Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R1 turbo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• R1 turbo

jaja...

http://www.preludepower.nl/movies/r1turbo.wmv

Greetzzz

Sanka
    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Sterk bezig in zijn t-shirtje en jeans. Krijg de zenuwen van zo'n gasten. Moto afpakken en vooral nooit meer teruggeven. Dat ze zo'n dingen op circuit doen ok maar niet op de openbare weg. Die mannen zijn gewoon slecht voor het imago van de motorrijders.
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

Comment

och laat ze doen :biggrin:
      beestig filmke
      da blauw otoke ging ook nogal ne gang

Comment

Ja altijd leuk om te zien dat er nog idiotere mensen op de wereld bestaan dan ge al dacht :biggrin:

Maar lag het aan mij of kon die vent (allé veronderstel da maar hé) nie rijden???
        Die wheelies waren allemaal toch nie gecontroleerd ofwel? En soms had ik het gevoel da dieje gewoon te veel zigzagde...
        En da bumperbotsen tegen de andere moto was ook een staaltje van 'ik kan het'

Ach ja, het entertainment value is wa telt met zulke filmkes...
        Oooops ... I did it again :biggrin:
        Damn I'm good...

Comment

lol

nadia da was nu juist wat ze wouden duidelijk maken hihihi,
          R1 met turbo in alle versnellingen omhoop op alle toerentallen, en geloof me da controleren is op ne gewone moto al moeilijk genoeg laat staan als ge een pk boost van 100 paarden meer krijgt dage da nog goe ga kunnen houden.
          ferm werk van die mannen. spijt dat mijn geluid weer even nie ga. had em wel eens willen horen fluiten.
          bandit 4 ever and ever
          MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Ahhhhhhhh ok dan

Zal het gaan ja tuny :biggrin:
            maar zolang ik je aant lachen heb gekregen, ist goe

Oorspronkelijk geplaatst door TUNY
            lol

nadia da was nu juist wat ze wouden duidelijk maken hihihi,
            R1 met turbo in alle versnellingen omhoop op alle toerentallen, en geloof me da controleren is op ne gewone moto al moeilijk genoeg laat staan als ge een pk boost van 100 paarden meer krijgt dage da nog goe ga kunnen houden.
            ferm werk van die mannen. spijt dat mijn geluid weer even nie ga. had em wel eens willen horen fluiten.
            Oooops ... I did it again :biggrin:
            Damn I'm good...

Comment

Leuk om naast elkaar het geluid van ne twin en een 4in lijn te horen. Die SP1 gaf een beestig geluid terwijl die R1 zat te "zoemen" bij wijze van spreken.

Comment

Nu ben ik zeeziek na het bekijken van dat filmpje

diagonally parked in a parallel universe
                - IsaMotion-

Comment

ja maak het maar erger, rrrrrr, kan ik der aan doen dat ik de driver van mijn geluidskaart nie meer vind?

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                  Leuk om naast elkaar het geluid van ne twin en een 4in lijn te horen. Die SP1 gaf een beestig geluid terwijl die R1 zat te "zoemen" bij wijze van spreken.
                  bandit 4 ever and ever
                  MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

En dat turbo-fluiten kwam geloof ik van die audi RS4 wat daar voor de moto's reed :biggrin: .

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door TUNY
                    ja maak het maar erger, rrrrrr, kan ik der aan doen dat ik de driver van mijn geluidskaart nie meer vind?

Comment

effe off-topic: tuny, als ge uw type, merk en serienummer van de geluidskaart doorgeeft zal ik es kijken, of is het een ingebouwde geluidskaart (dus in het moederbord)?

Greetzzz

Sanka

Comment

>>>>>>>> R1 turbo <<<<<<<<<<
                        andere zaken (problemen) kunnen in een ander topic of via pm&#39;s geregeld worden

Comment

Working...
                        X