Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat doen sommige leden als ze niet rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen sommige leden als ze niet rijden

wat doen sommige leden als ze niet rijden wel dan vallen ze the ghost lastig en kuisen hunne moto op terras en zetten ze het nog tekoop ook loool:biggrin:
    I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

schoon terraske :tongue: !! Volgende keer laat ge uw vensters kuisen,ha
    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Tja Ghost, om dat te kunnen doen moet ge wel eerst tot uw terraske kunnen komen....

Andere forumleden kijken toe wanneer ze niet rijden.
      Bill
      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

das misschien een goe idee maar hoe gaan mijn ramen er dan uit zien hee:biggrin: [quote="seninho"]schoon terraske ]

stevek4 -->the ghost

Comment

Zot worden op m'n terras doe ik hier , als ik al die moto's voorbij hoor vliegen ! Das 't nadeel van op ne Steenweg te wonen op 't moment dat ge beslist om te stoppen met op straat te rijden ! Hier komen er een PAK voorbij en ge moet niet twijfelen , heb ze ALLEMAAL gehoord !
          M'n vriendin hoort dat niet , snap 't nie goe , zal de verslaving zijn zeker ?
          You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Sterkte Bartje Sterkte man:biggrin:, maar zo zullen er ook ooit mensen langs de kant van een circuit ergens gaan staan kwijlen als jij daar in die mooie bocht met je knie aan de grond voorbij geraast komt niet?

Ride On!
            "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Daar had ik nog niet aan gedacht , zo kunt ge 't natuurlijk ook bezien !!!

Thanks voor 't inspreken van de goeie moed !:biggrin:

Comment

hee bartje sterkte en ik zou zeggen kom er bij zitten want na mijn rijden van het weekend is mijne rug en niet beter op geworden terug dokter moeten gaan en de mens werd ver gek toen ik vertelde van het rijden dus hier nu ook enkel kijken
                Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                Zot worden op m'n terras doe ik hier , als ik al die moto's voorbij hoor vliegen ! Das 't nadeel van op ne Steenweg te wonen op 't moment dat ge beslist om te stoppen met op straat te rijden ! Hier komen er een PAK voorbij en ge moet niet twijfelen , heb ze ALLEMAAL gehoord !
                M'n vriendin hoort dat niet , snap 't nie goe , zal de verslaving zijn zeker ?

stevek4 -->the ghost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the ghost
                  hee bartje sterkte en ik zou zeggen kom er bij zitten want na mijn rijden van het weekend is mijne rug en niet beter op geworden terug dokter moeten gaan en de mens werd ver gek toen ik vertelde van het rijden dus hier nu ook enkel kijken
                  Kom erbij zitten ? Vrees dat "the dark site of the moon" wa ver is !!!:biggrin: Kan laagvliegen , maar daar stopt 't bij !

Comment

loooooooooooool zo ver is da niet van pellenberg zenne goei 20 min vliegen [quote="Bartje"]Kom erbij zitten ? Vrees dat "the dark site of the moon" wa ver is !!!:biggrin: Kan laagvliegen , maar daar stopt 't bij !
                    ]

stevek4 -->the ghost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the ghost
                      loooooooooooool zo ver is da niet van pellenberg zenne goei 20 min vliegen
                      [/b]:emoticon(':rof:')]
                      The air is not the limit , the ground is !

(of zoiet nie waar iceman? )

Comment

Trientje doet da wel goed hé dat poetsen Ik heb hier ook nog ene staan wat is dringend gepoetst moet worden geen interesse Trientje:biggrin:

Comment

DIT:

Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                          hoe gekker hoe liever
                          -------------------------------------------

Comment

euh grootse werken hoopelijk raakt ie nog klaar voor het treffen
                            Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                            DIT:

R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                            maar hou het daar wel proper he mannen.
                            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Me dunkt dat een garage wel eens handig zou kunnen zijn voor dergelijke destructieve praktijken :biggrin:
                              Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                              DIT:

Comment

Working...
                              X