Mededeling

Collapse
No announcement yet.

how to

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• how to

how to... KICK ASS

Men staat aan een rood licht met een stomme sportwagen langs hem...
    Men draait aan de gas voor uw superieur geluid eens te laten horen...
    Men scheurt er vandoor zodra het licht op groen springt, en laat de sportwagenchauffeur al huilend achter...
    Voila!

en nu de serieuze HOW TO's...
    maar niet door mij want ik ben een absolute leek als het op motoren aankomt, ik vind het al een hele prestatie als ik hem kan voltanken!:biggrin:
    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

hey,toch opletten welke wagen er naast u staat,heb het zelf voorgehad,ikke rsv mille,naast een nieuwe m5,en de sportwagen heeft mij :kwaad: al huilend:biggrin: achtergelaten,doeme toch,rsv de deur uit

[quote="player one"]how to... KICK ASS

Men staat aan een rood licht met een stomme sportwagen langs hem...
    Men draait aan de gas voor uw superieur geluid eens te laten horen...
    Men scheurt er vandoor zodra het licht op groen springt, en laat de sportwagenchauffeur al huilend achter...
    Voila!]

Comment

m5...tiptronic 2 zeker?...

die heeft een stand formule 1 (of gewoon 'sport') en in de boekskes 'garanderen' ze da ge daarmee elke standaard porsche en ferrari te snel afzijt bij het optrekken (in automatische versnelling dan hé) dus gewoon PEDAL TO THE METAL en je hebt em...
      Life your life and not someone else's

Comment

ik weet alleen datem wreed snel weg was:biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
        m5...tiptronic 2 zeker?...

die heeft een stand formule 1 (of gewoon 'sport') en in de boekskes 'garanderen' ze da ge daarmee elke standaard porsche en ferrari te snel afzijt bij het optrekken (in automatische versnelling dan hé) dus gewoon PEDAL TO THE METAL en je hebt em...

Comment

ik vind da vals van die mannen!

Hoe kunnen wij nu nog stoeffen als die rijke stinkers allemaal m5'kes beginnen kopen ...Ik zie de toekomst zwart in!

Alhoewel, ze zijn misschien aan een motor met autom bak aan het werken... wij dan nog sneller weg!! Maar dat zou natuurlijk het fijne van het schakelen wegnemen he!
          Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

automatische bak in motor: bestaat al!!
            alle motorscooters hebben dat! bij sommige kan je zelfs kiezen tussen een toer stand en sportstand.
            Of het snel vooruitgaat, zal wel zijn zeker?
            of hget leuk is?? betwijfel het.
            een automaat in de koekedoos vind ik al zo saai.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

automatische versnelling is oersaai, dat is er juist zo fijn aan, dat schakelen
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                automatische bak in motor: bestaat al!!
                alle motorscooters hebben dat! bij sommige kan je zelfs kiezen tussen een toer stand en sportstand.
                Hebben die nen automatischen bak of ne vario??
                Groot verschil hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                  Hebben die nen automatischen bak of ne vario??
                  Groot verschil hoor!
                  scooters en motoscooters hebben een vario, heel zeker
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

scooters hebben een vario en dus GEEN versnellingen
                    er is ooit een honda 400cc ? geweest met een halfatomatische 2-bak
                    maar een echte automatische bak da geloof ik ni da da ooit bestaan heeft ze
                    da zou veel te zwaar zijn met die koppelomvormer vol met olie
                    en zou zelfs wat gevaarlijk zijn denk ik want as je bak begint te slippen of juist pakt of schakelt in een bocht zou je nogal stoten zien
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Da was 't geen da'k dacht.
                      Ik wist ook dat die 50cc scooterkes vario'kes hadden maar van die grotere wist ik het nie zeker...

Comment

Een gsxr 600 en een kawasaki zx600 halen het in elk geval makkelijk van een maserati gt. Misschien omdat de man 55 jaar was, maar hij wou precies toch aan zen 20 jarige dochter lees vrouw laten zien wat zen kar zoal kon.
                        De eerste 3 versnellingen gaat het gelijk op maar vanaf 4de is de moto vertrokken.
                        LIVE 2 RCE

Comment

tegen een m3 heb ik ook es erieus moeten gassen ze op expressweg na hasselt

ik was altij veel sneller weg ma eens boven 200 bleef m op gelijke afstand ( zo'n 150m )
                          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

yup, foutje van mijnentwege is idd vario, al bestaat er eentje met 2 standen, ben ik wel zeker van.
                            Anyway, betje opzoekwerk leert mij dat BossHoss wel een Autobak zou hebben, mar BH is nu ook niet echt een motor eh.
                            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

een variobak in e auto besta zelfs in 7 standen

das gewoon het blokkeren van de poelies op een voorafbepaald punt
                              en de boss heeft 2 versnellingen met een koppelomvormer die slipt op 1 versnelling tot een bepaald punt en dan een prise directe en er sta ook een achteruit op dus
                              duw zone ketel ma es achteruit haha
                              anders zou die direkt overrug gaan ze
                              Type Motor: Chevrolet V8, viertakt, watergekoeld, 2 kl./cil., carb. Boring x slag: 101,6 x 88,4 mm | 113,5 x 101,6 mm Cilinderinhoud: 5.735 cc | 8.200cc Vermogen: 261 kW (355 pk)/4.800 o.p.m. | 369 kW (502 pk)/5.250 o.p.m. Koppel: ± 522 Nm/3.250 o.p.m. | ± 640 Nm/4.200 o.p.m. Transmissie: riem Versnellingen: 2 + 1 achteruit, automatische convertor Remmen: Voor: dubbele 280 mm zwevende schijf met vierzuigerremklauw. Achter: enkele 220 mm schijf met dubbelzuigerremklauw Vering: Voor: niet regelbare 50 mm UPSD, veerweg n.b. Achter: Qua veervoorspanning regelbare stereovering, veerweg n.b. Banden: Voor: 140/70 -16. Achter: 230/60 -15 Wielbasis: 1.989 mm | 2.057 mm Naloop: n.b. </FONT>Balhoofdshoek: </FONT>36° </FONT>Zithoogte: </FONT>660 mm </FONT>Gewicht: 499 kg | 594 kg Tankinhoud: 50 l. (res: 7,5 l.) Prijs: B: v.a. € 39.187,00 | v.a. 49.484,00 - Nl: v.a. € 39.187,00 | v.a. 49.484,00 25 kW: Neen
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X