Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Om onnozel van te worden ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Om onnozel van te worden ...

In navolging van mijn sleuteltopic paar dagen geleden ivm mijn ketting...
    Met veel prulwerk enzo mijn ketting erop gezet dit en dat...kom ik terug om weg te rijden
    , ligt mijn rode volbloed, gewoon leeg te lopen. Het leven drupte weg van onder de benzinetank...
    Door het losdraaien van een deksel aan het motorblok, waar de koppelingskabel aan vast hong, is er boven een benzinebuisje losgekomen. Denken wij. We konden er niet aan, twas al over middernacht
    Dus de koppelingskabel loopt over een benzine draad, bij mijn GS 500, juist onder de nafttank... Nu ga ik zien hoeveel liter er op de stoep ligt. En of hij er zelf nog staat
    Allemaal gebeurd op een parking voor de woonst van een maat ...

Hebben jullie ooit zo'n moment gehad, da je dacht de je er bijna was en ineens alles int 100 loopt ... ?
    Share the Xperience!
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Sucks, doesn't it...

Ik voel met je mee maar het gevoel dat jij nu beschrijft heeft Mr. White (van Kiki) zo ongeveer elke week gehad de laatste 3 maanden.
    Het komt allemaal wel in orde

De ketting en alles goed verlopen?

Comment

meermaals ,meermaals ....
      eens diep ademhalen en een klein toerke door de living doen kan helpen

Comment

Ben met de mijne al aan't kl...n vanaf 't moment dat ik er de eerste keer mee reed ! Is nog altijd in de garage en verwacht een rekening van +/-1500€ !!! Om nog maar te zwijgen van de onkosten die al gebeurd zijn !

Misschien dat dit een troost kan wezen ?!
        You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

ja ja allemaal gehad maar schuss tis al 2 jaar bezig kocht hem en ja hoor 1 week later lekt hij olie en knald hij telkens ik mijn gas los liet en da gaat zo al 2 jaar door maar als ik de moed al ni laat zakken gewoon even goed vloeken en zuchten da help altijd

ps. de koppeling van de tlr doet het nog steeds ni 100% maar:biggrin: blijven lachen he.

Mr.White
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ken dat,daarom laat ik het meestal door iemand anders doen.
            sigpic

Comment

Telkens ik een sleutel vastneem verwond ik mijn hand wel ergens aan .. ook iets om onozel van te worden
              CB(R) Lover

Comment

:biggrin: ...Ik ken da, heb mij onlangs nog vewond nog voor ik de sleutel vast had...

Comment

Working...
                X