Hieeeeeeeeeel simpel; gewoon naar de ardennen bollen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ik mijn motorfiets kuis:
Collapse
X
-
Tja maar daar kon ik spijtig genoeg geen foto's van nemen. Kodakske is niet geheel waterdicht:biggrin:.Oorspronkelijk geplaatst door kayuw pak ook nog een beetje gewassen toen ondertussen scarver?Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Comment
-
Voor alle duidelijkheid, deze foto heb ik genomen tijdens een verkenning van een volgende ardennen rit, dit is ongeveer het kleinste baantje; de rest zijn allemaal zeer mooie asfaltbanen waar je echt wel stevig kan doorgaan.Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Comment
-
De leuze van scarver: als het geen stof, modder,steentjes , koeievlaaien is dan maar water :biggrin:Okinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
da's geweldig als ge daar ne burnout in doetOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
Comment