Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Attention radars.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Attention radars.

...Waar dat ze zich toch mee bezig houden he...

echte hollanders , nen ollander
    Ezekiel 25:17

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door burton.bmc
      echte hollanders , nen ollander
      Ons Belgen-flikken kunnen er anders ook wat van hoor. Ze verstoppen in vuilbakken of met de motorkap openstaan om zogezegd de indruk te geven van ik sta met panne.
      't is da'k een aantal vrienden heb die zelf flik zijn anders zou ik durven zeggen dat het allemaal smeerlappen zijn.
      Mvg

Joe
      http://www.joebar.be

Comment

't is een schande, na
        today is a good day to race !

Comment

Klojo's

Ik weet een ding zeker: dat aanhangwagentje mag daar niet staan, minder dan 10 meter van het bord, in de zachte berm.
          Ik zou de flikken bellen en het gevaarlijk geparkeerde vehikel laten takelen, voor er ongelukken gebeuren.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoeBar
            Ons Belgen-flikken kunnen er anders ook wat van hoor. Ze verstoppen in vuilbakken of met de motorkap openstaan om zogezegd de indruk te geven van ik sta met panne.
            't is da'k een aantal vrienden heb die zelf flik zijn anders zou ik durven zeggen dat het allemaal smeerlappen zijn.

hum was het niet zo dat de wet duidelijke richtlijnen voorziet van de wijze waarop met flitscameras mag opstellen in België? Ik dacht dat zo'n gemene trukken niet mochten en dat men enkel mag flitsen door een wagen of statief te plaatsen en deze te verstoppen. Misleiding door te doen alsof ze in pannen zijn mag volgens mij niet. 'k zal het eens opzoeken.
            [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
            [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
            [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

Working...
            X