Mededeling

Collapse
No announcement yet.

how to

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• how to

how to... KICK ASS

Men staat aan een rood licht met een stomme sportwagen langs hem...
    Men draait aan de gas voor uw superieur geluid eens te laten horen...
    Men scheurt er vandoor zodra het licht op groen springt, en laat de sportwagenchauffeur al huilend achter...
    Voila!

en nu de serieuze HOW TO's...
    maar niet door mij want ik ben een absolute leek als het op motoren aankomt, ik vind het al een hele prestatie als ik hem kan voltanken!:biggrin:
    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

hey,toch opletten welke wagen er naast u staat,heb het zelf voorgehad,ikke rsv mille,naast een nieuwe m5,en de sportwagen heeft mij :kwaad: al huilend:biggrin: achtergelaten,doeme toch,rsv de deur uit

[quote="player one"]how to... KICK ASS

Men staat aan een rood licht met een stomme sportwagen langs hem...
    Men draait aan de gas voor uw superieur geluid eens te laten horen...
    Men scheurt er vandoor zodra het licht op groen springt, en laat de sportwagenchauffeur al huilend achter...
    Voila!]

Comment

m5...tiptronic 2 zeker?...

die heeft een stand formule 1 (of gewoon 'sport') en in de boekskes 'garanderen' ze da ge daarmee elke standaard porsche en ferrari te snel afzijt bij het optrekken (in automatische versnelling dan hé) dus gewoon PEDAL TO THE METAL en je hebt em...
      Life your life and not someone else's

Comment

ik weet alleen datem wreed snel weg was:biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
        m5...tiptronic 2 zeker?...

die heeft een stand formule 1 (of gewoon 'sport') en in de boekskes 'garanderen' ze da ge daarmee elke standaard porsche en ferrari te snel afzijt bij het optrekken (in automatische versnelling dan hé) dus gewoon PEDAL TO THE METAL en je hebt em...

Comment

ik vind da vals van die mannen!