Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cb500fighter, herstel/verbouw-topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • cb500fighter, herstel/verbouw-topic

    'k open dit topic zodat de andere topic's hiervan vrij kunnen blijven.
    'k zal af en toe wel posten hoever ik ermee sta.
    ok de filmpjes mogen hierin gepost worden



    'k wil hier en daar mischien wat veranderen, maar 'k weet nie wat het gaat geven, dus vraag'k jullie mening even.

    'k heb enkele voorbeeldjes gemaakt...

    is uiteraard slecht een voorstelling, in't echt is da vele vele beter....

    'k wil het allesinds met ongeveer dezelfde kleuren houdn, niet met 3-4 kleuren dooreen werken.

    blok kan zwart of wit gespoten worden
    De zijcovers, bovenstuk enzo kan ook in blauw gespoten worden.
    er kan blauwe of flou gele wheelstriping op
    uitlaatbochten worde zwart of wit gespoten.
    radiator kan ook in ander kleuren gespoten worden.

    andere voorstelen zijn ook welkom...

    ORIGINEEL:


    KEUZE 1

    KEUZE 2

    KEUZE 3

    KEUZE 4

    KEUZE 5

    KEUZE 6

    KEUZE 7

    KEUZE 8

    KEUZE 9

    ------------------------------------------------------------
    NIEUW1


    NIEUW2


    NIEUW3
    8
    KEUZE 1
    0,00%
    0
    KEUZE 6
    0,00%
    0
    NIEUW 2
    37,50%
    3
    NIEUW 3
    37,50%
    3
    andere, zoals ...
    25,00%
    2
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

    -------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

  • #2
    En Runner, denkt ge dat er veel kosten zijn aan uwe tuffer?


    ...Geetz,...

    Comment


    • #3
      hier wat foto's:
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

      -------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

      Comment


      • #4
        en nog wat:
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

        -------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

        Comment


        • #5
          tja runner zijn kosten aan hé maar al bij al valt het nog wel mee, en blauw achterwerk? als vandaag nie is morgen wel dan
          bandit 4 ever and ever
          MZ mastiff keeps them all on a safe distance

          Comment


          • #6
            Ja da moet percies toch wel een beeteke pijn gedaan hebben veel geluk met de restoratie
            I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
            Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

            Comment


            • #7
              de aanwezigen hebben ineens een demo gekregen van die 105° whieelie(zie topic "redelijk straffe whieelie"), en wat er gebeurt als je hierbij je achterrem niet gebruikt
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

              -------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

              Comment


              • #8
                Dacht al zoiets toen ik de foto's zag



                Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                de aanwezigen hebben ineens een demo gekregen van die 105° whieelie(zie topic "redelijk straffe whieelie"), en wat er gebeurt als je hierbij je achterrem niet gebruikt
                2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  de aanwezigen hebben ineens een demo gekregen van die 105° whieelie(zie topic "redelijk straffe whieelie"), en wat er gebeurt als je hierbij je achterrem niet gebruikt
                  haha ja mar we hadden het toch liever nie gezien zenne
                  Ge zijt wel ne serieuze boenk gegaan zenne op uw achterwerk en schouder en de stukken vlogen int rond. En hopelijk nie te veel zeer de komende dagen... Tbeste met de herstelwerken hé!

                  Comment


                  • #10
                    [quote="Dieterke750"]haha ja mar we hadden het toch liever nie gezien zenne ]
                    jah, en 'k loop dan nog rap m'n zadelke oprapen in plaats van mijnen tuf recht te zetten

                    als iemand een aftermarket kroonplaat(da heel ding) weet, laat dan ff iets weten.
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                    -------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever
                    -------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Sterker

                      Runner, ik heb uit mijn hoofd snel even een 3D-tje van je blok getekend en daarbij in het rood hoe ik denk dat je valblokken beter zouden worden vastgemaakt. Als je de verstevigingsbalk ertussen ook doet, is je kader ineens ook veel steviger.

                      Het ding werkt alleen in MS Internet Explorer op de PC, maar dat moet voor een keer dan .

                      Link naar 3D schetsje
                      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

                      Comment


                      • #12
                        Verdoeme das pech hebben.Een ding heb ik al gezien, lang leve de valblokken.Moesten die er niet op gestaan hebben.Ik hoop dat het u niet teveel gaat kosten want dan heb je pijn aan je g*t maar ook aan je portefuije en dat is minder interessant.
                        [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                        *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

                        Comment


                        • #13
                          hoe het allemaal gebeurt is:
                          volgend mij dus:

                          'k trek em omhoog 'k leun naar achteren, 'k zat nog neit hoog genoeg om em lang omhoog te kunnen houden in 1ste, dus nogwat hoger, en dan iets te hoov voorbij de 12oClock, en de motorrem was niet voldoende. 'k had m'n voet neit op m'n achterrem staan, dus kantelt de moto achterover tot die het kontje raakt, daardoor schiet de weer (schuin, rechts?) naar voor.en valt de bike rechts om(terwijl die nog omhoog is?), niet te houden dus.
                          tuf raakt de grond, en de klap plooid de valblok en geeft een duwtje aan de voorvork(-> kroonplaat en onderstuk hierdoor geplooid). doordat de gashendel de grond raakt en den tuf nog aan't schuiven was werd zo de gas opengedraaid.

                          dus ongeveer zoals in het filmpje hieronder, alleen dat ikzelf dat ook rechts val.

                          als ik mis ben over hoe den tuf is gevallen mag je een getetaileerd verhaaltje neerpennen over hoe eht wel was, want'k weet 't ook nie juist hoor, is ne flits, ne seconde en ge zijt aan't schuiven.


                          http://www.uponone.com/dlv_videos41694.php?id=168



                          heeft iemand nog links voor kroonplaaten, midden, t-stuk of hoe da ook noemt? aftermarket,tuning stuff of 2de hands.


                          normaal gezien zou dit slechts een voorsmaakje zijn van wat ik op het treffen zou doen, 'k moest nog beginnen met het oefenen, maar dat gaat dus niet door...
                          Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                          -------------------------------------------
                          hoe gekker hoe liever
                          -------------------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            'k ga zo vlug mogenlijk de hele voorkant demonteren, en zien wat er nog recht of krom is.
                            bij enkele motorslopen die ik gebelt heb, hebben ze geen onderdelen.
                            maar naar't schijnt zouden ze bij o&o wel vanal goed kunnen richten.
                            'k hoop dat dit goed en stevig is, want 'k heb gaan andere oplossing.
                            voor de rest ga ik gewoon zelf een beetje opschuren en oplappen, en er de spuitbus opzetten.

                            heeft er iemand nog een stuk uitlaatdemper op zolder liggen?

                            nu kan ik alleen maar hopen dat het goedkoop te richten valt, dat de rest zonder bijkomende kosten te herstellen valt, en voornamenlijk dat mijn blok het niet begeeft, want anders heb'k echtwel een deftig probleem
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                            -------------------------------------------
                            hoe gekker hoe liever
                            -------------------------------------------

                            Comment


                            • #15
                              Beuh, niet fijn

                              Soz Runner, heb geen demper liggen. Ik geloof wel dat het blokje zal blijven bollen, als het tenminste samen met jou wat meer geluk heeft.
                              Ik geloof dat ze ook kroonplaten verkopen als aftermarket, voor ombouw van sportmotor naar streetfighter, dat stond zelfs in de H-G cataloog. Mss is dat ook een optie.
                              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

                              Comment

                              Working...
                              X