in die stekker??? het lijkt toch gel, mss weet iemand wat dat is?

Der steekt ne volledig nieuwe kabelboom in,enkel die fiches waren dus nog ni vervangen...
                ik dacht dat die gel tegen het occideren was maar ben daar ni zeker van

Comment

Zorg je wel dat hij rap in orde is, ik heb voorlopig nog een kopman nodig huh
                  Ezekiel 25:17

Comment

lol da komt wel goe

Comment

Die gel zal waarschijnlijk vaseline zijn , is een geleider en word gebruikt tegen oxydatie !

Hopelijk zijn die stekkers niet gesmolten omdat uwe wisselaar kapot is , alternator levert dan +/-18V i.p.v 14V , aan de batt.! Dan zult ge één van dees wel in panne staan (in't beste geval platte batt., in't slechtste geval heel uwe electr. vervangen) ! Weet niet zeker of uw stekkers daardoor kunnen smelten , maar zou anders niet weten wat daar de oorzaak van kan zijn . Kunt eens zien of uw batt. niet bol staat , zou een teken kunnen zijn dat uw batt.zuur gekookt heeft , dan krijgt hij een te sterke lading ! Toevallig geen lampje gesprogen in de week ofzo ?
                      You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

nee denk gewoon slecht contact sp. viel nu en dan even weg khoop da er niks anders aan is.alles van de electronica is juist vervangen zelfs de alternator is nieuw dus stekkers er af en solderen da zal het beste zijn vrees ik.als er iet stuk is van die nieuwe stukken ga ik door het lint we zullen wel zien en hopen

wie da he voor gestelt voor hem te dopen die krijg ik nog wel mijn stekkers om zeep helpen me da wijwater

Mr.White

Comment

kiki had dat gezegd he dat hij ging smelten van dat wijwater he

ik wou gisteren nog een bericht sturen voor een ritteke vandaag we hebben er net geen 500 km gedaan.

alee veel geluk met de reparatie en en hopelijk niet te veel kosten.
                          bandit-bieke

Comment

Tzou denk ik wel kunnen ja doordat er al die tijd slecht contact is geweest(vonkvorming) En die smurrie kan mss bestaan uit (wij)water, gesmolten rubberdeeltjes,oxideersel,...

Allessinds khoop dat het gewoon de stekkertjes zelf zijn die versleten zijn.

En die inwijding heeft precies nieveel geholpen

Comment

heb juist test ritje achter de rug en geen probs meer heb de 2 stekkers verwijdert en gewoon kabels aan elkaar gesoldeert twas wel ni het enige probleem natuurlijk ni met dit te doen was enkel het afvallen van de tellers verholpen .De pinkers was wat anders rechtse kant deet het gewoon niet meer heel de kabel boom uitgemeten en ja hoor rechter achter pinker is door de uitlaat iets te warm geworden en lag kort alles werkt allen nieuwe pinkers kopen dit weekend hem is serieus laten af zien da probleem kind van mij:biggrin:

Comment

Working...
                              X