Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit is snel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dit is snel

http://users.telenet.be/Solitarius/Ariel-Atom.wmv
    Iets voor in de ardennen ?

goed anti-rimpelmiddel :biggrin:

Comment

da is nog eens een goe winterprojectje
      I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
      Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

geef mij mijn moto maar als ge daar deftig nen bocht mee pakt geeft da je meer adrenaline dan wat ook.je hebt een moto totaal in je eigen handen iets te veel gas een je kan er af gaan die kick krijg je niet in een auto daar heb je over of onder stuur en als laatste ga je er gewoon mee rond.kzeg ni dat die "auto" je geen kick geeft maar een echte motorijder weet denk ik wel beter.:biggrin:

ik krijg steeds een zalig gevoel als in de bocht je achterkant wat lichter word

Mr.White
        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
        maar hou het daar wel proper he mannen.
        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Weet je wat pas echt kicken is? een olielek krijgen in de bocht :biggrin: .
          Vergeef me mijn flauw grapje Mr White.

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
          geef mij mijn moto maar als ge daar deftig nen bocht mee pakt geeft da je meer adrenaline dan wat ook.je hebt een moto totaal in je eigen handen iets te veel gas een je kan er af gaan die kick krijg je niet in een auto daar heb je over of onder stuur en als laatste ga je er gewoon mee rond.kzeg ni dat die "auto" je geen kick geeft maar een echte motorijder weet denk ik wel beter.:biggrin:

Mr.White
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

da kan altijd gebeuren he maar met al die probs ben ik al lang ni meer echt gaan scheuren en da doet pijn (vertrouwen in bike kwijt) kzou ni meer weten wat adrenaline is
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
            maar hou het daar wel proper he mannen.
            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik vroeg me al af hoe een Smart roadster zou rijden met een +200 Pk motor in... zo ongeveer dus :biggrin: .

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Zeer mooi voor de autoliefhebbers, maar ik hou nog het meeste van 2 wielers en daar zal qua rijplezier nooit iets op 4 wielen tegen op knn ook al zou het eens fijn zijn om er eens mee te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanka
                  Ik vroeg me al af hoe een Smart roadster zou rijden met een +200 Pk motor in... zo ongeveer dus :biggrin: .
                  Greetzzz
                  Sanka

... behalve in de bochten dan. Als ge probeert mè ne smart snel door ne bocht te gaan (en dan bedoel ik echt snel), ga er dan ni op staan kijken aan de buitenkant van de bocht. Understeer is what you'll get, and I mean ... a lot of it .
                  Ride it like you stole it
                  The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido

das snel maar dan is het niet meer plezant geef mij maar twee wielen en wat kick dan is het tof :biggrin:

Comment

Beuh, populisme

Trouwens, ik wil de vergelijking wel eens zien met een 2005 GSXR1000 en met een piloot die er echt voor gaat.

Tenslotte gaat het erom dat ge met de Ariel Atom snel kunt rijden zonder veel te kunnen. Cheap thrills zeg ik. Dat ze naar Walibi gaan op een of ander roetsjbaan, daarvoor.

Niet dat Westfields of Caterhams of Ariels per se flauwekul zijn, zover als auto's gaan zijn ze wel het tofste, maar Jeremy speelt volgens mij nogal vals.
                      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White

Mr.White
                        En een moto kost een stuk minder! Hier moet je 20.000pond voor neertellen vooralleer je de adrenaline wil voelen zoals bij een moto en dan nog. Hehe en ik kan ook mn helm afdoen hoor, alleen is da niet zo verstandig.
                        En waarom niet met de cbr1000rr ? Khad wel liever bredere banden op die ariel gezien hehe.

Comment

Yep, een cbr 600rr is snel maar plaats dan ding eens tegen een 1000 dan zie je wat anders. Maar tis altijd hetzelfde met die Jeremy Clarckson, altijd maar kakken op motos, zo had m eens een nieuwe porsche (GT kweetniwa) tegen een eerste gen R1 gezet. Tegelijk laten rijden op circuit , en de porsche won.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                            Yep, een cbr 600rr is snel maar plaats dan ding eens tegen een 1000 dan zie je wat anders. Maar tis altijd hetzelfde met die Jeremy Clarckson, altijd maar kakken op motos, zo had m eens een nieuwe porsche (GT kweetniwa) tegen een eerste gen R1 gezet. Tegelijk laten rijden op circuit , en de porsche won.
                            Hier is een bewijs dat het ook anders kan....

http://www.7digital.com/shops/assets/fifthgear/lamb.asp
                            Ride On!!
                            "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

sterke kerel !!!

Jamaaai,

Ma zo ken ik toch niemand die zo met ne moto kan rijden

Comment

Working...
                              X