Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeersveiligheid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• verkeersveiligheid

de boetes zijn er niet om de veiligheid er gebueren de laatste tijd veel meer ongelukken de belg kan al niet zo goed meer rijden met op je kilometer en naar de flitspalen te kijken , in duitsland gebeuren er minder ongelukken dan in belgie door vlot te rijden koncentreer je je meer op de weg (puur geldklopperij)
    ALS WIJ MET ZIJN ALLEN IN NEDERLAND GINGEN TANKEN EN SIGGARETTEN ZOUDEN KOPEN DAN ZOU JE DE STAATSKAS VEEL ARMER MAKEN) en dit gedurende een week dan zouden ze weten hoe belangrijk een auto is voor de economie, EN DAN ZOUDEN DE FLITSPALEN DIRECKT VERDWIJNEN!!!!!!

allemaal in nederland tanken?? we wonen niet allemaal in limburg zenne!!!
    ik denk dater hier enkele zijn dieal moeten tanken om in nederland te geraken!!
    reden van minder ongevallen in duitsland
    1 schrikbewind (discipline)
    2 (belangrijkste punt) ze onderhouden hun wegeninfrastructuur en ze hebben duidelijke, niks aan de verbeelding overlatende markeringen/borden. (en daan staan er nog minder borden dan hier in belgie!!)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
      allemaal in nederland tanken?? we wonen niet allemaal in limburg zenne!!!
      ik denk dater hier enkele zijn dieal moeten tanken om in nederland te geraken!!
      reden van minder ongevallen in duitsland
      1 schrikbewind (discipline)
      2 (belangrijkste punt) ze onderhouden hun wegeninfrastructuur en ze hebben duidelijke, niks aan de verbeelding overlatende markeringen/borden. (en daan staan er nog minder borden dan hier in belgie!!)
      dus inplaats van flitspalen slopen, de verkeersborden slopen?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="RunnerX"]dus inplaats van flitspalen slopen, de verkeersborden slopen?
        ]
        :kwaad: :kwaad: ,hey,opletten met flitspalen slopen,heb ergens gelezen dat dit in belgie verboden is,zou een wet over bestaan ofzo, ,weet iemand hier meer over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
          :kwaad: :kwaad: ,hey,opletten met flitspalen slopen,heb ergens gelezen dat dit in belgie verboden is,zou een wet over bestaan ofzo, ,weet iemand hier meer over
          lijkt me logisch dat het niet mag
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="RunnerX"]lijkt me logisch dat het niet mag ]stelen mag ook nie
            maar onze regering doet het constant:kwaad:

Comment

verdomme ge moocht ook niks meer van die mannen he!!:tongue:
              tuurlijk mag je geen staatseigendommen slopen he wiewo's!
              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door player one
                verdomme ge moocht ook niks meer van die mannen he!!:tongue:
                tuurlijk mag je geen staatseigendommen slopen he wiewo's!
                Spijtig hé, zou me anders wel eens laten gaan
                Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
                Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

dat is dan de zo geroemde DEMOCRATIE

lang leve de ANARCHIE

(is graptje he jongens)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                    dat is dan de zo geroemde DEMOCRATIE

lang leve de ANARCHIE

(is graptje he jongens)
                    Alle jong, ik wou net een revolutie ontketenen !

ge moocht niet met mensen hun voeten spelen he nu ben ik in de war

(is ook maar een graptje hoor)

(ik weet het, de jouwe was grappiger, but hey,...f*** it!)

Comment

revolutie staat meestal niet voor ANARCHIE maar voor TIRANIE (kan ook leuk zijn, gij den tiran, ik den beul)

Comment

LOL :biggrin:

Comment

flitspalen en apen in het apenland

iedereen zeurt over flitspalen maar er over zeuren help niks bij de walen staan er maar vijf waar die moeten staan terecht maar de walen zijn lijkt de vreemdelingen komen voor elkaar op de vlaming grote mond maar als op aan komt niks iedereen denkt aan hun eigen daarom noemen ze het hier het APENLAND.dus julie zijn de apen en niet de regering ALLEMAAL SAMENSPANNEN en het conflikt was allang gedaan is NIET op iedereen bedoeld want er zijn nog mensen hier op het forum die iets zouden ondernemen maar onder het motto SAMEN ZIJN WE STERK ZOALS DE POLLITIEKERS als julie graag betalen stort het dan op mijn REKENING DAN KAN IK OVERAL SNEL RIJDEN EN MIJN BOETES BETALEN.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r1racer
                            iedereen zeurt over flitspalen maar er over zeuren help niks bij de walen staan er maar vijf waar die moeten staan terecht maar de walen zijn lijkt de vreemdelingen komen voor elkaar op de vlaming grote mond maar als op aan komt niks iedereen denkt aan hun eigen daarom noemen ze het hier het APENLAND.dus julie zijn de apen en niet de regering ALLEMAAL SAMENSPANNEN en het conflikt was allang gedaan is NIET op iedereen bedoeld want er zijn nog mensen hier op het forum die iets zouden ondernemen maar onder het motto SAMEN ZIJN WE STERK ZOALS DE POLLITIEKERS als julie graag betalen stort het dan op mijn REKENING DAN KAN IK OVERAL SNEL RIJDEN EN MIJN BOETES BETALEN.
                            en nu in leesbare taal
                            anyway, zelfs al wil iedereen op het forum helpen met een boycot dan zijn we nog maar met 100 en?? zoveel mensen. dus te weinig.
                            De mag die probeerd maar wat ze doen ben ik nietaltijd mee eens.
                            daarom heb ik hier ergens al gezegd dat ik ooit ga verhuizen uit dit apeland.
                            en nog even dit: hebben de politiekers waarop je gestemd hebt de laatste keer gedaan wat je dacht dat ze gingen doen????????
                            dach het niet. Hoe kunnen wij (de belgen) dan apen zijn, als de paarden waarop we gewed hebben ezels blijken te zijn??

Comment

Working...
                            X