Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huishoudelijke tips & trics

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Huishoudelijke tips & trics

Iemand huishoudelijke tips & trics om mijn machientje te doen schitteren en schijnen?
    Heb al fortuinen uitgegeven aan roestverwijderaars, polishcrèmekes en dergelijke en dus vroeg ik mij af of ik die dure dingen niet kon vervangen door alledaagse producten van in en rond het huis...
    Bv: cola om roest te verwijderen

Iemand andere suggesties, hoe dom ze ook klinken, ze zijn altijd welkom
    Oooops ... I did it again :biggrin:
    Damn I'm good...

Voor roest weet ik niets,maar de wekelijkse kuisbeurt doe ik met een afwasprodukt .

Comment

wel ik was juist hierover een topic aan het lezen op een ander forum en daar waren toch een aantal mensen die zweerden bij diesel om het motorblok en dergelijke proper te maken
      je neemt zon plantespuit (een klein flesje met een sproeikopje erop en een hendeltje waar je op duwt zodat er een fijne nevel uitkomt) en hiermee spuit je alle te behandelen plekken in zodat het er juist niet afdruipt BUITEN DE REMMEN en dat laat je er dan gewoon opzitten en dan ga je een flink stukkie rijden dan kijk je de dag erna nog eens en zitten er dan nog slechte stukjes op het blok ofzo dan zet je er terug een nieuw laagje op en als je savonds je moto parkeert kun je hem best even buiten laten staan want er hangt een vrij zwaar geurtje aan
      en dan zou je motorblok weer moeten schitteren als een parel
      rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

[font=Arial]Mijne allu. kuis ik met ALU van Belgom, en hij blinkt gelijk een spiegeltje.
        Is een wit busje 250 ml met blauw, en kost ongeveer 12 euro.
        En ik ben er heel tevreden van.
        Het is best een wondermiddel om alu en crome te laten blinken.
        En werkt ook prima om te ontvetten.
        En de rest van mijne bike's kuis ik met Formel 1.
        Is een poets product dat prima werkt op metaal en kunststof.

...Greetz,...
        [/font]

Comment

Ik weet niet wat je juist nodig heb, maar ga eens kijken op het topic Wondersteen.
          Sponsors - 2fast4u.be

Comment

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...ht=wondersteen
            Is een heel goed product

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nadia
              Iemand huishoudelijke tips & trics om mijn machientje te doen schitteren en schijnen?
              Heb al fortuinen uitgegeven aan roestverwijderaars, polishcrèmekes en dergelijke en dus vroeg ik mij af of ik die dure dingen niet kon vervangen door alledaagse producten van in en rond het huis...

petrolium help ook en schaat u lak ook niet en krijg een axtra glans laag als je die maar goed droog met een votje zo poets ik mijn tufje af en toe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nadia

Goede produkten => WD40 bvb... S100 motorpflege tegen het zout echt effectief...

mvg

Stef

Comment

Petrol als ontvetter da stinkt wel wa maar het werkt heel goed...

Comment

Ik zweer al jaren trouw aan ALU van Belgom.
                    Is wel niet zo goedkoop, 12 euro voor een potje van 250 ml.
                    Maar het is een echt wondermiddel om allu. en crome op te poetsen.
                    En het is tevens ook een goede ontvetter.
                    Ik gebruik het zelfs om de allu. van onze meubels thuis op te poetsen.

...Greetz,...

Comment

scheutje azijn bij uw water doen!! Deed het vroeger met mijn auto, en die was mooi glanzend , en kan geen kwaad voor de lak.
                      [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

FEEM !!!! SUPERONTVETTER !!! :biggrin:

Comment

... één theelepeltje volstaat, voor al de moto's in de straat...

Comment

WD-40 2000 gebruikmogenlijkheden:

voor roest'op m'n achtervering bijvoorbeeld, als dat zo van die kleine tikkeltjes zijn.
                            met een dremelke en zo'n kleinstaalborstele erop en 't is weg, vering gelijk nieuw, ge ziet nie dat er ooit roest is op geweest(tenzij het grote plekken roest zijn)
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                            hoe gekker hoe liever
                            -------------------------------------------

Comment

Ik gebruik graag wasbenzine, voor het ontvetten en verwijderen van teervlekken. Ik maak ook het achterwiel daar altijd schoon mee, let wel het is een ontvetter dus daarna zet ik de behandelde oppervlaakken altijd ff in de was. kosten 2.50 euro de liter
                              Ezekiel 25:17

Comment

Working...
                              X